Kiitos valtio. Irtisanon työsopimukseni. Haistakaa Vittu!

Anonyymi

Näin polttoaineveron nousu näkyy autoilijan lompakolla – iskee pahiten syrjä-Suomeen https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006587544.html

6

<50

Vastaukset

• Auton tankkaaminen maksaa muutaman kympin. Jos tankin hinta nousee n.3€, et edes huomaa sitä. Jatkat elämää ja lopetat stressaamisen

• Mua vit...ttaa enemmikin tuo periaate. Poliitikot ja virkamiehet ruikuttavat maaseudun kuolemisesta, mutta samalla nostavat juuri noita auto, diesel ja muita polttoaineveroja jotka iskevät pahimmin jonkun Jämijärven tai Enonkosken asukkaaseen jonka on pakko pitää vanhaa bensasyöppöä autoa koska muuten ei duuniin pääse.
        Kaikki Ohisalot, Anderssonit ja Haavistot ovat totaalisen pihalla asioista. Ei maaseudun duunari voi ajaa sähköfillarilla, ratikalla tai bussilla duuniin, eikä ole varaa sähköautoon eikä osuuskaupan pihalla edes latausmahdollisuutta...

• Anonyymi kirjoitti:

Mua vit...ttaa enemmikin tuo periaate. Poliitikot ja virkamiehet ruikuttavat maaseudun kuolemisesta, mutta samalla nostavat juuri noita auto, diesel ja muita polttoaineveroja jotka iskevät pahimmin jonkun Jämijärven tai Enonkosken asukkaaseen jonka on pakko pitää vanhaa bensasyöppöä autoa koska muuten ei duuniin pääse.
        Kaikki Ohisalot, Anderssonit ja Haavistot ovat totaalisen pihalla asioista. Ei maaseudun duunari voi ajaa sähköfillarilla, ratikalla tai bussilla duuniin, eikä ole varaa sähköautoon eikä osuuskaupan pihalla edes latausmahdollisuutta...

Ostat sen kännykän hintaisen vag 1.9tdi:n ja nautit elämästä ja maisemista.

• minä otin lopputilin jo alkuvuodesta.

• Se, että saa kenkää on eri asia.

• Anonyymi kirjoitti:

Se, että saa kenkää on eri asia.

En saanut kenkää vaan otin itse lopputilin. Töitä kyllä olisi ollut, mutta palkka ei tyydyttänyt, eikä paikassa enää oikein mikään muukaan napannut.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teltta-asuminen ympäri vuoden?

Miten teltassa asuminen onnistuisi Suomen olosuhteissa ympäri vuoden? Varmaan hyvät makuupussit ja ulkovaatteet pitäisi olla. Onko joku muukin kokeill
      Maailman menoa
      242
      3478
    2. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
      Seinäjoki
      27
      2058
    3. Tanelinrannassa tulipalo

Tanelinrannassa oli la-su välisenä yönä tulipalo, jossa menehtyi vajaa viisikymppinen pariskunta. Talo päältä päin ihan ok kunnossa, mutta palokunta s
      Seinäjoki
      18
      1500