Korvikkeena menee tilalle tullut Kyläsairaala.
Onneksi sarjan lähes 200 ensimmäistä jaksoa on käytössä poistetussa digiboxilla tallessa, jos iskee nostalgiavaihe...
Sydämen asialla loppui taas
Anonyymi
4
938
Vastaukset
- Anonyymi
Itse katsoin juuri loppuun, vähän oudosti loppu mutta hyvä sarja oli :) KaitPa tässä on taas kokeiltava paluuta Emmerdalen seuraamiseen, 1.5 vuotta paussia siitä.
- Anonyymi
Outo loppu sen vuoksi, koska sarjan tekeminen lopetettiin yht'äkkiä säästösyistä ko. tuotantokauden kuvaamisen jälkeen.
- Anonyymi
En jaksanut tätä viimeisintä uusintakierrosta katsoa kuin puolet yhdestä jaksosta. On jo niin monta kertaa katsottu, ettei enää sytytä :)
- Anonyymi
Uusintaa odotellessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497