Näin polttoaineveron nousu näkyy autoilijan lompakolla – iskee pahiten syrjä-Suomeen https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006587544.html
Kiitos valtio. Irtisanon työsopimukseni. Haistakaa Vittu!
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Auton tankkaaminen maksaa muutaman kympin. Jos tankin hinta nousee n.3€, et edes huomaa sitä. Jatkat elämää ja lopetat stressaamisen
- Anonyymi
Mua vit...ttaa enemmikin tuo periaate. Poliitikot ja virkamiehet ruikuttavat maaseudun kuolemisesta, mutta samalla nostavat juuri noita auto, diesel ja muita polttoaineveroja jotka iskevät pahimmin jonkun Jämijärven tai Enonkosken asukkaaseen jonka on pakko pitää vanhaa bensasyöppöä autoa koska muuten ei duuniin pääse.
Kaikki Ohisalot, Anderssonit ja Haavistot ovat totaalisen pihalla asioista. Ei maaseudun duunari voi ajaa sähköfillarilla, ratikalla tai bussilla duuniin, eikä ole varaa sähköautoon eikä osuuskaupan pihalla edes latausmahdollisuutta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua vit...ttaa enemmikin tuo periaate. Poliitikot ja virkamiehet ruikuttavat maaseudun kuolemisesta, mutta samalla nostavat juuri noita auto, diesel ja muita polttoaineveroja jotka iskevät pahimmin jonkun Jämijärven tai Enonkosken asukkaaseen jonka on pakko pitää vanhaa bensasyöppöä autoa koska muuten ei duuniin pääse.
Kaikki Ohisalot, Anderssonit ja Haavistot ovat totaalisen pihalla asioista. Ei maaseudun duunari voi ajaa sähköfillarilla, ratikalla tai bussilla duuniin, eikä ole varaa sähköautoon eikä osuuskaupan pihalla edes latausmahdollisuutta...Ostat sen kännykän hintaisen vag 1.9tdi:n ja nautit elämästä ja maisemista.
- Anonyymi
minä otin lopputilin jo alkuvuodesta.
- Anonyymi
Se, että saa kenkää on eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että saa kenkää on eri asia.
En saanut kenkää vaan otin itse lopputilin. Töitä kyllä olisi ollut, mutta palkka ei tyydyttänyt, eikä paikassa enää oikein mikään muukaan napannut.
- Anonyymi
Sähköautoilu on hieno ajatus... Suomi saatana onkin paras paikka, täällähän se ilmasto pilataankin? Pitkien matkojen, huonojen teiden kultamaa, jonka pitäis olla edelläkävijä kaikissa. Suomi pelastaa maailman, vittu! Haistakaa vittu kaikki viherhomot, tästedes otan taas liikenteeseen vm 77 vanin 6.2 dieselillä, huom. vm. ihan sama vaikka paskaa putkesta tulis... Työntäkää ne Teslanne perseeseenne:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.464975- 703032
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2991936Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2621780Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151689Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951239- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331157Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137