Olin syömässä lauantaina 25.7. kolmen hengen seurueessa kyseisessä ravintolassa. Itse söin Kebabin ranskalaisilla ja kaksi muuta ottivat pizzat. Salaattia otimme kaikki, minä muita enemmän. Kahden tunnin päästä syömisestä minulla rupesi vatsakipu ja neljän tunnin päästä syömisestä rupesin oksentelemaan. Vatsa tuli loppujen lopuksi niin kipeäksi että oli pakko hälyyttää ambulanssi. Viisi päivää olin sairaalassa tiputuksessa ja eilen pääsin kotiin. Muut seurueen jäsenet eivät tulleet kipeäksi, ehkä siksi että ottivat pizzat. Tänään soitin sairaalaan ja ulostenäytteen perusteella on varmistunut että kyseessä on ruokamyrkytys. Onko muita kohtalotovereita?
Kebab Center Istanbul, Valtionkatu 2
24
104
Vastaukset
- Anonyymi
Samasta paikasta hain vitosen pizzan jossa oli jotain valkoista majoneesia päällä.
MAJONEESI EI KUULU PIZZAAN!
Maistui helvetin pahalta ja kunnon ripulihan siitä tuli mutta selvisin päivässä.
Se että on turkkilainen ei tarkoita että aina osaisi pizzaa tehdä. - Anonyymi
Siinä meni kaikkien turkkilaisten kebab yrittäjien maine. Kun yksi turkkilainen mokaa, kaikki turkkilaiset kärsii...
- Anonyymi
Arvostan sen verran terveyttäni,että en asioi näissä "suojavärillisten" paikoissa.
Näiden kotimaissaan kun nämä hygieniakäsitykset poikkeavat aikalailla meikäläisistä. - Anonyymi
Poliisit on tietoisia? ja paikka on suljettu?
- Anonyymi
Ei kait tuo sentään poliisiasia ole, vaan terveystarjastajan. Onko suljettu?
- Anonyymi
Toisessa keskustan turkkilaisessa paikassa henkilökunta näkyi kauhovan salaattipöydästä ilman ottimia PALJAIN KÄSIN salaattia annokseen ja sitten raapi persettään. Meni aika äkkiä ruokahalu. Ei ollut tämä Istanbul vaan parin sadan metrin päässä siitä.
- Anonyymi
Se ei katso aikaa eikä paikkaa, kun pukamat kutisee. Paas kokeillen!
- Anonyymi
vittuks täällä itket kai soitit terveystarkastajalle että ne sulki paikan? vai ootko persujen spämmääjä?
- Anonyymi
OK. Huomenna maanantaina soitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK. Huomenna maanantaina soitan.
Aijaa, tähän asti oot sitte tuumannu vaan, hämäläisen hitautta vai?
Olis ollu järkee epäillä HETI, kun syömisen jälkeen tulee kipeäksi. Yks ynnä yks on katsos kaks.Ei siinä ruikkunäytteen tulosta tarvi odotella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, tähän asti oot sitte tuumannu vaan, hämäläisen hitautta vai?
Olis ollu järkee epäillä HETI, kun syömisen jälkeen tulee kipeäksi. Yks ynnä yks on katsos kaks.Ei siinä ruikkunäytteen tulosta tarvi odotella.Joo tosiaan olin 5 päivää sairaalassa tiputuksessa, eikä tullut oksennus ja ripulitautisena mieleenkään ruveta soittelemaan viranomaisille. Sitä ihmettelen että kun olin saanut ruokamyrkytyksen / epäillyn ruokamyrkytyksen, kukaan lääkäri, sairaanhoitaja, ei siis kukaan kysynyt missä kebab ravintolassa olin syönyt. Mielestäni jonkun terveen olisi pitänyt heti ruveata hoitamaan asiaa, ettei koko kaupunki turistit sairastu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tosiaan olin 5 päivää sairaalassa tiputuksessa, eikä tullut oksennus ja ripulitautisena mieleenkään ruveta soittelemaan viranomaisille. Sitä ihmettelen että kun olin saanut ruokamyrkytyksen / epäillyn ruokamyrkytyksen, kukaan lääkäri, sairaanhoitaja, ei siis kukaan kysynyt missä kebab ravintolassa olin syönyt. Mielestäni jonkun terveen olisi pitänyt heti ruveata hoitamaan asiaa, ettei koko kaupunki turistit sairastu...
Tarina on tosi !!!
- Anonyymi
Eräs kebab pojista kieri alasti salaatti pöydällä ja irroitti karvoja juurineen
- Anonyymi
paljonkohan näistä tän ketjun tarinoista mitä aloituksen jälkeen on tullut on täysin liiba laabaa...nimittäin jos aloittaja on käynyt heti lääkärissä,on kuitti käyneesä ko.paikassa ja todettu bakteeri on terveysviranomainen välittömästi sulkenut paikan/olen nähnyt muutaman vastaavan tapauksen...poliisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paljonkohan näistä tän ketjun tarinoista mitä aloituksen jälkeen on tullut on täysin liiba laabaa...nimittäin jos aloittaja on käynyt heti lääkärissä,on kuitti käyneesä ko.paikassa ja todettu bakteeri on terveysviranomainen välittömästi sulkenut paikan/olen nähnyt muutaman vastaavan tapauksen...poliisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa
kyllä karpolla olis asiaa ja kylmäsavuporoa...
Aika hiljaista täs kebbe paikas. Hmmm onko vikaa hmmm
- Anonyymi
Terveystarkastajat ja verottaja ei helpolla ratsaa turkkilaispaikkoja kun heti haukkuvat rasisteiksi.
- Anonyymi
kyllä ne ratsaa jo on aihetta varsinkin terveyspuoli...epäilen aloittajaa vain paskanpuhujaksi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ne ratsaa jo on aihetta varsinkin terveyspuoli...epäilen aloittajaa vain paskanpuhujaksi
Ja suvakki huudeilla
- Anonyymi
Viestini oli poistettu. Kerroin että 12-15 teen kolme isoa pellillistä omatekemää pizzaa ja tasan 100 varmasti tiedän mitä suuhuni laitan.
- Anonyymi
12-15 eurolla
- Anonyymi
Minne saa tulla syömään?
- Anonyymi
valviran tai seinäjoen kaupungin terveysvirasto sivuilla olis jokainen saanu silloin jo jos olis ollu sairaalasta näyttää todistus bakteereista tehdä ilmoituksen...mutta...niin
turhia kotihäälyytyksiä on kaupugissa tehty kyllä...tosin pahoinpitelyt koronan aikana tuplaantunut juurikin kotona..faktaa poliisin sivuilla. Anonyymi kirjoitti:
valviran tai seinäjoen kaupungin terveysvirasto sivuilla olis jokainen saanu silloin jo jos olis ollu sairaalasta näyttää todistus bakteereista tehdä ilmoituksen...mutta...niin
turhia kotihäälyytyksiä on kaupugissa tehty kyllä...tosin pahoinpitelyt koronan aikana tuplaantunut juurikin kotona..faktaa poliisin sivuilla.Mitä hakkaat poika ystävääsi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683