Että tuo yksinhuoltaja on poistanut sen nii sit mä meen ja monotan sen hengiltä.
Ja tää ei oo enää vitsi vaan totisinta totta. Tämän jos minkä mä toteutan jos se asia varmistuu mulle.
Jos jotakin kautta mulle varmistuu se
5
364
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin ja taas FOBBA kuulolle..
- Anonyymi
Anna mennä! Anna mennä! Anna mennä!
Se olisi itseasiassa helvetin hyvä juttu jos fobba on kuulolla ja päättää laittaa tietopyynnön tälle serverille. Silloin saisin sen takaisin ja mua ei haittaa vittuakaa vaikka se maksais 100 000€ - Anonyymi
Jääkö tässä minulle ainoaksi vaihtoehdoksi se, että menen potkimaan nuo molemmat hengiltä, saadakseni aikaan esitutkinnan, jossa kaivetaan nämä kirjoitukset esille, jotta saan sen takaisin?
Koska mua ei kiinnosta vittuakaan vaikka joutuisin linnaan sen takia.
Mä oon valmis tekemää ihan mitä vaan sen eteen että saan sen takaisin.
- Anonyymi
????? mitä en saa poistaa?????
- Anonyymi
Niin että mitä oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903064
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672895"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m512847Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332414
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923