Kebab Center Istanbul, Valtionkatu 2

Anonyymi

Olin syömässä lauantaina 25.7. kolmen hengen seurueessa kyseisessä ravintolassa. Itse söin Kebabin ranskalaisilla ja kaksi muuta ottivat pizzat. Salaattia otimme kaikki, minä muita enemmän. Kahden tunnin päästä syömisestä minulla rupesi vatsakipu ja neljän tunnin päästä syömisestä rupesin oksentelemaan. Vatsa tuli loppujen lopuksi niin kipeäksi että oli pakko hälyyttää ambulanssi. Viisi päivää olin sairaalassa tiputuksessa ja eilen pääsin kotiin. Muut seurueen jäsenet eivät tulleet kipeäksi, ehkä siksi että ottivat pizzat. Tänään soitin sairaalaan ja ulostenäytteen perusteella on varmistunut että kyseessä on ruokamyrkytys. Onko muita kohtalotovereita?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samasta paikasta hain vitosen pizzan jossa oli jotain valkoista majoneesia päällä.
      MAJONEESI EI KUULU PIZZAAN!
      Maistui helvetin pahalta ja kunnon ripulihan siitä tuli mutta selvisin päivässä.
      Se että on turkkilainen ei tarkoita että aina osaisi pizzaa tehdä.

    • Anonyymi

      Siinä meni kaikkien turkkilaisten kebab yrittäjien maine. Kun yksi turkkilainen mokaa, kaikki turkkilaiset kärsii...

    • Anonyymi

      Arvostan sen verran terveyttäni,että en asioi näissä "suojavärillisten" paikoissa.
      Näiden kotimaissaan kun nämä hygieniakäsitykset poikkeavat aikalailla meikäläisistä.

    • Anonyymi

      Poliisit on tietoisia? ja paikka on suljettu?

      • Anonyymi

        Ei kait tuo sentään poliisiasia ole, vaan terveystarjastajan. Onko suljettu?


    • Anonyymi

      Toisessa keskustan turkkilaisessa paikassa henkilökunta näkyi kauhovan salaattipöydästä ilman ottimia PALJAIN KÄSIN salaattia annokseen ja sitten raapi persettään. Meni aika äkkiä ruokahalu. Ei ollut tämä Istanbul vaan parin sadan metrin päässä siitä.

      • Anonyymi

        Se ei katso aikaa eikä paikkaa, kun pukamat kutisee. Paas kokeillen!


    • Anonyymi

      vittuks täällä itket kai soitit terveystarkastajalle että ne sulki paikan? vai ootko persujen spämmääjä?

      • Anonyymi

        OK. Huomenna maanantaina soitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK. Huomenna maanantaina soitan.

        Aijaa, tähän asti oot sitte tuumannu vaan, hämäläisen hitautta vai?
        Olis ollu järkee epäillä HETI, kun syömisen jälkeen tulee kipeäksi. Yks ynnä yks on katsos kaks.Ei siinä ruikkunäytteen tulosta tarvi odotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, tähän asti oot sitte tuumannu vaan, hämäläisen hitautta vai?
        Olis ollu järkee epäillä HETI, kun syömisen jälkeen tulee kipeäksi. Yks ynnä yks on katsos kaks.Ei siinä ruikkunäytteen tulosta tarvi odotella.

        Joo tosiaan olin 5 päivää sairaalassa tiputuksessa, eikä tullut oksennus ja ripulitautisena mieleenkään ruveta soittelemaan viranomaisille. Sitä ihmettelen että kun olin saanut ruokamyrkytyksen / epäillyn ruokamyrkytyksen, kukaan lääkäri, sairaanhoitaja, ei siis kukaan kysynyt missä kebab ravintolassa olin syönyt. Mielestäni jonkun terveen olisi pitänyt heti ruveata hoitamaan asiaa, ettei koko kaupunki turistit sairastu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tosiaan olin 5 päivää sairaalassa tiputuksessa, eikä tullut oksennus ja ripulitautisena mieleenkään ruveta soittelemaan viranomaisille. Sitä ihmettelen että kun olin saanut ruokamyrkytyksen / epäillyn ruokamyrkytyksen, kukaan lääkäri, sairaanhoitaja, ei siis kukaan kysynyt missä kebab ravintolassa olin syönyt. Mielestäni jonkun terveen olisi pitänyt heti ruveata hoitamaan asiaa, ettei koko kaupunki turistit sairastu...

        Tarina on tosi !!!


    • Anonyymi

      Eräs kebab pojista kieri alasti salaatti pöydällä ja irroitti karvoja juurineen

      • Anonyymi

        paljonkohan näistä tän ketjun tarinoista mitä aloituksen jälkeen on tullut on täysin liiba laabaa...nimittäin jos aloittaja on käynyt heti lääkärissä,on kuitti käyneesä ko.paikassa ja todettu bakteeri on terveysviranomainen välittömästi sulkenut paikan/olen nähnyt muutaman vastaavan tapauksen...poliisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljonkohan näistä tän ketjun tarinoista mitä aloituksen jälkeen on tullut on täysin liiba laabaa...nimittäin jos aloittaja on käynyt heti lääkärissä,on kuitti käyneesä ko.paikassa ja todettu bakteeri on terveysviranomainen välittömästi sulkenut paikan/olen nähnyt muutaman vastaavan tapauksen...poliisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa

        kyllä karpolla olis asiaa ja kylmäsavuporoa...


    • Aika hiljaista täs kebbe paikas. Hmmm onko vikaa hmmm

    • Anonyymi

      Terveystarkastajat ja verottaja ei helpolla ratsaa turkkilaispaikkoja kun heti haukkuvat rasisteiksi.

      • Anonyymi

        kyllä ne ratsaa jo on aihetta varsinkin terveyspuoli...epäilen aloittajaa vain paskanpuhujaksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ne ratsaa jo on aihetta varsinkin terveyspuoli...epäilen aloittajaa vain paskanpuhujaksi

        Ja suvakki huudeilla


    • Anonyymi

      Viestini oli poistettu. Kerroin että 12-15 teen kolme isoa pellillistä omatekemää pizzaa ja tasan 100 varmasti tiedän mitä suuhuni laitan.

    • Anonyymi

      12-15 eurolla

    • Anonyymi

      Minne saa tulla syömään?

      • Anonyymi

        valviran tai seinäjoen kaupungin terveysvirasto sivuilla olis jokainen saanu silloin jo jos olis ollu sairaalasta näyttää todistus bakteereista tehdä ilmoituksen...mutta...niin
        turhia kotihäälyytyksiä on kaupugissa tehty kyllä...tosin pahoinpitelyt koronan aikana tuplaantunut juurikin kotona..faktaa poliisin sivuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        valviran tai seinäjoen kaupungin terveysvirasto sivuilla olis jokainen saanu silloin jo jos olis ollu sairaalasta näyttää todistus bakteereista tehdä ilmoituksen...mutta...niin
        turhia kotihäälyytyksiä on kaupugissa tehty kyllä...tosin pahoinpitelyt koronan aikana tuplaantunut juurikin kotona..faktaa poliisin sivuilla.

        Mitä hakkaat poika ystävääsi


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe