Kerta vielä koiran jätökset meidän taloyhtiön nurmikolle,niin palautan ne teidän portaille. Näyt valvontakamerassa. Kerro jälkikasvulle myös.
Koiran jätökset
10
94
Vastaukset
- Anonyymi
Tavallinen ratkaisumalli Kurikas on käydä ampumas naapurin koirat
- Anonyymi
samoin tuo että joka kämpäs on valvonta mut lähinnä naapurin kyttäämistä varten,sama seinäjoella
- Anonyymi
Teepoä niin! Hää, hää!
Iso paksu ukko vois lusikoida sitä kuin mämmiä vie sille
- Anonyymi
mietaa söis kaikkee ruskeeta mikä on laatikossa kerman kanssa...on se niin sakee
- Anonyymi
myöskin ruskeiden kirjekuorien vaihtoviikot päällensä
- Anonyymi
Muista siivota myös ihmisten roskat.
- Anonyymi
Minä katson kamerasta kuka paskattaa koiransa nurmikolle ja vien postilaatikkoon läjän koiran isännälle.
Ei oo kukaan vielä ilmoittanut poliisille. Olis hauskaa näyttää, kun ulkoiluttaja katsoo koiransa punnerrusta ja jättää siihen nurmikolle läjän.
Ikävä leikata nurmikkoa, kun kengän pöhjaan tarttuu uloste.- Anonyymi
Hanki köyhä päältäajettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki köyhä päältäajettava.
asiaa saa vaan jyräyttää yli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799