Ensimmäiset rintaliivit

Anonyymi

Eli! Oon 13 -v tyttö ja mun kuppikoko on arviolta 65-70 aa (tiedän pienet on) mutta, mulla on semmoset rinnat että ne näkyy jokaisen paidan alta vaikka käyttäisin ”minitoppia”. En jostain syystä uskalla sanoa äidilleni asiasta ja se hävettää. JOO TIEDÄN äiti On ollut samassa tilanteessa ja se ymmärtäisi mut silti!
Mulla on yhet bikinit joissa on torppaus ja haluaisin en tapaiset! Ei kaaritukea mutta kevyt toppaus! Kertokaa tapoja miten voisin kysyy äitiltä!

3

58

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja siis kun ostettiin niitä bikineitä se sanoi että oli tosi kauniit päällä ja ne isku TÄYDELLISESTI!

    • Anonyymi

      Kun ostettiin bikinit niin se sanoi että ne olivat kauniit päällä ja sanoin ” en kyl ois uskonu että mulla ois topatut päällä” hän ihanasti sanoi ”no vähän harjoitusta jo voidaan ottaa”

    • Anonyymi

      Mä tein sen! Sanoin äitille näin ” ku mulla on noi bikinit ja ne istuu mulle niin hyvin,että oliskos sen kokoisia rintaliivejä” ollaan menossa ostamaan koulutarvikkeita yms niin hän lupasi että samalla käydään katsomassa että olisiko sellaisia kokoja. Tuntui kivalta kun hän ymmärsi.

      Löysin Lindexin nettisivuilta semmoiset ”soft” rintaliivit (pieni torppaus, ei kaaritukia) ja hän sanoi ”no liigan vois olla hyvät”

      Kyllä ne ymmärtää, äidit siis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe