Iloita voi pienistä asioista

😊👓☔kun elää ympäristössä missä kaikki ei ole valmiina. Esimerkiksi tänään aamulla ilahduin siitä kun saunassa oli iso padallinen täynnä kuumaa vettä vaikkapa käsien pesuun. Sama vastaavuus koskee sitä, jos on pitkään ollut ilman kaveria ja kaipauksen kohde huomioi jotenkin. Pelkkä intensiivinen katsekin tuntuu kovin ihmeelliseltä 😍 Niinkuin sade kastelisi erämaan. (mies pks)

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka sen veden lämmitti?

• Lämmitin sen itse eilen. Se säilyi kuumana kun pellit oli kiinni ja kannen päällä oli neljään kertaan taiteltu viltti. Illalla se on vielä sopivan lämmintä iltapesua varten.

• Anonyymi

Tuli

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Lämmitin sen itse eilen. Se säilyi kuumana kun pellit oli kiinni ja kannen päällä oli neljään kertaan taiteltu viltti. Illalla se on vielä sopivan lämmintä iltapesua varten.

Laittaisit siihen vilttien alle palopeitteen, voi kuumeta ja syttyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Laittaisit siihen vilttien alle palopeitteen, voi kuumeta ja syttyä.

Viltti on villaa joka ei kauheen helposti syty. Hiilloskaan tulipesässä ei enää hehku kun laitan sen viltin joten en usko että syttyy. Tietysti jos ajattelee vakuutusehtoja niin senpuoleen kannattaisi olla varovaisempi.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Viltti on villaa joka ei kauheen helposti syty. Hiilloskaan tulipesässä ei enää hehku kun laitan sen viltin joten en usko että syttyy. Tietysti jos ajattelee vakuutusehtoja niin senpuoleen kannattaisi olla varovaisempi.

Ajattelin ihan sun turvallisuutta en vakuutusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin ihan sun turvallisuutta en vakuutusta.

Kivasti ajateltu, mutta mielestäni olen ylivarovainen itseni suhteen. En uskalla laittaa peltiäkään kiinni ennenkuin lähden saunasta pois kun pelkään salakavalaa häkämyrkytystä. Poislähtiessä heitän sen viltin padan kannen päälle myös. Kun kyseessä on erillinen pihasauna niin se palaa itsekseen jos palaa. Toki sillä olisi ikäviä sivuvaikutuksia kun ulkohuussi on sen takana ja sillä on yksi yhteinen seinä. Silloin olisi pakko hankkia joku muu ekohuussi. Varasauna onkin jo olemassa. Söpö 1.5*1.5 kesäsauna.

• Anonyymi

Todella kastelee erämaat ..hii se muiti mut👋

• Aloitus on naisen kirjoittama miehelle. Molemmat asuu kehä kolmen sisäpuolella.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Aloitus on naisen kirjoittama miehelle. Molemmat asuu kehä kolmen sisäpuolella.

Se mitä kirjoitat aloituksessa väittää että olet maaseudulta, pihasauna ja ulkohuussi. Ja jonkun viestin muistan missä puolustit yksityisautoilua.
        Pidän täytenä rehupunttina, ei pahalla.

Jos olisit _se_ nainen niin elintapamme olisivat kuin yö ja päivä. :(

• Anonyymi kirjoitti:

Se mitä kirjoitat aloituksessa väittää että olet maaseudulta, pihasauna ja ulkohuussi. Ja jonkun viestin muistan missä puolustit yksityisautoilua.
        Pidän täytenä rehupunttina, ei pahalla.

Jos olisit _se_ nainen niin elintapamme olisivat kuin yö ja päivä. :(

En ole sinun tarkoittamasi nainen. Mies jota ajattelen tietää elintapani. Hänen ei tarvitse niitä täältä lukea. Hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti löydät omasi☺

• Anonyymi

Ps. 11 herra on minun turvani
      Ps. 7 rukous vihollisen ahdistaessa
      Ps. 2 herra ja hänen voideltunsa
      Ps. 50 mitä herra liitossaan vaatii

Kiitos Jeesus Aamen
      Sinun ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta.

• Kiitos uskonnollisista viittauksista vaikka ne vähän poikkeavatkin aloituksen sisällöstä.

• Anonyymi

Miksi rukoilet ihmisen poikaa eli Jeesusta, miksi et rukoile Jumalaa?

Miksi siis rukoilet jotain amerikankin presidenttiä joka on ihmisen poika, miksi et rukoile Jumalaa?

• Suomessa on uskonnonvapaus. Se tarkoittaa että saa rukoilla vaikka kumisaappaita eteisessä jos huvittaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe