Tuli vain mieleen...

Atha

Katsoin pitkästä aikaa Sormusten herran ensimmäisen osan. Pidän erittäin paljon Bilbon syntymäpäivistä, sillä silloin kaikki on vielä niin viatonta ja iloista. Mutta lempikohtani on ehdottomasti Gandalfin tanssiminen! Kehotankin kaikkia katsomaan tuon kohdan uudestaan. Se kestää vain sekunnin tai pari, mutta se on ikimuistoinen! ;)

4

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmetyttö

      se on tosi hauska kohta! Ja mäkin tykkään kamalasti alusta... Jsut niinkusä sanoit...Viatonta ja iloista.. :) Ja sit loppu se kun Aragorn ja Arwen menee naimisiin..:D Se on niiku tosi ihaha kohta sen takia et ne jotka toisiaan rakastaa saa vihdoinkin toisensa.. :') Ja Myös Samin ja Ruusan häät on ihanat...Ei yhtä lositokkaat kun Aragornil mut varmasti ihanat...:)
      Tai sit mä olen vain heikkona näihin romantiikka kohtiin! ;DDD

      • juuri

        ihanku kauniis ja rohkeis. ihanaaaaa!!!!!


    • where?

      missä kohdassa Gandalf tanssii?valaseppa mullekkin!

      • Atha

        Bilbon syntymäpäivillä, juuri ennen kuin hakee vaunuistaan lisää raketteja ja Merri ja Pippin pääsevät vauhtiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe