Järjestys-säännöt.

Anonyymi

Seinäjoella on järjestys-säännöt joissa sanotaan, että kissat/kissa tulee olla omistajansa talutushihnassa, eikä kuljeksia irrallaan.

Mutta näinhän ei asia ole monessakaan taloudessa Esim: on rivareita joissa se ns, kotikissa ei ole koko elinaikanaan kotonaan/sisätiloissa ollut, vaan kuljeksii naapureiden riesana.

Mielestäni tälläinen on ns, villikissa ja saa laittaa pois päiviltä.

13

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tai kebab paikan vartaassa

    • Anonyymi

      Laita itsesi pois päiviltä, jos jo joku kissa aiheuttaa noin pahan olon. Elämässä tulee paljon isompiakin murheita, joten miksi jäisit odottamaan niitä?

    • Anonyymi

      Laita linkki tai kopioi se pykälä tänne. Haulla ei sellaista nimittäin löydy.

      • Anonyymi

        minkin rehuks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkin rehuks

        Tuolla haulla ei liioin löydy Seinäjoen järjestyssääntöä kissoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla haulla ei liioin löydy Seinäjoen järjestyssääntöä kissoista.

        Koiran omistajille on VALTAKUNNALLINEN sääntö....omistajan on KORJATTAVA / HUOLEHDITTAVA JÄTÖKSET = PASKAT POIS.
        Toinenkin sääntö rakkien omistajille....huolehdittava etteivät haukkumalla / räksyttämällä aiheuta häiriötä varsinkaan yöisin.
        Kolmaskin...omistaja velvollinen huolehtimaan etteivät nämä hurtat hyökkää tai pure.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiran omistajille on VALTAKUNNALLINEN sääntö....omistajan on KORJATTAVA / HUOLEHDITTAVA JÄTÖKSET = PASKAT POIS.
        Toinenkin sääntö rakkien omistajille....huolehdittava etteivät haukkumalla / räksyttämällä aiheuta häiriötä varsinkaan yöisin.
        Kolmaskin...omistaja velvollinen huolehtimaan etteivät nämä hurtat hyökkää tai pure.

        Sama sääntö koskee kissojakin. Niidenkin paskat on siivottava pois lenkkimaastoista, eivätkä ne saa hyökätä kenenkään päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama sääntö koskee kissojakin. Niidenkin paskat on siivottava pois lenkkimaastoista, eivätkä ne saa hyökätä kenenkään päälle.

        Niin....mitä isot edellä niin pienetkin perässä.
        Tasapuolisuuden nimissä, eikö vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin....mitä isot edellä niin pienetkin perässä.
        Tasapuolisuuden nimissä, eikö vain.

        Ainakin sanotaan että koira olisi viisas eläin mutta onko omistaja kun ei hoida jätöksiä. Toisaalta sanotaan jotta omistaja hankkii itsensä näköisen koiran. Rodussa ja omistajassa samat piirteet yhdistyvät mutta mitkä se onkin ???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin sanotaan että koira olisi viisas eläin mutta onko omistaja kun ei hoida jätöksiä. Toisaalta sanotaan jotta omistaja hankkii itsensä näköisen koiran. Rodussa ja omistajassa samat piirteet yhdistyvät mutta mitkä se onkin ???

        Koira jättää jätöksensä kuin paskan perseestä ihan missä sitä vain sattuu paskattamaan. Kissa peittää aina jätöksensä, jos se vain on mahdollista. Sitä ei tarvitse opettaa siihen, eikä voi voi opettaa tekemään sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla haulla ei liioin löydy Seinäjoen järjestyssääntöä kissoista.

        huomaa että ollaan landella,vaasassa tajuttiin ajaa kissatalo pois kaupungista kun se haisee. eikä ihmisetkää kuseksi talojen nurkille


    • Kissoille sinappia anukseen

    • Anonyymi

      Linkki nyt siitä järjestyssäännön pykälästä tänne kiitos. Muuten taas pelkkää turhaa lätinää ja huutelua tämäkin ketju vailla mitään todellisuuspohjaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe