Kebab Center Istanbul, Valtionkatu 2

Anonyymi

Olin syömässä lauantaina 25.7. kolmen hengen seurueessa kyseisessä ravintolassa. Itse söin Kebabin ranskalaisilla ja kaksi muuta ottivat pizzat. Salaattia otimme kaikki, minä muita enemmän. Kahden tunnin päästä syömisestä minulla rupesi vatsakipu ja neljän tunnin päästä syömisestä rupesin oksentelemaan. Vatsa tuli loppujen lopuksi niin kipeäksi että oli pakko hälyyttää ambulanssi. Viisi päivää olin sairaalassa tiputuksessa ja eilen pääsin kotiin. Muut seurueen jäsenet eivät tulleet kipeäksi, ehkä siksi että ottivat pizzat. Tänään soitin sairaalaan ja ulostenäytteen perusteella on varmistunut että kyseessä on ruokamyrkytys. Onko muita kohtalotovereita?

24

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samasta paikasta hain vitosen pizzan jossa oli jotain valkoista majoneesia päällä.
      MAJONEESI EI KUULU PIZZAAN!
      Maistui helvetin pahalta ja kunnon ripulihan siitä tuli mutta selvisin päivässä.
      Se että on turkkilainen ei tarkoita että aina osaisi pizzaa tehdä.

    • Anonyymi

      Siinä meni kaikkien turkkilaisten kebab yrittäjien maine. Kun yksi turkkilainen mokaa, kaikki turkkilaiset kärsii...

    • Anonyymi

      Arvostan sen verran terveyttäni,että en asioi näissä "suojavärillisten" paikoissa.
      Näiden kotimaissaan kun nämä hygieniakäsitykset poikkeavat aikalailla meikäläisistä.

    • Anonyymi

      Poliisit on tietoisia? ja paikka on suljettu?

      • Anonyymi

        Ei kait tuo sentään poliisiasia ole, vaan terveystarjastajan. Onko suljettu?


    • Anonyymi

      Toisessa keskustan turkkilaisessa paikassa henkilökunta näkyi kauhovan salaattipöydästä ilman ottimia PALJAIN KÄSIN salaattia annokseen ja sitten raapi persettään. Meni aika äkkiä ruokahalu. Ei ollut tämä Istanbul vaan parin sadan metrin päässä siitä.

      • Anonyymi

        Se ei katso aikaa eikä paikkaa, kun pukamat kutisee. Paas kokeillen!


    • Anonyymi

      vittuks täällä itket kai soitit terveystarkastajalle että ne sulki paikan? vai ootko persujen spämmääjä?

      • Anonyymi

        OK. Huomenna maanantaina soitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK. Huomenna maanantaina soitan.

        Aijaa, tähän asti oot sitte tuumannu vaan, hämäläisen hitautta vai?
        Olis ollu järkee epäillä HETI, kun syömisen jälkeen tulee kipeäksi. Yks ynnä yks on katsos kaks.Ei siinä ruikkunäytteen tulosta tarvi odotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, tähän asti oot sitte tuumannu vaan, hämäläisen hitautta vai?
        Olis ollu järkee epäillä HETI, kun syömisen jälkeen tulee kipeäksi. Yks ynnä yks on katsos kaks.Ei siinä ruikkunäytteen tulosta tarvi odotella.

        Joo tosiaan olin 5 päivää sairaalassa tiputuksessa, eikä tullut oksennus ja ripulitautisena mieleenkään ruveta soittelemaan viranomaisille. Sitä ihmettelen että kun olin saanut ruokamyrkytyksen / epäillyn ruokamyrkytyksen, kukaan lääkäri, sairaanhoitaja, ei siis kukaan kysynyt missä kebab ravintolassa olin syönyt. Mielestäni jonkun terveen olisi pitänyt heti ruveata hoitamaan asiaa, ettei koko kaupunki turistit sairastu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tosiaan olin 5 päivää sairaalassa tiputuksessa, eikä tullut oksennus ja ripulitautisena mieleenkään ruveta soittelemaan viranomaisille. Sitä ihmettelen että kun olin saanut ruokamyrkytyksen / epäillyn ruokamyrkytyksen, kukaan lääkäri, sairaanhoitaja, ei siis kukaan kysynyt missä kebab ravintolassa olin syönyt. Mielestäni jonkun terveen olisi pitänyt heti ruveata hoitamaan asiaa, ettei koko kaupunki turistit sairastu...

        Tarina on tosi !!!


    • Anonyymi

      Eräs kebab pojista kieri alasti salaatti pöydällä ja irroitti karvoja juurineen

      • Anonyymi

        paljonkohan näistä tän ketjun tarinoista mitä aloituksen jälkeen on tullut on täysin liiba laabaa...nimittäin jos aloittaja on käynyt heti lääkärissä,on kuitti käyneesä ko.paikassa ja todettu bakteeri on terveysviranomainen välittömästi sulkenut paikan/olen nähnyt muutaman vastaavan tapauksen...poliisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljonkohan näistä tän ketjun tarinoista mitä aloituksen jälkeen on tullut on täysin liiba laabaa...nimittäin jos aloittaja on käynyt heti lääkärissä,on kuitti käyneesä ko.paikassa ja todettu bakteeri on terveysviranomainen välittömästi sulkenut paikan/olen nähnyt muutaman vastaavan tapauksen...poliisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa

        kyllä karpolla olis asiaa ja kylmäsavuporoa...


    • Aika hiljaista täs kebbe paikas. Hmmm onko vikaa hmmm

    • Anonyymi

      Terveystarkastajat ja verottaja ei helpolla ratsaa turkkilaispaikkoja kun heti haukkuvat rasisteiksi.

      • Anonyymi

        kyllä ne ratsaa jo on aihetta varsinkin terveyspuoli...epäilen aloittajaa vain paskanpuhujaksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ne ratsaa jo on aihetta varsinkin terveyspuoli...epäilen aloittajaa vain paskanpuhujaksi

        Ja suvakki huudeilla


    • Anonyymi

      Viestini oli poistettu. Kerroin että 12-15 teen kolme isoa pellillistä omatekemää pizzaa ja tasan 100 varmasti tiedän mitä suuhuni laitan.

    • Anonyymi

      12-15 eurolla

    • Anonyymi

      Minne saa tulla syömään?

      • Anonyymi

        valviran tai seinäjoen kaupungin terveysvirasto sivuilla olis jokainen saanu silloin jo jos olis ollu sairaalasta näyttää todistus bakteereista tehdä ilmoituksen...mutta...niin
        turhia kotihäälyytyksiä on kaupugissa tehty kyllä...tosin pahoinpitelyt koronan aikana tuplaantunut juurikin kotona..faktaa poliisin sivuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        valviran tai seinäjoen kaupungin terveysvirasto sivuilla olis jokainen saanu silloin jo jos olis ollu sairaalasta näyttää todistus bakteereista tehdä ilmoituksen...mutta...niin
        turhia kotihäälyytyksiä on kaupugissa tehty kyllä...tosin pahoinpitelyt koronan aikana tuplaantunut juurikin kotona..faktaa poliisin sivuilla.

        Mitä hakkaat poika ystävääsi


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe