Kyllä olen pettynyt! Tilasin tuotteita kyseisestä firmasta tässä taannoin, jonka jälkeen yritin tavoittaa asiakaspalvelua lukuisin yhteydenottopyynnöin useiden viikkojen ajan - ei minkäänlaista vastausta! Miten voi olla mahdollista? Onko varaa millään yrityksellä näin huonoon asiakaspalveluun tänä päivänä. Olin kuvitellut asioitani vanhan, perinteikkään suomalaisen yrityksen kanssa. En asioi tämän jälkeen enää.
Finlaysonin asiakaspalvelun taso
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et pysty esittämään asiaasi asiallisesti, turha odottaa mitään vastausta. Ei heidän kannata kuluttaa aikaa sinun kouluttamiseen muutaman euron vuoksi.
- Anonyymi
Mä en ole koskaan pitäny finleisonin kuoseista
- Anonyymi
Mistä tiedät miten aloittaja esitti asiansa / soittopyyntönsä... vastaajaan tai muuhun formaattiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät miten aloittaja esitti asiansa / soittopyyntönsä... vastaajaan tai muuhun formaattiin?
Lue aloitus! Onko asiallinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue aloitus! Onko asiallinen?
Aloittaja ei taida itsekään tietää ongelmaansa. Asiakas taitaa tässä tapauksessa olla väärässä. Ehkä ensi kerralla onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749