Ne oli niin viihdyttävää katsottavaa, miekkarit, tapahtumateltat. Onhan toki näillä SKE maltillisilla Iltalähetys ja taisi jo alkaakin kesätauon jälkeen. Olen kyllä katsonnut Tuomas Kelan istunto skriimejä Thaimaasta.Nyt Suomessa. Ulkomaisista löysin hyvän Sergey Baklykov real Russia skriimit englanniksi. Näyttää kaupunki kävelyä. Sehän noissa on hyvää , että katselijat pääsevät kommentoimaan livenä, tosin silläkin katselijat pyörivät sadoissa, niin ei kommentoi välttämättä ilmaiskatselijoille.
Ikävä Marcon live criinejä
4
65
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta niissä skriimeissä ja miakkareissa oli se kun Marcoa vietiin putkaan, se oli niin herkullista katsottavaa.
- Anonyymi
Mano jäi kiinni valehtelusta ja hävisi jäsenäänestyksen Naiselle. Ei kestänyt Manolla nuppi häviötä.
- Anonyymi
mano ostanut k-kaupat? telkkarissa sanottiin juuri, että k-kaupat ovat oman kylän kauppoja
- Anonyymi
Kulta, mä tulin kotiin ja mäiskin lahnalla koko omakylän paskaksi, siinä lentää ollit ja marit romukoppaan lopullisesti omakristiina hhohoohohohohohmhohmohmohmhomhmhomhomhomhomhomhomhomhohmohmohmhomohmhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhomhohmohmhomhomhohmohmohm jokainen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209