Ilman että elimistö vaurioituu?
Voiko alkoholia juoda monta vuotta päivittäin?
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
Noin puolella suomalaisista ei maksa-arvot nouse vaikka joisivat miten paljon eli he periaatteessa voivat juoda miten paljon tahansa pitkässä juoksussa. Tietysti aivot tuhoutuvat.
- Anonyymi
Mistä tietää, ovatko aivot tuhoutuneet?
- Anonyymi
Eikös Wallu Valpio esimerkiksi ole jo noin 20v joka aamu nauttinut aamupalaksi 0,5l siiderin. Siis alkoholia sisältävän. Ja päivänmittaan sitten useampia keskioluita ja ehkä pari lasia viiniä. Kunhan jakautuu tasaisesti päivää pitkin ja muistaa syödäkin, niin ei siinä tavallsielle suomalaiselle mitään vakavampaa haittaa pitäisi olla.
- Anonyymi
Pari seurakavera joivat vuosikymmenet viinaa, tai kaljaa päivittäin.
Toinen kuoli maksakirroosiin pari viikkoa 60v. synttäreidensä jälkeen ja toinen ei ihan päässyt niihin lukuihin, kun heitti henkensä, tuon elämäntapansa seurauksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656124- 1471704
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46894Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28834Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96817Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5769- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714