Haluaa hajottaa tahallaan autosta moottorin. Sitten huutaa yhteiskuntaa maksamaan korjaamisen.
Maskivastustaja ottaa moottorista ilmanputsarin pois
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman suodatinta bemmiin tulee 1HV !
- Anonyymi
Olen kulkenut maaliskuusta saakka kaupungilla vapaavirtaussuodatin huulessa.
- Anonyymi
Jos moottorissa tarvittaisiin ilmansuodatinta, niin evoluutio olisi kehittänyt sen siihen valmiiksi. Voiko koronavirus hajottaa moottorin?
- Anonyymi
Tulkaa kivikaudelta 2000-luvulle. Sähköautoissa ei tarvita minkäänlaisia suodattimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkaa kivikaudelta 2000-luvulle. Sähköautoissa ei tarvita minkäänlaisia suodattimia.
Oletko itse kivikaudella?
Sähköautoissa on raitisilmasuodatin, anteeksi vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse kivikaudella?
Sähköautoissa on raitisilmasuodatin, anteeksi vaan.Persun pitäisi tutustua suomen kielen sanaan "tarvita".
Kun ymmärrys on lisääntynyt, niin voit sen jälkeen pohtia kuinka tarpeellinen raitisilmasuodatin on auton toiminnan kannalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun pitäisi tutustua suomen kielen sanaan "tarvita".
Kun ymmärrys on lisääntynyt, niin voit sen jälkeen pohtia kuinka tarpeellinen raitisilmasuodatin on auton toiminnan kannalta.Onko ohjeet kivikautiset?
Tarvittavat huoltotoimenoiteet: 8. Raitisilmasuodattimen vaihto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun pitäisi tutustua suomen kielen sanaan "tarvita".
Kun ymmärrys on lisääntynyt, niin voit sen jälkeen pohtia kuinka tarpeellinen raitisilmasuodatin on auton toiminnan kannalta.Jos raitisilmasuodatinta ei tarvita Sähköautoissa, miksi se tarvitsee vaihtaa joka toinen vuosi ohjekirjan mukaan. Kohdasta tarvittavat huoltotoimenpiteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ohjeet kivikautiset?
Tarvittavat huoltotoimenoiteet: 8. Raitisilmasuodattimen vaihtoSinun ja kuoriämpärin ainoa ero on se, että kuoriämpäristä on jotain hyötyäkin.
- Anonyymi
Itse on ole maskivastustaja. Minulla on 1 kertakäyttömaski ja se riittäköön koko epidemian ajan. Käytän samaa kertakäyttömaskia koko ajan. Eihän ilmanputsariakaan joka päivä vaihdeta, joten miksi sitten maskeja. 1 euro vuodessa riittäköön maskeihin.
- Anonyymi
Maskivastustaja ottaa pölyimurista pölypussin pois. Sehän on ihan turha, koska ilma menee kuitenkin siitä läpi. Pölypussit maksavat paljon ja tulevat kalliiksi.
Evoluutio olisi kasvattanut pölypussin imuriin, jos se olisi tarpeellinen.- Anonyymi
Siivota voi tosin ilman pölynimuria. Itse tiedän monien pitävän asunnon siistinä ilman pölynimuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivota voi tosin ilman pölynimuria. Itse tiedän monien pitävän asunnon siistinä ilman pölynimuria.
Hei oletko kiinnostunut Miesten keskenäisestä keskustelusta chatissa? Laitetaann mielikuvitus valloilleen ja avataan taivaspaikat hetkeksi ja annetaan sataa. Tuu Suomi24 chattiin...odotan siellä
- Anonyymi
Ihmisessä on luonnostaan omat ilmanpuhdistajansa. Maskivouhottaja haluaa maskit pakollisiksi ja sitten niillä on kiva alkaa rahastamaan, mutta voi voi. Ostan yhden maskin ja käytän sitä yhtä ja samaa aina, ehkä sen voi kääntää ja pestä. Sitäkin käytän vain silloin kun on ehdottoman pakko, oikeastaan vain lain kirjaimen vuoksi.
Julkisia kulkuneuvoja en käytä, käytän polkupyörää ja omaa autoa. Jos joku kauppias määrää maskit pakollisiksi liikkeessään, niin voi sentään ko. kauppaliikkeessä en sitten käy ja suosin verkko-ostoksia. Maskivastustaja ottaa suodattimen silloin pois kun vaihtaa uuden tilalle.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Ja yksi maski riittää yhdelle ihmiselle koko eliniän ajaksi. Maskit ovat kestotuotteita, niitä ei tarvitse vaihtaa. Ja maskin voi tehdä itse, ei maskista tarvitse maksaa euroakaan.
- Anonyymi
On ihan eri asia autoon liittyvät asiat ja mielisairaiden keksimä ja kehittämä koronahysteria. Niitä naamareitahan käytetään vain jotta koronapelkoiset uskaltaa matkustaa bussilla. Sen olisi ymmärtänyt jos korona oireisille suunnattaisiin tuo mutta liioittelua vaatia terveiden käyttämään jotta jotkut mielenterveyspotilaat uskaltaa liikkua bussilla. Seuraavan kerran kun paniikkihäiriöstä kärsivä kaveri saa jonkun kohtauksen täytyy pyytää pysäyttämään bussi ja hätää muut ihmiset ulos jotta kaveri saa matkustaa rauhassa. Mennäänhän tossa koronassakin mielenterveysongelmaisten ehdoilla, koronahysteeristen.
- Anonyymi
On aiemmin ollut niin, että sairas hakee apua mutta nähtävästi nyt normalisoidaa mielenterveysongelmia kuten perusteettomat pelko oireet tavallaan joudutaan hyppimään sen mukaan miten jotkut sairaat haluaa. Kohta korona hysteeriset vaatii, että rappukäytävässä kuljettavat kotiovelta ulko-ovelle ja toisinpäin ilman kenkiä. Ja kohta mediassa kirjoitetaan Rappukäytäviin tulee kengillä kävelyn kielto pakko suositus.
- Anonyymi
Miksi hait apua aiemmin, muttet enää? Olet selvästi avun tarpeessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912800V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914431Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1144114- 513678
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533371- 1203357
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482265- 432231
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312044On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141718