Älä luovuta

Anonyymi

Ei kannata luovuttaa. Jos olet miettinyt, ettei Jumalaa ole, hän ei kuule, eikä tiedä, ei ymmärrä niin se on saatanan valhe.
Älä luovuta. Vielä hetki. Saat juoda virvoittavista lähteistä. Saat käydä hänen kanssaan.
Jos olet tullut siihen tulokseen, että jätät uskosi niin tahdon kertoa sinulle, että Jumala tietää, hän näkee ja kuulee, hän ymmärtää.
Älä katso itseäsi vaan Kristukseen.
Vaikka tunnet itsesi yksin epäonnistuneeksi, kurjimmaksi, huonoimmaksi niin älä usko sitä ettet kelpaisi. Tuo on saatanan valhe joka yrittää murehduttaa, tukahduttaa uskosi tehden tiesi vaikeaksi, mahdottomaksi.
Nosta vain rohkeasti katseesi ja tartu Herraan, lunastajaasi.
Hän ei ole hyljännyt sinua, vaan odottaa vierelläsi.
Olen kiitetty Isä taivaissa. Ylistetty Herra.
Hän tietää ja näkee kaiken. Hän on läsnä. Hän ei jätä meitä yksin.

Herra siunatkoon ja varjelkoon sinua

52

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon huomannu myös että väkisin yrittäminen voi viedä tuhoon jos lähtökohdat on väärät. Saatanahan pitää ihmisiä oravanpyörässä kiireisenä jotta eivät näkisi että elävät jumalan luomakunnassa. Ei saatanaa kiinnosta jos oravanpyörä musertaa ihmisen.

• Anonyymi

Totta totisesti noin on.

• Anonyymi

Kristitty voi myös suorittaa uskoaan niin, että palaa loppuun. Aina ei ole pakko tsempata. Joskus voi myös levätä armossa. Se kantaa silloinkin, kun voimat ovat vähissä. Armossa lepääminen ja kasvaminen johtaa Jumalan lapsen vapauteen. Se tarkoittaa myös vapautta etenkin vapaissa suunnissa tutusta fiilisriippuvuudesta. Jumalan läsnäolo ei riipu koskaan ihmisen vaihtelevista tunteista.

• Juuri noin. Aika on vaikea. Saatana, masentaa ja hyökkää uskovia vastaan ja Herra sallii sen että kasvaisimme luottamuksessa häneen! Rukoillaan taisteluissa olevien kanssamatkaajien puolesta.

• Anonyymi

8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
        8:16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
        8:17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
        8:18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
        8:19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
        8:20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
        8:21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen. > Jakeen lisätiedot
        8:22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
        8:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
        8:24 Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?
        8:25 Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.
        8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
        8:27 Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
        8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
        8:30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
        8:31 Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?
        8:32 Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
        8:33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
        8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
        8:35 Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
        8:36 Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina."
        8:37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
        8:38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
        8:39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
        8:16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
        8:17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
        8:18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
        8:19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
        8:20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
        8:21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen. > Jakeen lisätiedot
        8:22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
        8:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
        8:24 Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?
        8:25 Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.
        8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
        8:27 Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
        8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
        8:30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
        8:31 Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?
        8:32 Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
        8:33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
        8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
        8:35 Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
        8:36 Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina."
        8:37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
        8:38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
        8:39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

Saatanan hyökkäyksistä ei ole mitään näyttöä mutta uskovaiset kyllä vyöryttää jatkuvalla syötöllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanan hyökkäyksistä ei ole mitään näyttöä mutta uskovaiset kyllä vyöryttää jatkuvalla syötöllä.

käärme lipoo kieltään, maailma ei ole paha, se on vain uskovien harha.
        Hyppää vain perkeleen narua ja valheen kehää. Mutta, totuus maailmasta on toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käärme lipoo kieltään, maailma ei ole paha, se on vain uskovien harha.
        Hyppää vain perkeleen narua ja valheen kehää. Mutta, totuus maailmasta on toinen.

Joo, ei totuutta ainakaan raamatusta löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei totuutta ainakaan raamatusta löydy.

Aivan näin käärme puhuu, kun sitä omaa käärmeentotuutta ajaa esiin.
        Sehän juuri on sitä harhaa- puhuu, ettei maailma ole paha ja raamattu on väärässä.

Mutta Raamattu juuri tuokin sen esiin, että SINÄ olet se harhainen ja SINÄ olet juuri harhastasi tilivelvollinen. MINÄ todistan sinua vastaan. SIIN minä! Ole harhassa ja olet väärässä. Maailma on vihollinen ihmisyyttä vastaan. Maailma sotii- siis ateismi on maailman edustaja- se sotii sitä vastaan, että MINULLA olisi elämä järkevällä tavalla elettävissä.

Maailma sotii, että lähimmäiselläkin olisi elämä- elämänarvollinen elämä.

Siihen juuri tietoisuuteen raamattu tuo valon ja siksi SINÄ olet hukassa väitteinesi.

MINÄ osaan lukea, ymmärtää ja käsittää asian ja juuri siksi sinua vastaan todistan.

OLET harhainen ja ihmisyyttä vastaan inttävä juntti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan näin käärme puhuu, kun sitä omaa käärmeentotuutta ajaa esiin.
        Sehän juuri on sitä harhaa- puhuu, ettei maailma ole paha ja raamattu on väärässä.

Mutta Raamattu juuri tuokin sen esiin, että SINÄ olet se harhainen ja SINÄ olet juuri harhastasi tilivelvollinen. MINÄ todistan sinua vastaan. SIIN minä! Ole harhassa ja olet väärässä. Maailma on vihollinen ihmisyyttä vastaan. Maailma sotii- siis ateismi on maailman edustaja- se sotii sitä vastaan, että MINULLA olisi elämä järkevällä tavalla elettävissä.

Maailma sotii, että lähimmäiselläkin olisi elämä- elämänarvollinen elämä.

Siihen juuri tietoisuuteen raamattu tuo valon ja siksi SINÄ olet hukassa väitteinesi.

MINÄ osaan lukea, ymmärtää ja käsittää asian ja juuri siksi sinua vastaan todistan.

OLET harhainen ja ihmisyyttä vastaan inttävä juntti

Mietippä vähän. Ihminen jolle käärme puhuu, ja varmaan aasikin, syyttää toisia harhaisuudesta. Jolle muinainen kansalliseepos "tuo valon", on merkittävä tietolähde!

Nuppinikkarille siitä mars!

• Anonyymi

Älä luovuta itseäsi uskonnon uhriksi, pysy ihmisenä!

• Anonyymi

Pysytkö apinana!

• Anonyymi

Sitten voi miettiä sitä, mikä on ihmisenä pysyminen perusta.
        Onko se sitä, että jatketaan maailman pahatusta, vai onko se sitä, että etsitään rakkautta, missä ihmisenä oleminen on todella ihmisenä olemisena mielekästä.
        Maailman malli ihmisenä olemiselle, se on pelleilyä toisten kustannuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten voi miettiä sitä, mikä on ihmisenä pysyminen perusta.
        Onko se sitä, että jatketaan maailman pahatusta, vai onko se sitä, että etsitään rakkautta, missä ihmisenä oleminen on todella ihmisenä olemisena mielekästä.
        Maailman malli ihmisenä olemiselle, se on pelleilyä toisten kustannuksella.

Ihmisyys on tosiasioihin perustuvaa inhimillisyyttä jota ei ole korvattu esim. muinaiskansan hokemiin uskomisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisyys on tosiasioihin perustuvaa inhimillisyyttä jota ei ole korvattu esim. muinaiskansan hokemiin uskomisella.

helluntailaisuuteen, kun menee, niin KAIKKI on jostain "paholaisesta", kuin vai he . . .

täysin harhaa.

parhaimmiten löytää; yksinään, etsien, kuten evankeliumissa Jeesus sanoo:
        "mene kammioosi, ja rukoile isääsi, jne.

älä luota yhteenkään ihmiseen . . . vaan luota raamattuun: "etsivä löytää, ja kolkuttavalle
        avataan"

• Anonyymi

Jos ihmisyys on sitä mitä maailma tarjoaa ja mitä täälläkin saamme lukea uskovaisia kohdistuneissa haukkuma ja alentamusviesteissä niin ei kiitos minun puolestani.
        Jos ihmisyys on sitä, että tullaan hengelliselle palstalle päittäin toisensa perään kirjoittamaan rumasti niin ei kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helluntailaisuuteen, kun menee, niin KAIKKI on jostain "paholaisesta", kuin vai he . . .

täysin harhaa.

älä luota yhteenkään ihmiseen . . . vaan luota raamattuun: "etsivä löytää, ja kolkuttavalle
        avataan"

Löysin.. Ei meillä ole taistelu lihaa ja verta vastaan luki raamatussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet pimeässä harhassa, kertoo evp. vapaa-ajattelijoiden harhauttama.
        Siis älä puhu palturia. Eli mantraat, mutta et katso mitä matraat. Hoet kuin papukaija jotain sananpatkää, mutta et edes ymmärrä mitä puhut. Siitä on puhe.

Katson taas elämää siltä puolen, mikä on saattanut kanssamatkaajani perkeleen valheen kautta ruumispusseihin. He ovat hokemisissa olleet muotoateismin harhauttaman valeheen uskomisissa. Joku on jopa palkittu Pariisin sarjakuvapalkinnon mitaleilla. Piirsi jopa harhansa saatanallinen kuoleman niihin sarjakuviin. Sanon sillä, kun tunsin ko. kaverin ja luin sen viestinnän sisällön siltäpuolen, ymmärtäen harhautuksen sanoman.
        Siis, älä sinä ole perkeleen typeryyden harhauttaman sanoman eksyttämä.
        Etsi totuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet pimeässä harhassa, kertoo evp. vapaa-ajattelijoiden harhauttama.
        Siis älä puhu palturia. Eli mantraat, mutta et katso mitä matraat. Hoet kuin papukaija jotain sananpatkää, mutta et edes ymmärrä mitä puhut. Siitä on puhe.

Katson taas elämää siltä puolen, mikä on saattanut kanssamatkaajani perkeleen valheen kautta ruumispusseihin. He ovat hokemisissa olleet muotoateismin harhauttaman valeheen uskomisissa. Joku on jopa palkittu Pariisin sarjakuvapalkinnon mitaleilla. Piirsi jopa harhansa saatanallinen kuoleman niihin sarjakuviin. Sanon sillä, kun tunsin ko. kaverin ja luin sen viestinnän sisällön siltäpuolen, ymmärtäen harhautuksen sanoman.
        Siis, älä sinä ole perkeleen typeryyden harhauttaman sanoman eksyttämä.
        Etsi totuutta.

Skippasin raamatun, ja heti olen lähempänä totuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kylvät valhettasi, eli hoet sitä vihanmaljan lientä juotavaksi, joka juovuttaa ihmiskunnan vihaan ja pahuuteen. Sinullahan se ongelma on, älä heitä harhaasi ja harhapalloasi meille, koska meillä on ymmärrys valita, tiedämme hyvän ja pahan, siksi syytän sinua hulluudestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täysin harhaa.

avataan"

Tuokin on väärä väittä, että "kaikki' ---- silloin luet itsesiksin.
        Tietenkin -muotouskonnollisuuden harha- se on tullut katolisuuden ja luterilaisuuden kautta maahamme.
        Mutta, seurakunta rakentuukin siihen, että uskovaisuus liittyy Jumalantyönä yhteen ja siinä eri seurakuntien -uskovat- Kristuksessa on yhtä.
        Helluntalaisuudessa voi olla Herran omia kaitsemia lampaita ja minkä Jumala on puhdistanut, älä sinä sano saastaiseksi.

• Anonyymi

Tämä. Itse uskossa,mutta en istu kirkoissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täysin harhaa.

avataan"

Tämä. Ei kirkkoon,eikä rahaa kolehtiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kylvät valhettasi, eli hoet sitä vihanmaljan lientä juotavaksi, joka juovuttaa ihmiskunnan vihaan ja pahuuteen. Sinullahan se ongelma on, älä heitä harhaasi ja harhapalloasi meille, koska meillä on ymmärrys valita, tiedämme hyvän ja pahan, siksi syytän sinua hulluudestasi.

Vain uskovainen saa lietsottua itsensä tuollaiseen vimmaiseen vihaan ja pahuuteen. Uskomattomalla ei ole tuollaiseen tarvetta eikä edes keinoja.
        Suosittelen hakemaan apua ennen kuin on liian myöhäistä tai ainakin sovittamaan löysempää sädekehää.

• Anonyymi

Jer.6:13-14 Sillä kaikki, niin pienet kuin suuretkin, pyytävät väärää voittoa, kaikki, niin profeetat kuin papitkin, harjoittavat petosta. He parantavat minun kansan vamman kepeästi, sanoen: Rauha, rauha! vaikka ei rauhaa ole. Jer.8:10-11 Sentähden minä annan heidän vaimonsa vieraille, heidän peltonsa valloittajille. Sillä kaikki, niin pienet kuin suuretkin, pyytävät väärää voittoa, kaikki, niin profeetat kun papitkin, harjoittavat petosta. He parantavat kepeästi tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: Rauha, rauha! vaikka ei rauhaa ole......

• Anonyymi

Yksi vihollisen voimakkaimmista ja tehokkaimmista juonista on
      saada ihminen kiinnittämään huomion johonkin muuhun kuin
      Herraan Jeesukseen Kristukseen. Tämä alkoi jo paratiisissa.
      Ihminen kääntyi katsomaan toista kohdetta ja kuunteli ja
      totteli toista, ts. Saatanaa.

Usein uskova kiinnittää kaiken huomion omiin tekoihinsa ja
      saavutuksiin. Todella elävässä uskossa oleva ihminen voi
      kohdistaa kaiken huomionsa voimalliseen kilvoitteluun.
      Hän näkee syntiä itsessään ja taistelee voimallisesti syntiä
      vastaan. Onnistuessaan, hän ajattelee olevansa erittäin
      hyvä ja onnistunut uskova, jota Jumala varmasti rakastaa
      ja tietysti sinuaa,- koska olen onnistunut vastustamaan
      syntiå tässä asiassa.

Ja sitten kun hän epäonnistuu, ajatukset kääntyvät
      päinvastaiseksi. Jumala ei voi rakastaa tämmöistä
      syntisäkki,ä eikä varsinkaan siunata, Helvettiin joudun!

Näin Saatana on saanut uskovan masentumaan ja masennuksen
      kautta ehkä luopumaan uskosta. En jaksa enää koska Jumala
      on niin vaativa enkä minä pysty elämään Jumalan tahdo mukaan.

Uskovan tulee huomata. että Jeesus kuoli hänen puolestaan
      ja pelasti hänet kun hän vielä oli syntinen ja rypi synnissä.
      Jeesus ei pelastanut häntä hyvänä ihmisenä kun hän oli
      ensin ryhdistäytynyt ja tullut "Jumalalle kelpaavaksi hyväksi ihmiseksi".
      Jumala pelasti hänet suurena syntisenä. Jumala rakasti häntä syntisenä.
      Miten Jumala sitten voisi olla rakastamatta häntä uskovana Jumalan
      lapsena?

Raamattu todistaa, että Jeesus Kristus on kaikkien ihmisten
      Vapahtaja, MUTTA VARSINKIN USKOVIEN VAPAHTAJA. Tätä
      Paavali käski Timoteuksen opettaa ja oikein painottaa uskoville.
      Raamattu kertoo vielä, että jos me olemme uskottomat, Hän
      kuitenkin on uskollinen sillä itseään Hän ei voi kieltää.
      Sitten Raamattu kertoo, että jos joku uskova tekee syntiä,
      meillä on Puolustaja Isän luona. Hän on meidän syntiemme
      sovitus.

Joku on sanonut, että Raamatussa on 365 kertaa "Älä pelkää"
      Sanat. Jumala siis sanoo meille joka päivä: "Älä pelkää. Olen
      kanssasi armosta ja rakkaudesta sinuun. Sinä olet minun -
      olen lunastanut sinut itselleni Golgatalla Jeesuksen ruumiin
      uhrilla ja verellä."

• Anonyymi

Uskotko aina kaikkea, mitä joku on sanonut? Ilmaisu "älä pelkää" tai vastaava esiintyy Raamatussa ainoastaan alle 70 kertaa eli korkeintaan "kerran viikossa". Älä siis pelkää oikeaa tietoa ja opettele käyttämään hakutoimintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko aina kaikkea, mitä joku on sanonut? Ilmaisu "älä pelkää" tai vastaava esiintyy Raamatussa ainoastaan alle 70 kertaa eli korkeintaan "kerran viikossa". Älä siis pelkää oikeaa tietoa ja opettele käyttämään hakutoimintoja.

Sanoin, että joku on sanonut.
        En siis itse väitä.

• Anonyymi

Näin on. Oikein olet nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin, että joku on sanonut.
        En siis itse väitä.

Yrittävät vain vängätä. Pysy rohkeana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittävät vain vängätä. Pysy rohkeana.

En ole itse tutkinut enkä laskenut, niin en tiedä.
        Kerroin vain sen, minkä olen kuullut toisen väittävän.
        Uskon väitteen tekijän olevan luotettava, niin kirjoitin
        sen väitteen tänne.

Ps. täällä saa tarkoin valita ja harkita sanansa.
        Jos yhden väärän sanan kirjoittaa, saa likasangollisen
        laskia päähän. Pahimmassa tapauksessa joku tulee ja
        lyö Raamatulla päähän. Jos siis aikoo voida hyvin,
        täytyy harkita jokaikisen sanan, tai sitten jos
        sattuu kirjottamaan väärän sanan, ei välitä siitä
        likavedestä mitä saa päähän. Kyllä tällä palstalla
        on vuosien saatossa karaistunut koska täällä on
        eteviä karkaisijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole itse tutkinut enkä laskenut, niin en tiedä.
        Kerroin vain sen, minkä olen kuullut toisen väittävän.
        Uskon väitteen tekijän olevan luotettava, niin kirjoitin
        sen väitteen tänne.

Ps. täällä saa tarkoin valita ja harkita sanansa.
        Jos yhden väärän sanan kirjoittaa, saa likasangollisen
        laskia päähän. Pahimmassa tapauksessa joku tulee ja
        lyö Raamatulla päähän. Jos siis aikoo voida hyvin,
        täytyy harkita jokaikisen sanan, tai sitten jos
        sattuu kirjottamaan väärän sanan, ei välitä siitä
        likavedestä mitä saa päähän. Kyllä tällä palstalla
        on vuosien saatossa karaistunut koska täällä on
        eteviä karkaisijoita.

Laske itse tuolta%3A https%3A%2F%2Fwww.koivuniemi.com%2Fraamattu%3Ftila%3Dpikahaku%26amp%3Bhakuehto%3D%C4l%E4%2Bpelk%E4%E4%26amp%3Bkaannos%3Dfi-38%26amp%3Bkirjat%3Dkr

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on siis pahimman luokan narsisti. Haluaa olla jakamattoman huomion keskipiste pelkkien löysien puheidensa perusteella. Sairasta. Silloin ei valitettavasti ollut vielä asianmukaista hoitoa saatavissa, mutta nyt hän tosiaan voisi löytyä jostain parantolasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on siis pahimman luokan narsisti. Haluaa olla jakamattoman huomion keskipiste pelkkien löysien puheidensa perusteella. Sairasta. Silloin ei valitettavasti ollut vielä asianmukaista hoitoa saatavissa, mutta nyt hän tosiaan voisi löytyä jostain parantolasta.

>>>Silloin ei valitettavasti ollut vielä asianmukaista hoitoa saatavissa,
        mutta nyt hän tosiaan voisi löytyä jostain parantolasta.<<<

Jeesus ei tarvinnut lihansa päivinä parantoloita, ei itselleen eikä
        muillekaan. Hän itse oli "Parantola", joka paransi kaikki sairaat,
        joita Hän kohtasi ja jotka pyysyvät Häneltä terveyttä.
        Hän on terveyden ja ikuisen elämän lähde. Ja Hänet sinäkin
        voit kohdata!

Jeesuksen ajan ihmiset vaativat Hänet ristiinnaulittavaksi ristille.
        Jeesus löydettiinkin ristiltä kärsivänä sinun ja minun syntien tähden.
        Jeesus kärsi sinunkin synneistäsi rangaistuksen. Siksi sinä olet vapaa.

Tämä vapauttava tuomio, armahdus, astuu voimaan kohdallasi kun
        uskot Hänen suorittaman ristin sovitustyön omalle kohdallesi ja
        otat Hänet, ylösnousseen elävän Vapahtajan, vastaan itsellesi
        Vapahtajaksi ja Herraksi.

Jos et usko Häneen, etkä ota Häntä vastaan Vapahtajaksesi, sinä
        hylkäät Hänet. Silloin sinä itse joudut kärsimään rangaistuksen
        jokaisesta synnistä, jonka olet elämäsi aikana lihassa tehnyt.
        Sinullehan ei kelvannut sijaiskärsijän ja Korkeimman oikeuden
        tarjoama vapautus.

Tiedätkö mikä on suurin ja vakavin synti, minkä olet tehnyt ja
        mitä teet jatkuvasti? Se on se, että sinä olet hylännyt Hänet,
        Herran Jeesuksen Kristuksen, ja elät ilman Häntä, ilman Hänen
        ansiotaan hyväksesi. Tämä on se vakavin synti mitä ihminen tekee.
        Se on sielun kadottava synti. Siitä synnistä sinä voit vapautua jo
        tänään ja saada kokea vapautus kaikista tekosynneistäsikin .
        https://www.jumala-kanssamme.se/439636059

Mvh J - K

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>>Silloin ei valitettavasti ollut vielä asianmukaista hoitoa saatavissa,
        mutta nyt hän tosiaan voisi löytyä jostain parantolasta.<<<

Jeesus ei tarvinnut lihansa päivinä parantoloita, ei itselleen eikä
        muillekaan. Hän itse oli "Parantola", joka paransi kaikki sairaat,
        joita Hän kohtasi ja jotka pyysyvät Häneltä terveyttä.
        Hän on terveyden ja ikuisen elämän lähde. Ja Hänet sinäkin
        voit kohdata!

Jeesuksen ajan ihmiset vaativat Hänet ristiinnaulittavaksi ristille.
        Jeesus löydettiinkin ristiltä kärsivänä sinun ja minun syntien tähden.
        Jeesus kärsi sinunkin synneistäsi rangaistuksen. Siksi sinä olet vapaa.

Tämä vapauttava tuomio, armahdus, astuu voimaan kohdallasi kun
        uskot Hänen suorittaman ristin sovitustyön omalle kohdallesi ja
        otat Hänet, ylösnousseen elävän Vapahtajan, vastaan itsellesi
        Vapahtajaksi ja Herraksi.

Jos et usko Häneen, etkä ota Häntä vastaan Vapahtajaksesi, sinä
        hylkäät Hänet. Silloin sinä itse joudut kärsimään rangaistuksen
        jokaisesta synnistä, jonka olet elämäsi aikana lihassa tehnyt.
        Sinullehan ei kelvannut sijaiskärsijän ja Korkeimman oikeuden
        tarjoama vapautus.

Tiedätkö mikä on suurin ja vakavin synti, minkä olet tehnyt ja
        mitä teet jatkuvasti? Se on se, että sinä olet hylännyt Hänet,
        Herran Jeesuksen Kristuksen, ja elät ilman Häntä, ilman Hänen
        ansiotaan hyväksesi. Tämä on se vakavin synti mitä ihminen tekee.
        Se on sielun kadottava synti. Siitä synnistä sinä voit vapautua jo
        tänään ja saada kokea vapautus kaikista tekosynneistäsikin .
        https://www.jumala-kanssamme.se/439636059

Mvh J - K

Tuskinpa Jesse oli sen kummempi konitohtori kuin Niilo Ylimainio, joka parhaimmillaan ylsi havaittavaan plasebovaikutukseen.

En minä ole Jeesusta hylännyt kun en ole hänen huoltajansa koskaan ollutkaan. Tarinan jeesus on kylläkin hylännyt uskovaiset, nyt jo kahdeksi tuhanneksi vuodeksi. Tointannekohan tuota enää ootella, noin hepposilla lähtötiedoilla ja meriiteillä.

• Anonyymi

Uskovaisen järkiinsätulon kolme vaihetta:
      1/ Usko
      - Unnutuksen omainen unitila jossa ihminen on satuolentomaisessa mielensumussa toteuttaen elävässä elämässsään toisen ihmisen hänelle korvakäytävään kehoittamaa omasta ajattelusta luopumista.

2/ Epäusko
      - Tiedon valon pilkahdettua silmästä sumun läpi mielen takaseinään heijastuen ja aiheuttaen poskille kyynelien virran joka kastelee epäuskon itämään alkanutta siementä, elikkä omaa ajattelua.

3/ Järkiinsätulo
      - Pysyvä ja lopullinen sumusta vapaa tila jossa tiedon valo paistaa kirkkaana itse ajattelemaan alkaneen ja uskon unesta heränneen ihmisen mielessä, että hän on lopullisesti vapaa omaehtoiseen ajatteluun.

Avatkaa vaan pelkäämättä silmänne tiedon valolle.

• Anonyymi

Järjenvaloko? Kyllä monella Järjenvaloko loistaa kun seuraa yhteiskunnan joukko idiotismia, jossa mennään kuin sopulilauma toisiaan polkien ja tykkien.
        Oikein lamppu valo kajastaa pään päällä kirkkaana kun päässä napsahtaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjenvaloko? Kyllä monella Järjenvaloko loistaa kun seuraa yhteiskunnan joukko idiotismia, jossa mennään kuin sopulilauma toisiaan polkien ja tykkien.
        Oikein lamppu valo kajastaa pään päällä kirkkaana kun päässä napsahtaa..

Minulla järjen valo ja usko ovat aina eläneet rinnakkain sulassa sovussa. Sillä minulla nyt sattuu olemaan kaksi aivopuoliskoa ja hyvät yhteydet niiden välillä. Minua ihmetyttävät ihmiset - ateistit tai uskovat - jotka yrittävät epätoivoisesti pysytellä vain toisella aivopuoliskolla ja jopa kieltää toisen olemassaolon.

Ihminen on kokonainen ja tasapainoinen vasta kun hän luopuu joko-tai ajattelusta ja käyttää hyväkseen kaikkia hänelle annettuja resursseja. Jumalan luoman järjen väheksyminen on uskovaisilta idioottimaisuutta. Eikä ateistien henkisen tai hengellisen puolen väheksyminen ole yhtään sen viisaampaa. Kumpikin saa toki pitää elämänkatsomuksensa. Mutta miksi sitä pitää todistella ja puolustella muille niin epätoivoisesti.

• Anonyymi

Ajattelun lopputulos on se, että perkeleellä ei ole valtaa eksytykseen, kun Valo kirkastaa sen mielettömyyden polun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla järjen valo ja usko ovat aina eläneet rinnakkain sulassa sovussa. Sillä minulla nyt sattuu olemaan kaksi aivopuoliskoa ja hyvät yhteydet niiden välillä. Minua ihmetyttävät ihmiset - ateistit tai uskovat - jotka yrittävät epätoivoisesti pysytellä vain toisella aivopuoliskolla ja jopa kieltää toisen olemassaolon.

Ihminen on kokonainen ja tasapainoinen vasta kun hän luopuu joko-tai ajattelusta ja käyttää hyväkseen kaikkia hänelle annettuja resursseja. Jumalan luoman järjen väheksyminen on uskovaisilta idioottimaisuutta. Eikä ateistien henkisen tai hengellisen puolen väheksyminen ole yhtään sen viisaampaa. Kumpikin saa toki pitää elämänkatsomuksensa. Mutta miksi sitä pitää todistella ja puolustella muille niin epätoivoisesti.

2 aivopuoliskoa eli ateistinen ja yskovainen aivopuolisko.

• Anonyymi

Järjenvaloko kansalle joka pimeydessä vaeltaa!!

Itä-Uudenmaan poliisi on paljastanut laajamittaisen huumausaineiden levitysorganisaation ja siihen kuuluvat epäillyt henkilöt.

Takavarikoitujen sekä välitetyksi epäiltyjen huumausaineiden yhteenlaskettu katukauppa-arvo on noin 400 000 euroa, kertoo jutun tutkinnanjohtaja rikoskomisario Rauno Jämsä poliisin tiedotteessa(siirryt toiseen palveluun).

Rikoksesta epäiltyjä kokonaisuudessa on yhteensä 14 henkilöä ja heistä kahdeksan on vangittu esitutkinnan aikana.

– Henkilöitä epäillään törkeistä huumausainerikoksista, huumausainerikoksista sekä ampuma-aserikoksista, Jämsä kertoo.

Poliisi epäilee, että organisaatiota on johtanut 1960-luvulla syntynyt mies Vantaan Koivukylästä.

– Toiminta on ollut hyvin johdettua, jossa jokaisella henkilöllä epäillään olleen oma rooli huumausaineiden hankinnassa, varastoimisessa sekä niiden levittämisessä, Jämsä sanoo.

Mittava poliisioperaatio
      Poliisi aloitti organisaation toimintaan kohdistetun esitutkinnan jo lokakuussa 2019.

Ensimmäiset organisaatioon kuuluneet epäillyt henkilöt otettiin kiinni huhtikuussa 2020 ja osa touko-kesäkuussa.

Poliisin takavarikoima amfetamiini.
      Poliisin takavarikoima amfetamiini.Poliisi
      Kiinniottojen yhteydessä epäillyiltä ja heidän asuntoihin kohdistuneissa etsinnöissä poliisi takavarikoi yhteensä noin kaksi kiloa amfetamiinia, noin 4.000 Subutex -tablettia sekä pienempiä määriä kokaiinia ja ekstaasitabletteja.

Poliisi epäilee kyseisen organisaation hankkineen kaiken kaikkiaan lokakuun 2019 ja huhtikuun 2020 välisenä aikana noin 9.000 Subutex -tablettia sekä noin neljä kiloa amfetamiinia.

Poliisi on saanut jutun esitutkinnan valmiiksi ja kokonaisuus on siirtynyt syyteharkintaan tällä viikolla.

• Anonyymi

Yritätkö todistella tällä jotain? Juttu kertoo vain sen, että pari kriminelliä harrastaa huumekauppaa. Minä voisin kertoa vastapainoksi älykkäistä ja viisaista ihmisistä, jotka tekevät monin tavoin hyödyllisiä asioita. Jotkut heistä ateisteja, mutta mitä sitten? Huomasin kauan sitten, ettei se viisaus pelkästään uskovien korvien välissä asu.

Useamminkin saisi asua. Mutta mitä voi odottaa, niin kauan kuin uskovaiset väheksyvät ja paheksuvat järjen käyttöä. Sekin liittyy vain lukutaidon puutteeseen. Paavali ei repinyt alas järjen käyttöä, vaan ainoastaan sellaiset järjen päätelmät, jotka taistelevat Kristuksen tuntemista vastaan. Jaetta lainaavat ehkä väärin ne, jotka eivät koe pätevänsä itse ajattelun saralla. Kyseenalaista uskonoppia.

• Anonyymi

Vaikka erosin narsisista niin uskoani ei vienyt se. Eihän narsisti ole jumala😎Uskon ja rukoilen nykyään. Naimisiin en enää mene. Paljon ihanampaa elää rauhassa.

• Anonyymi

Kannattaa tehdä vielä eroa siihen narsistijumalaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa tehdä vielä eroa siihen narsistijumalaankin.

>>>Kannattaa tehdä vielä eroa siihen narsistijumalaankin.<<<

Minä jätin sen narsistin kolkytvuotta sitten. Tulin Jeesuksen Kristuksen
        luokse. Hän otti minut vastaan ja vapautti minutkin siitä narsistijumalasta.
        Nyt olen armosta pelastettu Jumalan lapsi.

Kannattaisi sinunkin etsiä vapautusta ja pyytää sitä
        Herralta Jeesukselta Kristukselta. Hän ottaa sinutkin vastaan ja
        pelastaa sinutkin siitä narsistijumalasta, jos tahdot pelastua ja vapautua.
        Muussa tapauksessa hän saa sinut sinne, missä hän itse on.
        Siellä sinä tulet huomaamaan, että hän olikin se todellinen narsistisadisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>>Kannattaa tehdä vielä eroa siihen narsistijumalaankin.<<<

Minä jätin sen narsistin kolkytvuotta sitten. Tulin Jeesuksen Kristuksen
        luokse. Hän otti minut vastaan ja vapautti minutkin siitä narsistijumalasta.
        Nyt olen armosta pelastettu Jumalan lapsi.

Kannattaisi sinunkin etsiä vapautusta ja pyytää sitä
        Herralta Jeesukselta Kristukselta. Hän ottaa sinutkin vastaan ja
        pelastaa sinutkin siitä narsistijumalasta, jos tahdot pelastua ja vapautua.
        Muussa tapauksessa hän saa sinut sinne, missä hän itse on.
        Siellä sinä tulet huomaamaan, että hän olikin se todellinen narsistisadisti.

Missäs se pitää vastaanottoa? Vois käydä moikkaamassa.
        PS. Mielikuvitus ei ole nyt taas riittävä määritelmä.

• Anonyymi

Aloittaja ja kaikki uskovat, voivat ja saavat, ovat "velvollisia" muistamaan minua Herran edessä.
      olen lopen väsynyt ja ei ole kaukana, se että kaikesta huolimatta, oeln miettinyt jättää Herran, sillä tämä ei ole muuta kuin:

Jes. 30:
      19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
      21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".

se että TIEDÄN, että Jumala voi, yhdessä hetkessä, kuten Joosef, tahi Saulus eli Paavali, muutta minut ja olosuhteet, ei lohduta.

vaaan kuten Joosef ja Paavali:
      vankina ja orjana:

Filem. 1:9
      niin rakkauden tähden minä kuitenkin mieluummin pyydän, ollen tämmöinen kuin olen, minä vanha Paavali, ja nyt myös Kristuksen Jeesuksen vanki-

Ef. 3:1
      Sen takia minä, Paavali, teidän, pakanain, tähden Kristuksen Jeesuksen vanki, notkistan polveni-

ja orja, kuten Pietari:
      Joh. 21:18
      Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."

joten mitä on jäljellä:
      11 Mutta seuraavana yönä Herra seisoi Paavalin tykönä ja sanoi: "Ole turvallisella mielellä, sillä niinkuin sinä olet todistanut minusta Jerusalemissa, niin sinun pitää todistaman minusta myös Roomassa".

Joten, on AIVAN toinen asia, lukea Raamatusta, mitä Jumala sanoo ja lohduttaa.
      kuin
      että saa KESKUTELLA Jumalan kanssa kasvoista kasvoihin, kuin mies miehelle.

Jos muistat, että ennen muonoin kirjoitetettiin oikeita rakkaus kirjeitä, niin
      eikö ole paljon enemmän saada katsoa omaa rakastaa ja jutella kuin lukea kirjeitä!

Joten, kuten Paavali, ja jopa itse Jeesus sanoi:

Matt. 26:38
      Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".
      ja
      Kol. 4:18
      Tervehdys minulta, Paavalilta, omakätisesti. Muistakaa minun kahleitani. Armo olkoon teidän kanssanne.
      ja
      Ef. 6:19
      18 Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
      19 ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
      20 jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.

Joten, minä kuka lie:
      Filem. 1:9
      niin rakkauden tähden minä kuitenkin mieluummin pyydän, ollen tämmöinen kuin olen, minä vanha Paavali, ja nyt myös Kristuksen Jeesuksen vanki-

Muistakaa minun kahleitani ja itkujani JUmalan edessä ja teidän takianne.

• Anonyymi

Jos lähdetään Raamatun väitteestä, että Jumala on kaikkivoipa, kaikkitietävä ja luonut kaiken, niin luodessaan ihmisen ja Saatanan tämän kiusaajaksi, Hän tiesi myös ihmisen lankeavan luomansa Saatanan houkutuksiin.
      Vastuu on siten yksin Jumalan, ja Hän voisi niin halutessaan pysäyttää luomansa Saatanan silmänräpäyksessä.

• Anonyymi

Jumala ei pakota ketään.

• Anonyymi

Oikein. Pistäpä Jumala koetteelle. Rukoile jotakin sellaista, mikä edellyttäisi toteutuakseen yliluonnollisen olennon tekoja. Rukoile vaikka sairaan paranemisen puolesta. Kun Jumala ei vastaa eikä tee mitään, niin tiedät Johanneksen evankeliumin Jeesuksen valehdelleen, kun sanoi että kaiken te saatte, jota hänen nimessään Isältä pyydätte. Eikö vain?

Siitä sitten tutkimaan mitä kaikkia valheita ja epätosia kertomuksia Raamatussa on. Eläimet puhuvat, taikurit tekevät taikojaan, kuolleet heräävät, aurinko pysähtyy taivaalle, samoin kuu ja liikkuvat jopa vastasuuntaan, Joona kalan vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, Pietari saa kalan, jonka suussa on rahaa temppeliveroa varten ja monta muuta mukavaa tarinaa, joita voidaan hyvin perustein pitää satuina.

Kaiken se kestää sanotaan, mutta kestääkö totuuden sanalla koettelun?

• Anonyymi

"Pistäpä Jumala koetteelle. Rukoile jotakin sellaista, mikä edellyttäisi toteutuakseen yliluonnollisen olennon tekoja. Rukoile vaikka sairaan paranemisen puolesta."

joka päivä, itse "koettelen" eli huudan Jumalan puoleen.
        hyvin saattaa olla että Jumala ajattelee:

Jes. 49:6
        6 hän sanoo: Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, kohottaa ennalleen Jaakobin sukukunnat ja tuoda takaisin Israelin säilyneet: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.

en kopio koko Raamattua tähän joten lue tämä pieni kappale eli luku:
        ja vielä:
        26 Minä panen sinun sortajasi syömään omaa lihaansa, ja he juopuvat omasta verestään niinkuin rypälemehusta; ja kaikki liha on tietävä, että minä, Herra, olen sinun pelastajasi, että Jaakobin Väkevä on sinun lunastajasi.

Nyt miksi pyytäisin, jotain pientä ja vaatimatonta Jumalalta, kuten
        sairaiden parantumista eli terveeksi tulemista!

MINULLA ON JUMALA, Kaikkivaltias, ja Hän tietää että en näin pienen seikan takia Häntä vaivaa enkä rukoile!

Tässä on jo pientä yrittämistä!

"Eläimet puhuvat, taikurit tekevät taikojaan, kuolleet heräävät, aurinko pysähtyy taivaalle, samoin kuu ja liikkuvat jopa vastasuuntaan,"

eli Kaikki taivaan voimat ja vallat, niitä olen pyytänyt, ja uskoni takia joka on täydellinen, niin saan ne!
        ja mistä tiedät että uskoni on täydellinen!

Koska Herra Jeesus on Uskon alkaja ja Täyttäjä.

Joten Herra, on jo kuullut, rukoukseni ja se eli vastaus on jo tulossa, mutta
        MUTTA
        Jumala on teille armollinen ja ei ole vielä sitä vahvistanut!

Joten, aurinko ja kuuta käsken miten tahdot, ja salamat ja tuli sekä isot kivet, niitä olen pyytänyt ja Kun Herra ne antaa, myös sinä, kaikkien muiden kanssa saatte sitten ihmetellä ja itkeä ja valittaa.

Jumala on KIIVAS, Jumala!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pistäpä Jumala koetteelle. Rukoile jotakin sellaista, mikä edellyttäisi toteutuakseen yliluonnollisen olennon tekoja. Rukoile vaikka sairaan paranemisen puolesta."

joka päivä, itse "koettelen" eli huudan Jumalan puoleen.
        hyvin saattaa olla että Jumala ajattelee:

Jes. 49:6
        6 hän sanoo: Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, kohottaa ennalleen Jaakobin sukukunnat ja tuoda takaisin Israelin säilyneet: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.

en kopio koko Raamattua tähän joten lue tämä pieni kappale eli luku:
        ja vielä:
        26 Minä panen sinun sortajasi syömään omaa lihaansa, ja he juopuvat omasta verestään niinkuin rypälemehusta; ja kaikki liha on tietävä, että minä, Herra, olen sinun pelastajasi, että Jaakobin Väkevä on sinun lunastajasi.

Nyt miksi pyytäisin, jotain pientä ja vaatimatonta Jumalalta, kuten
        sairaiden parantumista eli terveeksi tulemista!

MINULLA ON JUMALA, Kaikkivaltias, ja Hän tietää että en näin pienen seikan takia Häntä vaivaa enkä rukoile!

Tässä on jo pientä yrittämistä!

"Eläimet puhuvat, taikurit tekevät taikojaan, kuolleet heräävät, aurinko pysähtyy taivaalle, samoin kuu ja liikkuvat jopa vastasuuntaan,"

eli Kaikki taivaan voimat ja vallat, niitä olen pyytänyt, ja uskoni takia joka on täydellinen, niin saan ne!
        ja mistä tiedät että uskoni on täydellinen!

Koska Herra Jeesus on Uskon alkaja ja Täyttäjä.

Joten Herra, on jo kuullut, rukoukseni ja se eli vastaus on jo tulossa, mutta
        MUTTA
        Jumala on teille armollinen ja ei ole vielä sitä vahvistanut!

Joten, aurinko ja kuuta käsken miten tahdot, ja salamat ja tuli sekä isot kivet, niitä olen pyytänyt ja Kun Herra ne antaa, myös sinä, kaikkien muiden kanssa saatte sitten ihmetellä ja itkeä ja valittaa.

Jumala on KIIVAS, Jumala!

Joo, kovin vittumainen luonne sillä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5480
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      224
      2795
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      41
      2445
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      43
      2151
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2106
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1727
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1500
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1370
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1302
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1267
    Aihe