Kun aloituksia poistellaan, niin koitetaanpa näin.
Kannattaa perehtyä tutkimuksiin noitten maskien käytöstä.
Kangasmaskit altistavat kaikenlaisille infektioille, eivätkä suojaa käyttäjää, muulta kuin toisten katseilta, joten soveltuvat toki ujoille, muuta hyötyä niistä ei ole.
https://bmjopen.bmj.com/content/bmjopen/5/4/e006577.full.pdf
Ns. kirurgiset maskit eivät ole virusten kanssa sen parempia, eivätkä toimi hengitysuojaimina.
"Conclusion: None of these surgical masks exhibited adequate filter performance and facial fit characteristics to be considered respiratory protection devices."
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18455048/
Näin teitä vedätetään.
Turha maskipakko
32
190
Vastaukset
Kuka vedättää ja mikä on motiivi?
No jos joku haluaa myydä talouspaperinpaloja hemmetin kalliilla nimeämällä ne "maksiksi", niin raha saattaa olla hyvä motiivi, kuten vedätyksissä yleensäkin, eli se hyötymistarkoitus.
Ja se paniikin luominen, jolla ihmiset pidetään säikkyinä, ja alkavat itse vaatia rajoituksia itselleen ja muillekin.
Kun globalistit eivät saaneet riittävää paniikkia aikaan ilmastovouhotuksella, niin keksittiin sitten tehdä tavallisesta flunssasta "tappava virusuhka", jota ei näe, kuten ilmastonmuutostakaan, mutta se on "vaarallinen" ja tulee uhkaamaan kaikkia, kuten ilmastonmuutoskin!!!!
Niin kuin pikkugreta sanoi, että ette panikoi vielä tarpeeksi, ja hän haluaa kovasti kaikkien panikoivan.EelisPermanen kirjoitti:
No jos joku haluaa myydä talouspaperinpaloja hemmetin kalliilla nimeämällä ne "maksiksi", niin raha saattaa olla hyvä motiivi, kuten vedätyksissä yleensäkin, eli se hyötymistarkoitus.
Ja se paniikin luominen, jolla ihmiset pidetään säikkyinä, ja alkavat itse vaatia rajoituksia itselleen ja muillekin.
Kun globalistit eivät saaneet riittävää paniikkia aikaan ilmastovouhotuksella, niin keksittiin sitten tehdä tavallisesta flunssasta "tappava virusuhka", jota ei näe, kuten ilmastonmuutostakaan, mutta se on "vaarallinen" ja tulee uhkaamaan kaikkia, kuten ilmastonmuutoskin!!!!
Niin kuin pikkugreta sanoi, että ette panikoi vielä tarpeeksi, ja hän haluaa kovasti kaikkien panikoivan.Ja perustat väitteesi mihin?
- Anonyymi
EelisPermanen kirjoitti:
No jos joku haluaa myydä talouspaperinpaloja hemmetin kalliilla nimeämällä ne "maksiksi", niin raha saattaa olla hyvä motiivi, kuten vedätyksissä yleensäkin, eli se hyötymistarkoitus.
Ja se paniikin luominen, jolla ihmiset pidetään säikkyinä, ja alkavat itse vaatia rajoituksia itselleen ja muillekin.
Kun globalistit eivät saaneet riittävää paniikkia aikaan ilmastovouhotuksella, niin keksittiin sitten tehdä tavallisesta flunssasta "tappava virusuhka", jota ei näe, kuten ilmastonmuutostakaan, mutta se on "vaarallinen" ja tulee uhkaamaan kaikkia, kuten ilmastonmuutoskin!!!!
Niin kuin pikkugreta sanoi, että ette panikoi vielä tarpeeksi, ja hän haluaa kovasti kaikkien panikoivan.Hienolta kuullostava "kirurginen" on hyvää materiaalia mutta vuotaa sivuilta
Kirurgin aivastus ohjataan sivuille eikä potilaan leikkaushaavaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienolta kuullostava "kirurginen" on hyvää materiaalia mutta vuotaa sivuilta
Kirurgin aivastus ohjataan sivuille eikä potilaan leikkaushaavaan.Niin, sehän suojaa vain käyttäjäänsä. Ei juuri ulkopuolista.
Varmaan se on hemmetin hyvä muuten. - Anonyymi
Covidiootin, varhilalaisen, trumpetistin tai messias-bolsonaron aloitus.
- Anonyymi
Ihan totta. Happea todennäköisesti on ollut puhtaampanakin. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/julkisiin-liikennevälineisiin-voi-tulla-maskipakko-–-näin-suomalaiset-ajattelevat-asiasta-tuntuu-hyvältä-ettei-tarvitse-hengittää-samoja-basiliskoja-kuin-muut/ar-BB17x2DE?li=BBr5KbI
Juopaa välillä halveksii rikkaamman hengittäjät luullaan.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/yk-varoittaa-isis-naisten-vaarallisuutta-on-aliarvioitu-–-naisella-voi-olla-useita-rooleja-terroristijärjestöissä/ar-BB17woPv?li=BBr5KbI Aivan turhaa touhua tuollaiset "maskipakot".
Mutta luohan se turvallisuuden tunteen panikoijille, kun saavat luotua tonni tolkulla ongelmajätettä maskien muodossa, jotka pitää hävittää tartuntatautivaaran takia ongelmajätelaitoksessa, eikä sekajätteisiin, kuten tulee tapahtumaan.
"We did not find evidence that surgical-type face masks are effective in reducing laboratory-confirmed influenza transmission, either when worn by infected persons (source control) or by persons in the general community to reduce their susceptibility (Figure 2). However, as with hand hygiene, face masks might be able to reduce the transmission of other infections and therefore have value in an influenza pandemic when healthcare resources are stretched."
Jotain muita infektioita vastaan ne talouspaperimaskit saattaa jollain tavalla suojata, mutta siinäpä se.
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/26/5/19-0994_article- Anonyymi
Ovatko siis kaikki maskia suosittelevat maat väärässä? Espanja, Etelä-Korea, Saksa, Ranska jne. Miksei meidän Suomi24-tietäjät eivät lähde jakamaan tietoaan ja osaamistaan noihin maihin? Tehkää diili siitä, että kerrotte totuuden ja saatte 1% turhiksi julistamistanne maskeista säästetyistä rahoista.
- Anonyymi
Voiko enemmistö olla väärässä?
- Anonyymi
Niin, miksi siellä maskimaissa tartuntamäärät kasvaa valtoimenaan, mutta täällä ei?
Siinäpä sinulle pohdittavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko enemmistö olla väärässä?
Joo, kuten SS-Saksassa?
- Anonyymi
Mä en ainakaan jää odottamaan, että loppuvat. Tilasin omat kunnon maskit https://suojelutarvike.fi/
- Anonyymi
Mitä lajia tuosta kalliista kaupasta tilasit?
FFP2 eli KN95 oli 7,34€/2kpl sekä heinä- että elokuun alkupäivinä apteekissani
Siis kappalehinta 3,67€
- Anonyymi
Ideaalihelsinkiläisillä pitäisi maskissa olla tupakan ja mehupillinkokoinen reikä, jotta voisi terassilla imeä mehupillillä olutta ja välillä tupakoida.
Uskomatonta ! - Anonyymi
Harmi että kansaa huijataan nollatehoisilla höpömaskeilla.
Poikkeuksena K-ryhmän NeSu, testattu teho 88%, hinta n, 15.90e/10 kpl - Anonyymi
onko suomalainen sana SUOSITUS sama kuin PAKKO?
sitten ne sano että kaikki ymmärsivät suositus kuin määräys, mitä oli jo virallisesti sanottu - Anonyymi
Heh, vessapaperirulla tulee halvemmaksi, kuin kallit maskit.
Teippaat vaan jesarilla sellasen nenän eteen, niin teho on sama, kuin kallilla maskilla. - Anonyymi
Pesevätkä burgaa pitävät naiset burgan aina kotiin mennessä 90 asteessa.
- Anonyymi
Kun ihminen joutuu pelon valtaan, häipyy looginen ajattelu ja järki sen siliän tien. Tällaisia ihmisiä on helppo manipuloida ja ohjailla.
Äärimmäisen härskiä toimintaa Suomessakin.- Anonyymi
Onko tosiaankin niin että tällä suoli24 ”huutopalstalla” on äänessä maailman viisaimmat ihmiset? Osa näyttää tietävän asiat paremmin kuin maailman johtava virologit :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tosiaankin niin että tällä suoli24 ”huutopalstalla” on äänessä maailman viisaimmat ihmiset? Osa näyttää tietävän asiat paremmin kuin maailman johtava virologit :).
Minä ainakin juoksen senaatintorilla suu auki
ja ajan fillarilla suu auki,
pidän silmät auki tikuilla
ajan mopolla suu auki ja
otan elämän avosylin vastaan
Kädet eteenpäin ojennettuina ;). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tosiaankin niin että tällä suoli24 ”huutopalstalla” on äänessä maailman viisaimmat ihmiset? Osa näyttää tietävän asiat paremmin kuin maailman johtava virologit :).
Me reagoimme jokainen tavallamme vakaviin asioihin, täällä siihen on yksi tilaisuus.
Moni muuten saattaa lähiomaisen haudalla nauraa kuollakseen, sekin on inhimillistä. Outoa toki, mutta jo silla selviää, hyvä niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me reagoimme jokainen tavallamme vakaviin asioihin, täällä siihen on yksi tilaisuus.
Moni muuten saattaa lähiomaisen haudalla nauraa kuollakseen, sekin on inhimillistä. Outoa toki, mutta jo silla selviää, hyvä niin.Maskit eivät estä virusta. Virus on niin paljon pienempi että tulee ja menee läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskit eivät estä virusta. Virus on niin paljon pienempi että tulee ja menee läpi.
Eihän se turvavyökään aina kuolemalta estä, mutta pelastaa monen hengen.
Keneltä se on muuten pois jos minä pidän maskia, jonka itse maksan? Siinä ei ole muuten viisauden kanssa mitään tekemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskit eivät estä virusta. Virus on niin paljon pienempi että tulee ja menee läpi.
Tutkimuksessa pieni 7 nanometrin hiukkanen jäi SUOJAIMEEN mutta kansanmaskit suodattavat vain perhosia. Virus on tyypillisesti 120 nanometriä
- Anonyymi
Ei se HSL suositus kannata, voi eskaloitua siihen että, tulee ilmainen joukkoliikenne...koska jos tarkastaja tulee heidät hakataan joka kerta niin pahasti kansan joukkojen toimesta, että juoksevat enemmänkin karkuun moni ei siitä selviä.
- Anonyymi
Totta se on tälläistä luin netistä, että kosto tulee jos yrittävät hankaloittaa ihmisten liikkumista jollain järjettömillä päätöksillä. Tai ei sitä tiedä haluaako hsl joukkotappeluita liikennevälineisiin? Ei se ainakan oman auton käyttäjiä houkuttele julkisiin liikennevälineisiin vaihtamaan kun levottomuudet lisääntyy kun ei kaikki covidi hysteriaan lähdekkään mukaan.
- Anonyymi
No. eihän Suomeen ole tulossa maskipakkoa. Suosituksia. Itse saa päättää käyttääkö. Saa nähdä sitten, miten eri tilaisuuksissa ja tiloissa tyyppiin ilman maskia suhtaudutaan. Eihän vaatteidenkaan käyttö ole laissa pakoksi määrätty. Mutta, jos menet alasti lähikauppaan maito-ostoksille, melko todennäköisesti poliisit ohjaavat sinut muualle. Tai väkijoukko mukiloi.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=3Gf-IyRwO6Y
Maski, maski, maski - jättäkää rauhaan.- Anonyymi
Tuo video vaan vahvisti mielikuvaa miten ajattelemattomia MINÄMINÄ hölmöjä noi maskittomat on.
Ylimielisiäkin kaiken muun lisäksi.
- Anonyymi
Desifioitujen maskien käyttö alle 5€ kuussa
Osta kaksi,
desifioi itse
Näin desifioidaan maskeja maailmalla todella edullisesti, voi levittää viestiä. Desifiointi on toiminut menestyksekkäästi kaikkialla minne se on levinnyt
Video, jota levitetään sosiaalisessa mediassa. Mitä tarvitset päivittäiseen desinfiointiin? Denaturoitu alkoholi yli 80%, suljinrasia ja kansi. "Säiliön sisään laitat vähän alkoholia, hyvin vähän - selittää apteekki." Naamio on kiinnitetty kanteen: naamio on siten litistetty kanteen, eikä se ole kosketuksessa sisällä olevan alkoholin kanssa. Haihduttamalla neste steriloi maskin kastelematta sitä. Operaation on kestettävä kaksi, enintään neljä tuntia: Ei enempää, koska se voi kastua höyryn kanssa. Huom. Naamio ei saa olla kosketuksessa nesteen kanssa.
https://www.laprovinciadicomo.it/videos/video/come-sanificare-una-mascherina_1045277_44/
Viestiä voi laittaa vapaasti levitykseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533135Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552325Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari752230Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa992113Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261988Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh711848Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971603Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411321Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1711164