Suurin osa palstalla ruikuttavista TI:stä ei tunnu tekevän eroa metafyysisen ja elektronisen häirinnän välillä.
Jo yli sata vuotta sitten tiedustelupalvelut palkkasivat palvelukseensa noitia, okkultisteja ja muita noituuden tuntijoita. Einsteinin innoittamaan juden-tieteeseen (tyypillistä kätkeä jokaisen kehossaan tuntema VRIL-voima) maailmankaikkeudesta jumittuneet nykypäivän kuluttajabotit, eivät enää erota eteeristä häirintää (käy fyysiseksi) elektronisesta häirinnästä. Ehkä tämä on myös tavoitetila ollut vuosikymmeniä sitten tiedustelupalveluilta, että ihmiset ovat tyhmiä totuuksien suhteen.
Noituus ja joukkovaino
4
376
Vastaukset
- Anonyymi
Saatana huijaa hulluja niin että ne ei edes usko saatanaa tai jumalaa olevan olemassakaan...
- Anonyymi
Meller kertoi että eliitti-natsit (= satanisteja) myös käytti adrenokromia eli 'lastenverta' juutalaisista saatua,....?-
tarkottaa että muinainen kultti-homma tuo adrenokromi-homma?- Anonyymi
Eipä se kaasutetun uhrin veri tainnut olla kovinkaan terveellistä nautittavaksi.
Eikä sellaisesta toiminnasta ole koskaan missään historian kirjoissa puhuttu, ottaen huomioon että leireiltä jäi paljon väkeä eloon, jollaisia minäkin olen ihan henkilökohtaisesti tavannut, niin tuollaiset väitteet näin vuosikymmenten jälkeen on täysin arvottomia.
- Anonyymi
Loitsut vaan takasin niin ottaa lähettäjälle kipiää.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704953"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594317Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372836Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1312660Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762479Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait241844- 201627
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361540Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980