Ala selittää......
Monta dokumenttia olet survonut takalistoosi.............
<3
🖨🖨🖨🖨
A-nainen...........
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se Anne täällä ole, Annellla on ihan oikea elämä. Sunkin Ripsto kandeis hommata sellanen. Ajeletko muuten Ripsto Nissan Qashqailla? Sun näköinen ja oloinen kaljakeisari ajelee silloin kun kortti ei ole kuivumassa. Aina tulet sinä Ripsto siitä mieleen.
- Anonyymi
Yritin laittaa pikku vibraa mut ei menny. Aika vaikeeta touhua.
- Anonyymi
Harjoittelu tekee mestarin
- Anonyymi
Esim. Tää täyttä kuraa ja turha aloitus
- Anonyymi
Ihan peruskauraa, sen voi imeyttää myös tamponiin. Sopii vaikka työpäiviin, sujuvat notkeemmin pienessä tuiterissa.
- Anonyymi
Ripsto, montako hevosta on pilttuussasi, alahan kakistella?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ihan sinkku olen............
<3Ja sinkuksi jäät...
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ihan sinkku olen............
<3Ikisinkku kinkku. Mites tuo pepun laita, onko pyöreä vai soikia.
🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5614305V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1025332Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1804637- 713971
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳613615- 1213510
- 532512
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512419Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul382228On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211903