Kyllä olen pettynyt! Tilasin tuotteita kyseisestä firmasta tässä taannoin, jonka jälkeen yritin tavoittaa asiakaspalvelua lukuisin yhteydenottopyynnöin useiden viikkojen ajan - ei minkäänlaista vastausta! Miten voi olla mahdollista? Onko varaa millään yrityksellä näin huonoon asiakaspalveluun tänä päivänä. Olin kuvitellut asioitani vanhan, perinteikkään suomalaisen yrityksen kanssa. En asioi tämän jälkeen enää.
Finlaysonin asiakaspalvelun taso
5
158
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et pysty esittämään asiaasi asiallisesti, turha odottaa mitään vastausta. Ei heidän kannata kuluttaa aikaa sinun kouluttamiseen muutaman euron vuoksi.
- Anonyymi
Mä en ole koskaan pitäny finleisonin kuoseista
- Anonyymi
Mistä tiedät miten aloittaja esitti asiansa / soittopyyntönsä... vastaajaan tai muuhun formaattiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät miten aloittaja esitti asiansa / soittopyyntönsä... vastaajaan tai muuhun formaattiin?
Lue aloitus! Onko asiallinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue aloitus! Onko asiallinen?
Aloittaja ei taida itsekään tietää ongelmaansa. Asiakas taitaa tässä tapauksessa olla väärässä. Ehkä ensi kerralla onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222