Yango eli Yandex Oy

Anonyymi

Yango valtaa alaa helsinginseudulla alihinnoittelullaan. 3€ kantakaupungissa ja 7€ Espoossa eli alle yleisten kulkuneuvojen metron, bussin, junan.
Kyseinen summa ei riitä edes polttoaineisiin.
Yleisesti on tiedossa, että Yandex Oy on venäläisen mafian rahanpesufirma.
Poliisi ei tee mitään. Miksi luulempa, että tämä Kansallinen Kokoomus joka on
Yhtenäisen Venäjäpuolueen sisarpuolue suojelee Yandexia. Myös moni poliisi
on Kokoomuksen jäsen ja äänestäjä.

56

1754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuo ole alihinnoittelua vaan Yangon hinnat alkavat olemaan sillä tasolla kuin kuuluukin. Kannattaisi hankkia halvempi auto jos et kerta pysty vastaamaan haasteeseen. Ei teillä taksikuskeilla pitäisi olla rahasta pulaa kun jokaisella on alla uusi/uudehko ja kallis kulkuväline.

      • Anonyymi

        Vastaavasti kirvesmiehet ja autonasentajat voisivat hakea kiinalaiset työkalunsa Halpa-Hallista tai kirpputorilta ja siten vastata paremmin kilpailun asettamaan haasteeseen eli pudottaa veloituksensa puoleen.
        Kalliita ammattikäyttöön tarkoitettuja työkaluja on ammattimiesten turha käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaavasti kirvesmiehet ja autonasentajat voisivat hakea kiinalaiset työkalunsa Halpa-Hallista tai kirpputorilta ja siten vastata paremmin kilpailun asettamaan haasteeseen eli pudottaa veloituksensa puoleen.
        Kalliita ammattikäyttöön tarkoitettuja työkaluja on ammattimiesten turha käyttää.

        Sekoitat nyt asioita keskenään. Ei henkilöautoja suunnitella ja rakenneta taksikäyttöön. Kuitenkin esimerkiksi kirvesmiehen työkalut ovat tarkoitettu juuri kirvesmiehen hommiin, vai tarkoitatko, että kirvesmiehen pitäisi yrittää sahata lauta poikki esim. viivoittimella? Logiikassasi ei ole mitään järkeä.


      • Anonyymi

        Ymmärrän, että sua sylettää kun oppimaton nahkatakki ajelee premium Mersulla tai Volvolla päivät pitkät, kun itsellä on varaa nippa nappa 5 v vanhaan aurikseen.
        Ei sillä että osaisit vastata, mutta yritä nyt edes, kun kysyn että jos se Yango on niin erinomainen ja halpa, miksi niitä ei pyöri kuin muutama hassu tässä pk seudun keskeisimmillä alueilla? Luulisi tuolla hinnalla vaikka työmatkojen teko Yangotaksilla olevan niin edullista, että lähes kaikki käyttäisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitat nyt asioita keskenään. Ei henkilöautoja suunnitella ja rakenneta taksikäyttöön. Kuitenkin esimerkiksi kirvesmiehen työkalut ovat tarkoitettu juuri kirvesmiehen hommiin, vai tarkoitatko, että kirvesmiehen pitäisi yrittää sahata lauta poikki esim. viivoittimella? Logiikassasi ei ole mitään järkeä.

        Sekoitat nyt asioita keskenään laadukkaammat autot, kuten esim. Mersu ja Volvo, soveltuvat paremmin taksikäyttöön kuin moni hinnaltaan halvempi. Ne myös säilyttävät paremmin arvonsa myös paljon ajettuina, kuin halvemmat.

        Laadukkaammille autoille tulee myös todennäköisesti vähemmän korjaamollaolopäiviä kuin heikkolaatuisemmille. Auton hinnan osuus taksien kulurakenteessa on n. 8 %, eli vähemmän kuin asiaa ymmärtämättömät, takseja kadehtivat maallikot yleensä olettavat.

        Meinaatko, että Billnäsin kirveet on tarkoitettu pelkästään kirvesmiehille, ei muille?
        Logiikassasi ei ole mitään järkeä. Trollit eivät ole olleet paikalla, kun järkeä on jaettu. Mistähän sitä heille saataisiin, jotta ymmärtäisivät lähteä potemaan luonnevikaansa muualle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että sua sylettää kun oppimaton nahkatakki ajelee premium Mersulla tai Volvolla päivät pitkät, kun itsellä on varaa nippa nappa 5 v vanhaan aurikseen.
        Ei sillä että osaisit vastata, mutta yritä nyt edes, kun kysyn että jos se Yango on niin erinomainen ja halpa, miksi niitä ei pyöri kuin muutama hassu tässä pk seudun keskeisimmillä alueilla? Luulisi tuolla hinnalla vaikka työmatkojen teko Yangotaksilla olevan niin edullista, että lähes kaikki käyttäisivät.

        Heh! Se auto, jolla ajelen, on sentään käteisellä ostettu ja minun HENKILÖKOHTAISTA omaisuuttani. Taksisuhareiden ylihintaiset kulkuneuvot eivät koskaan ole suharin omaa omaisuutta.

        Ps. Minulla ei ole Aurista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitat nyt asioita keskenään laadukkaammat autot, kuten esim. Mersu ja Volvo, soveltuvat paremmin taksikäyttöön kuin moni hinnaltaan halvempi. Ne myös säilyttävät paremmin arvonsa myös paljon ajettuina, kuin halvemmat.

        Laadukkaammille autoille tulee myös todennäköisesti vähemmän korjaamollaolopäiviä kuin heikkolaatuisemmille. Auton hinnan osuus taksien kulurakenteessa on n. 8 %, eli vähemmän kuin asiaa ymmärtämättömät, takseja kadehtivat maallikot yleensä olettavat.

        Meinaatko, että Billnäsin kirveet on tarkoitettu pelkästään kirvesmiehille, ei muille?
        Logiikassasi ei ole mitään järkeä. Trollit eivät ole olleet paikalla, kun järkeä on jaettu. Mistähän sitä heille saataisiin, jotta ymmärtäisivät lähteä potemaan luonnevikaansa muualle?

        Ehei, poika, ei näin. Autoja EI valmisteta eikä suunnitella taksialaa ajatellen. Kirveet esimerkiksi kuitenkin valmistetaan sitä varten, että niillä voi kaataa vaikkapa puun. Sinä tosin käytät kirvestä todennäköisesti naapurien ja mummojen pelotteluun, typerä taksikuski kun olet.

        Älä ala vänkäämään asioista vastaan sillä kakkoseksi sinä jäät aina ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh! Se auto, jolla ajelen, on sentään käteisellä ostettu ja minun HENKILÖKOHTAISTA omaisuuttani. Taksisuhareiden ylihintaiset kulkuneuvot eivät koskaan ole suharin omaa omaisuutta.

        Ps. Minulla ei ole Aurista :D

        Ajoin aikoinaan taksia kokonaan omistamillani, käteisellä maksamillani Mercedes-Benz - ja Volvo - merkkisillä autoilla. Eli autoni olivat HENKILÖKOHTAISTA omaisuuttani. Ei pankin tai autoliikkeen.

        Mainitut autot ovat edelleen järkivalintoja taksikäyttöön. Esim. Saksassa M-B:n E -malli on myös yleisin taksina.

        Ymmärrän, että näillä saiteilla viihtyvät p-aukiset tampiot kadehtivat takseja, koska kalustona on n.s. premium -autoja eikä 20 vuotta vanhoja Corollia, jotka kyseiset henkilöt hyväksyisivät taksiin ilman, että kateus korventaisi heidän sisuskalujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajoin aikoinaan taksia kokonaan omistamillani, käteisellä maksamillani Mercedes-Benz - ja Volvo - merkkisillä autoilla. Eli autoni olivat HENKILÖKOHTAISTA omaisuuttani. Ei pankin tai autoliikkeen.

        Mainitut autot ovat edelleen järkivalintoja taksikäyttöön. Esim. Saksassa M-B:n E -malli on myös yleisin taksina.

        Ymmärrän, että näillä saiteilla viihtyvät p-aukiset tampiot kadehtivat takseja, koska kalustona on n.s. premium -autoja eikä 20 vuotta vanhoja Corollia, jotka kyseiset henkilöt hyväksyisivät taksiin ilman, että kateus korventaisi heidän sisuskalujaan.

        Heh! Sinunhan piti myydä se kilju eikä juoda itse. Aika harhaista tuo sinun tarinointisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, poika, ei näin. Autoja EI valmisteta eikä suunnitella taksialaa ajatellen. Kirveet esimerkiksi kuitenkin valmistetaan sitä varten, että niillä voi kaataa vaikkapa puun. Sinä tosin käytät kirvestä todennäköisesti naapurien ja mummojen pelotteluun, typerä taksikuski kun olet.

        Älä ala vänkäämään asioista vastaan sillä kakkoseksi sinä jäät aina ;)

        Laita poika jo korkki kiinni, ettet sekoa lopullisesti. Jorinoissasi kun ei ole mitään tolkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh! Sinunhan piti myydä se kilju eikä juoda itse. Aika harhaista tuo sinun tarinointisi.

        Laita jo korkki kiinni. Olet selvinpäinkin enemmän kuin riittävästi sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita poika jo korkki kiinni, ettet sekoa lopullisesti. Jorinoissasi kun ei ole mitään tolkkua.

        Miksi kiihotut noin paljon? Sinun kannattaisi vaihtaa jos alaa jos kerta siitä keskusteleminen aiheuttaa sinua tuollaista raivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita jo korkki kiinni. Olet selvinpäinkin enemmän kuin riittävästi sekaisin.

        Miksi vastasit kahteen kertaan? Yritätkö saada muut uskomaan, että joku olisi kiinnostunut sinun hourailuistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kiihotut noin paljon? Sinun kannattaisi vaihtaa jos alaa jos kerta siitä keskusteleminen aiheuttaa sinua tuollaista raivoa.

        No nyt tuli parikin typoa minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kiihotut noin paljon? Sinun kannattaisi vaihtaa jos alaa jos kerta siitä keskusteleminen aiheuttaa sinua tuollaista raivoa.

        Älä kauppaa tapojasi muille.
        Nyt korkki kiinni! Usko jo, Sinulle ei alkoholi sovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kauppaa tapojasi muille.
        Nyt korkki kiinni! Usko jo, Sinulle ei alkoholi sovi.

        Vaikka sinulla onkin vakava alkoholiongelma niin se EI tarkoita sitä, että kaikilla muillakin olisi. Ilmeisesti alkoholi voi aiheuttaa sellaisiakin oireita ettei erota itseään toisista.

        Voimia taistelussasi viinapirua vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, poika, ei näin. Autoja EI valmisteta eikä suunnitella taksialaa ajatellen. Kirveet esimerkiksi kuitenkin valmistetaan sitä varten, että niillä voi kaataa vaikkapa puun. Sinä tosin käytät kirvestä todennäköisesti naapurien ja mummojen pelotteluun, typerä taksikuski kun olet.

        Älä ala vänkäämään asioista vastaan sillä kakkoseksi sinä jäät aina ;)

        Joo kyllä kaltaisesi idiootin kanssa vänkäämisessä aina jää toiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä kaltaisesi idiootin kanssa vänkäämisessä aina jää toiseksi.

        Niin, elämäsi on jatkuvaa tappioiden sarjaa mutta niinhän se taksikuskien kohdalla aina onkin - milloin hajoaa auto, milloin asiakas jättää kyydin maksamatta jne. Taksialalla tunnesti työskentelee ne "yksinkertaisemmat" tapaukset, se ala kun ei älyä vaadi. Joidenkin, kuten sinun, älylle yksinkertaiset hommatkin ovat kuitenkin sangen haastavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että sua sylettää kun oppimaton nahkatakki ajelee premium Mersulla tai Volvolla päivät pitkät, kun itsellä on varaa nippa nappa 5 v vanhaan aurikseen.
        Ei sillä että osaisit vastata, mutta yritä nyt edes, kun kysyn että jos se Yango on niin erinomainen ja halpa, miksi niitä ei pyöri kuin muutama hassu tässä pk seudun keskeisimmillä alueilla? Luulisi tuolla hinnalla vaikka työmatkojen teko Yangotaksilla olevan niin edullista, että lähes kaikki käyttäisivät.

        Ehkä siihen näkymättömyyteen vaikuttaa se että keikat ajetaan tavallisilla perheautoilla (joskus vähän pienemmilläkin). Kun lähdetään ajamaan Yangon keikkaa, laitetaan katolle taksikyltti ja menoksi. Väliaikoina noita autoja ei tunnista taksiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitat nyt asioita keskenään laadukkaammat autot, kuten esim. Mersu ja Volvo, soveltuvat paremmin taksikäyttöön kuin moni hinnaltaan halvempi. Ne myös säilyttävät paremmin arvonsa myös paljon ajettuina, kuin halvemmat.

        Laadukkaammille autoille tulee myös todennäköisesti vähemmän korjaamollaolopäiviä kuin heikkolaatuisemmille. Auton hinnan osuus taksien kulurakenteessa on n. 8 %, eli vähemmän kuin asiaa ymmärtämättömät, takseja kadehtivat maallikot yleensä olettavat.

        Meinaatko, että Billnäsin kirveet on tarkoitettu pelkästään kirvesmiehille, ei muille?
        Logiikassasi ei ole mitään järkeä. Trollit eivät ole olleet paikalla, kun järkeä on jaettu. Mistähän sitä heille saataisiin, jotta ymmärtäisivät lähteä potemaan luonnevikaansa muualle?

        Taita aika usein taksikyytiläinen voi olla yksi henkilö pienen kassin kanssa. Siihen kelpaisi pienempikin auto.
        Tällainen pienempi auto voi olla taksikäytössä lyhyemmän ajan ja mennä vaihtoon ennen kuin tarvitaan suurempia huoltotoimenpiteitä. Sellaisilla autoilla olisi todennäköisesti kohtalaisen hyvä menekki vaihtoautomarkkinoilla kohtuuhinnan vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taita aika usein taksikyytiläinen voi olla yksi henkilö pienen kassin kanssa. Siihen kelpaisi pienempikin auto.
        Tällainen pienempi auto voi olla taksikäytössä lyhyemmän ajan ja mennä vaihtoon ennen kuin tarvitaan suurempia huoltotoimenpiteitä. Sellaisilla autoilla olisi todennäköisesti kohtalaisen hyvä menekki vaihtoautomarkkinoilla kohtuuhinnan vuoksi.

        Juuri näin. Suurin osa taksikyydeistähän on yhden tai kahden henkilön kuljettamista paikasta toiseen. Matkat ovat vielä aika lyhyitäkin keskimääräisesti joten en näe mitään järkeä, että tuollaiseen touhuun pitää hankkia iso ja/tai kallis kulkuneuvo, kuten Suomessa suhareilla on tapana hankkia. "Tilatakseja" on olemassa ja ne ovat sitä varten, että niissä voidaan kuljettaa useampaakin ihmistä kerralla.

        Veikkaanpa, että suharit hankkivat niitä uusia ja kalliita autojaan vain sen takia, että voivat itse runsaalla vapaa-ajallaan sitten ajella niillä ja yrittää esittää tuntemattomille, että auto muka olisi heidän henkilökohtaista omaisuuttaan (heh heh). Onhan se myös mukavaa nyhtää valtiolta kaikenlaisia tukia joita ilman niitä autoja ei voisi edes hankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Suurin osa taksikyydeistähän on yhden tai kahden henkilön kuljettamista paikasta toiseen. Matkat ovat vielä aika lyhyitäkin keskimääräisesti joten en näe mitään järkeä, että tuollaiseen touhuun pitää hankkia iso ja/tai kallis kulkuneuvo, kuten Suomessa suhareilla on tapana hankkia. "Tilatakseja" on olemassa ja ne ovat sitä varten, että niissä voidaan kuljettaa useampaakin ihmistä kerralla.

        Veikkaanpa, että suharit hankkivat niitä uusia ja kalliita autojaan vain sen takia, että voivat itse runsaalla vapaa-ajallaan sitten ajella niillä ja yrittää esittää tuntemattomille, että auto muka olisi heidän henkilökohtaista omaisuuttaan (heh heh). Onhan se myös mukavaa nyhtää valtiolta kaikenlaisia tukia joita ilman niitä autoja ei voisi edes hankkia.

        Joo, meidän talon parkkiksella on just yks tollanen.
        Työvuoron jälkeen se peittää ne sivuilla olevat tunnukset, ottaa kattokuvun pois, taksamittarin päälle menee sellanen teetetty kotelo. Sitten ne lähtee sen vaimon kanssa ajelemaan kuin muka omalla mersulla. Kyllä on säälittavää. Heh heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taita aika usein taksikyytiläinen voi olla yksi henkilö pienen kassin kanssa. Siihen kelpaisi pienempikin auto.
        Tällainen pienempi auto voi olla taksikäytössä lyhyemmän ajan ja mennä vaihtoon ennen kuin tarvitaan suurempia huoltotoimenpiteitä. Sellaisilla autoilla olisi todennäköisesti kohtalaisen hyvä menekki vaihtoautomarkkinoilla kohtuuhinnan vuoksi.

        Onko liikaa vaadittu, että taksiyrittäjät ihan itse valitsevat kalustonsa? Ja elleivät osaa, tulevat palstan ”kaikkien alojen asiantuntijoilta” pyytämään neuvoa.

        Kyseiset henkilöt ovat tyypillisesti Kelan päivärahalla eläviä, joilla kokemus taksialasta rajoittuu siihen, että ovat jurripeikkoina joskus taksin takapenkillä heiluneet.

        On varmaan liikaa pyydetty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko liikaa vaadittu, että taksiyrittäjät ihan itse valitsevat kalustonsa? Ja elleivät osaa, tulevat palstan ”kaikkien alojen asiantuntijoilta” pyytämään neuvoa.

        Kyseiset henkilöt ovat tyypillisesti Kelan päivärahalla eläviä, joilla kokemus taksialasta rajoittuu siihen, että ovat jurripeikkoina joskus taksin takapenkillä heiluneet.

        On varmaan liikaa pyydetty?

        Yksi ongelma onkin, että varsinkin aloittelevien taksisuhareiden kokemus ja tieto alasta rajoittuu vain siihen, että he ovat joskus olleet humalassa taksin kyydissä. Moni aloittelija kuvittelee, että taksiala on vain ja ainoastaan autolla ajoa vaikka siihen kuuluu muutakin. Tällaisista tapauksista kehittyy näitä tämänkin palstan toheloita jotka kehuskelevat olemattomilla suorituksillaan taksialalla.

        "Onko liikaa vaadittu, että taksiyrittäjät ihan itse valitsevat kalustonsa?"

        On, sillä he kuppaavat yhteiskunnalta kaikenlaisia tukia firmansa pyörittämiseen sekä, mikä moitittavinta, kalliiden autojen hankintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ongelma onkin, että varsinkin aloittelevien taksisuhareiden kokemus ja tieto alasta rajoittuu vain siihen, että he ovat joskus olleet humalassa taksin kyydissä. Moni aloittelija kuvittelee, että taksiala on vain ja ainoastaan autolla ajoa vaikka siihen kuuluu muutakin. Tällaisista tapauksista kehittyy näitä tämänkin palstan toheloita jotka kehuskelevat olemattomilla suorituksillaan taksialalla.

        "Onko liikaa vaadittu, että taksiyrittäjät ihan itse valitsevat kalustonsa?"

        On, sillä he kuppaavat yhteiskunnalta kaikenlaisia tukia firmansa pyörittämiseen sekä, mikä moitittavinta, kalliiden autojen hankintaan.

        Mitähän nämä kaikenlaiset tuet mahtaa olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ongelma onkin, että varsinkin aloittelevien taksisuhareiden kokemus ja tieto alasta rajoittuu vain siihen, että he ovat joskus olleet humalassa taksin kyydissä. Moni aloittelija kuvittelee, että taksiala on vain ja ainoastaan autolla ajoa vaikka siihen kuuluu muutakin. Tällaisista tapauksista kehittyy näitä tämänkin palstan toheloita jotka kehuskelevat olemattomilla suorituksillaan taksialalla.

        "Onko liikaa vaadittu, että taksiyrittäjät ihan itse valitsevat kalustonsa?"

        On, sillä he kuppaavat yhteiskunnalta kaikenlaisia tukia firmansa pyörittämiseen sekä, mikä moitittavinta, kalliiden autojen hankintaan.

        Eli ratkaisuksi kuvaamaasi ongelmaan eli taksiyrittäjien kyvyttömyyteen valita taksiksi premiumin asemesta Yaris, Kia Rio tai vastaava.

        Valintaa tekemään Kekkoslovakialais -Brežhneviläinen Keskuskomitean Ministerineuvoston Taksiautonvalintakomissio.
        Johtoon luonnollisesti Ylipäälliköksi ed. kommentin asiantuntija, joka ei epäröi jakaa neuvojaan ymmärtämättömille taksinkuljettajille sillä varmuudella, jollaisen vain täydellinen tietämättömyys alasta saattaa antaa.

        Odotetaan muuten vielä vastausta kysymykseen, mitä ovat kaikenlaiset tuet, joita taksiyrittäjät yhteiskunnalta kuppaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, poika, ei näin. Autoja EI valmisteta eikä suunnitella taksialaa ajatellen. Kirveet esimerkiksi kuitenkin valmistetaan sitä varten, että niillä voi kaataa vaikkapa puun. Sinä tosin käytät kirvestä todennäköisesti naapurien ja mummojen pelotteluun, typerä taksikuski kun olet.

        Älä ala vänkäämään asioista vastaan sillä kakkoseksi sinä jäät aina ;)

        Kyllä tämän PÄÄLLIKÖN kanssa vänkäämisessä jää aina toiseksi. Ellet usko, että hän on palstan PÄÄLLIKKÖ, katso seuraava klippi:

        https://youtu.be/T3qE-0DNqs0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ratkaisuksi kuvaamaasi ongelmaan eli taksiyrittäjien kyvyttömyyteen valita taksiksi premiumin asemesta Yaris, Kia Rio tai vastaava.

        Valintaa tekemään Kekkoslovakialais -Brežhneviläinen Keskuskomitean Ministerineuvoston Taksiautonvalintakomissio.
        Johtoon luonnollisesti Ylipäälliköksi ed. kommentin asiantuntija, joka ei epäröi jakaa neuvojaan ymmärtämättömille taksinkuljettajille sillä varmuudella, jollaisen vain täydellinen tietämättömyys alasta saattaa antaa.

        Odotetaan muuten vielä vastausta kysymykseen, mitä ovat kaikenlaiset tuet, joita taksiyrittäjät yhteiskunnalta kuppaavat.

        Ensiksikin, mainitsemasi Toyota Yaris tai Kia Rio ovat loistavia vaihtoehtoja taksiautoksi, mutta suhareilla valitettavasti on tapana hankkia niitä kaikkein ylihintaisimpia kulkuneuvoja ja sitten runsaalla vapaa-ajallaan retostella niillä muille vaikka ne ei olekaan henkilökohtaista omaisuutta.

        Toisekseen, reaktiosi koskien taksiyrittäjien saamia tukia on erittäin tyypillinen kierolle suharille. Aina kun joku nostaa asian esille niin kierot suharit aivan selkeästi säikähtävät. Nytkin sinä kädet pelosta vapisten kyselet MINULTA niistä tuista ja yrität saada tietämättömät uskomaan, että sinäkään et muka saisi mitään tukia. Heh heh! Tuollainen kieroilu olisi ehkä voinut onnistua vielä parikymmentä vuotta sitten, mutta ajat ovat muuttuneet. LOPETA VALEHTELU OITIS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiksikin, mainitsemasi Toyota Yaris tai Kia Rio ovat loistavia vaihtoehtoja taksiautoksi, mutta suhareilla valitettavasti on tapana hankkia niitä kaikkein ylihintaisimpia kulkuneuvoja ja sitten runsaalla vapaa-ajallaan retostella niillä muille vaikka ne ei olekaan henkilökohtaista omaisuutta.

        Toisekseen, reaktiosi koskien taksiyrittäjien saamia tukia on erittäin tyypillinen kierolle suharille. Aina kun joku nostaa asian esille niin kierot suharit aivan selkeästi säikähtävät. Nytkin sinä kädet pelosta vapisten kyselet MINULTA niistä tuista ja yrität saada tietämättömät uskomaan, että sinäkään et muka saisi mitään tukia. Heh heh! Tuollainen kieroilu olisi ehkä voinut onnistua vielä parikymmentä vuotta sitten, mutta ajat ovat muuttuneet. LOPETA VALEHTELU OITIS!

        Onneksi sinä tiedät asian oikean laidan. Sääli ettet jaa tietoasi meille tietämättömille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinä tiedät asian oikean laidan. Sääli ettet jaa tietoasi meille tietämättömille.

        Taksisuharina sinä kyllä tiedät ne tuet joita valtiolta riistät. Muut voivat halutessaan itse googlettaa, tai mitä hakukonetta käyttääkään. Älä yritä esittää entistä tyhmempää kuin mitä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiksikin, mainitsemasi Toyota Yaris tai Kia Rio ovat loistavia vaihtoehtoja taksiautoksi, mutta suhareilla valitettavasti on tapana hankkia niitä kaikkein ylihintaisimpia kulkuneuvoja ja sitten runsaalla vapaa-ajallaan retostella niillä muille vaikka ne ei olekaan henkilökohtaista omaisuutta.

        Toisekseen, reaktiosi koskien taksiyrittäjien saamia tukia on erittäin tyypillinen kierolle suharille. Aina kun joku nostaa asian esille niin kierot suharit aivan selkeästi säikähtävät. Nytkin sinä kädet pelosta vapisten kyselet MINULTA niistä tuista ja yrität saada tietämättömät uskomaan, että sinäkään et muka saisi mitään tukia. Heh heh! Tuollainen kieroilu olisi ehkä voinut onnistua vielä parikymmentä vuotta sitten, mutta ajat ovat muuttuneet. LOPETA VALEHTELU OITIS!

        Arvasin oikein, että kun olitte perättömiä väittänyt taksiyrittäjien muka yhteiskunnalta saamista tuista, te umpikujaan jouduttuanne raivostuitte, koska eihän toki teidän grandiositeettiselle luonteellenne sovi myöntää olevanne väärässä.

        Ansaitsemattomana kädenojennuksena ja hyvän tahdon eleenä laitan kuitenkin jäljempänä linkin, jonka avulla voitte oppia jotakin hyödyllistä itsestänne:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin oikein, että kun olitte perättömiä väittänyt taksiyrittäjien muka yhteiskunnalta saamista tuista, te umpikujaan jouduttuanne raivostuitte, koska eihän toki teidän grandiositeettiselle luonteellenne sovi myöntää olevanne väärässä.

        Ansaitsemattomana kädenojennuksena ja hyvän tahdon eleenä laitan kuitenkin jäljempänä linkin, jonka avulla voitte oppia jotakin hyödyllistä itsestänne:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö

        Linkki ei valitettavasti toiinut. Siksi samaan aihepiiriin kuuluva linkki, joka toivottavasti toimii. Palstan trollit, aivopierugeneraattorit sekä muut kiinnostuneet, olkaa hyvä:

        Tunnista psykopaatti: 7 merkkiä, jotka paljastavat synkän sielun
        https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ba8ddc88-4817-4154-a107-609433c1fc87
        Psykopaatti on taitava pelaaja, joka manipuloi ihmisiä kuten haluaa. On muitakin piirteitä, jotka voivat antaa osviittaa psykopaattisista piirteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin oikein, että kun olitte perättömiä väittänyt taksiyrittäjien muka yhteiskunnalta saamista tuista, te umpikujaan jouduttuanne raivostuitte, koska eihän toki teidän grandiositeettiselle luonteellenne sovi myöntää olevanne väärässä.

        Ansaitsemattomana kädenojennuksena ja hyvän tahdon eleenä laitan kuitenkin jäljempänä linkin, jonka avulla voitte oppia jotakin hyödyllistä itsestänne:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö

        Minä en valehtele tällaisissa asioissa. Sinunkin mielenterveydelle olisi parasta tunnustaa tosiasiat.

        Olet muuten ennenkin alkanut tällä palstalla teitittelemään ihmisiä joiden olet havainnut olevan älyllisesti sinun yläpuolellasi. Lisäksi olet samalla alkanut käyttämään puhekielessä harvinaisia sivistyssanoja. Tiedän, että tarkoituksenasi on vain ärsyttää viisaampiasi. Minua voit kuitenkin edelleen sinutella ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en valehtele tällaisissa asioissa. Sinunkin mielenterveydelle olisi parasta tunnustaa tosiasiat.

        Olet muuten ennenkin alkanut tällä palstalla teitittelemään ihmisiä joiden olet havainnut olevan älyllisesti sinun yläpuolellasi. Lisäksi olet samalla alkanut käyttämään puhekielessä harvinaisia sivistyssanoja. Tiedän, että tarkoituksenasi on vain ärsyttää viisaampiasi. Minua voit kuitenkin edelleen sinutella ;)

        ...”älyllisesti sinun yläpuolellasi.” kirjoititte.
        Juuri tuo on mainittua grandiositeettia erinomaisesti kuvaava piirre.

        ”Minua voit kuitenkin edelleen sinutella ” kirjoititte.
        Palauttanette mieliimme, koska ja missä olemme tehneet sinunkaupat. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...”älyllisesti sinun yläpuolellasi.” kirjoititte.
        Juuri tuo on mainittua grandiositeettia erinomaisesti kuvaava piirre.

        ”Minua voit kuitenkin edelleen sinutella ” kirjoititte.
        Palauttanette mieliimme, koska ja missä olemme tehneet sinunkaupat. Kiitos.

        Heh heh :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...”älyllisesti sinun yläpuolellasi.” kirjoititte.
        Juuri tuo on mainittua grandiositeettia erinomaisesti kuvaava piirre.

        ”Minua voit kuitenkin edelleen sinutella ” kirjoititte.
        Palauttanette mieliimme, koska ja missä olemme tehneet sinunkaupat. Kiitos.

        No, olisit nyt jatkanut horinoitasi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, olisit nyt jatkanut horinoitasi :D

        Eikö riitä että te jatkatte horinoitanne ja luulette olevanne muiden yläpuolella?
        Älkää tyrkyttäkö tapojanne muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiksikin, mainitsemasi Toyota Yaris tai Kia Rio ovat loistavia vaihtoehtoja taksiautoksi, mutta suhareilla valitettavasti on tapana hankkia niitä kaikkein ylihintaisimpia kulkuneuvoja ja sitten runsaalla vapaa-ajallaan retostella niillä muille vaikka ne ei olekaan henkilökohtaista omaisuutta.

        Toisekseen, reaktiosi koskien taksiyrittäjien saamia tukia on erittäin tyypillinen kierolle suharille. Aina kun joku nostaa asian esille niin kierot suharit aivan selkeästi säikähtävät. Nytkin sinä kädet pelosta vapisten kyselet MINULTA niistä tuista ja yrität saada tietämättömät uskomaan, että sinäkään et muka saisi mitään tukia. Heh heh! Tuollainen kieroilu olisi ehkä voinut onnistua vielä parikymmentä vuotta sitten, mutta ajat ovat muuttuneet. LOPETA VALEHTELU OITIS!

        Edelleen odotamme vastaustanne kysymykseen, joka koske väitettänne tuista, joita taksiautoilijat yhteiskunnalta muka kuppaavat. Voisitteko malliksi mainita edes yhden tuen?

        Ja kehotuksenne lopettaa valehtelu ei kelpaa vastaukseksi. Ei, vaikka kirjoitatte sen ISOILLA KIRJAIMILLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen odotamme vastaustanne kysymykseen, joka koske väitettänne tuista, joita taksiautoilijat yhteiskunnalta muka kuppaavat. Voisitteko malliksi mainita edes yhden tuen?

        Ja kehotuksenne lopettaa valehtelu ei kelpaa vastaukseksi. Ei, vaikka kirjoitatte sen ISOILLA KIRJAIMILLA.

        LISÄÄ LISÄÄ! On aina mukava lukea tukihuijarin sepustuksia ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LISÄÄ LISÄÄ! On aina mukava lukea tukihuijarin sepustuksia ;)

        Ei edelleenkään vastausta.... Eipä trollilta sellaista pidä odottaakaan. Sama kuin piiskaisi kuollutta hevosta luulossa, että se lähtisi juoksemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edelleenkään vastausta.... Eipä trollilta sellaista pidä odottaakaan. Sama kuin piiskaisi kuollutta hevosta luulossa, että se lähtisi juoksemaan.

        Hah hah! :D


      • Anonyymi

        Pikemminkin sanoisin, että Yangokuskeilla ei ole rahasta pulaa jos 3 eurolla heittää kyytiä.
        Toisaalta jos saa sossusta ja kelalta avustukset ja ajelee piiitkällä pätkällä ostetulla perheautolla niin ainahan toi kotiolot voittaa.
        Ja omissa veroissahan suomalainen tän maksaa, että siitä vaan.


    • Anonyymi

      Yandex on Venäjän Google. Ei mikään rahanpesufirma. Kyllä heillä ihan fyrkkaa riittää, hakukone on validi bisnes.

      Aika noloa mustamaalata kilpailevaa firmaa, varsinkin kun markkinahintaan tarjoaa kyytejä. Itse tarjoat ylihintaan ja ihmettelet kun ihmiset ei osta.

      Kuka olisi niin tyhmä että maksaisi TH:n tai LT:n hintoja?

      • Anonyymi

        Taksisuharit mustamaalaavat kaikkea minkä he kokevat vähänkään uhkana.


    • Anonyymi

      Markkina hintahan se ei ole. Firma maksaa meille kuskeille hyvitystä keikoista , mutta ei sillä pitäisi kuluttajan kannalta olla merkitystä,
      Kerrankin venäläisistä on hyötyä, ei kannata vinkua jos saat halvan kyydin.
      Kannattaa käytää hyväksi niin kauan kuin halpoja kyytejä riittää.

    • Anonyymi

      Eli Yango saa asiakkaalta kyydistä 3e mutta maksaa kuljettajalle 10e. Kyseessä uuden yrityksen markkinoille tulemisen lanseeraamis kampanjasta. Kun saadaan ihmiset käyttmään Yangoa halvoilla hinnoilla, aletaan hintoja nostamaan jossain vaiheessa. Eli nykyiset halpuutus kyydit eivät ole markkinatalouden mukaan hinnoiteltuja vaan kyseessa markkinointikampanja. Yleensä nämä kestavät noin pari vuotta.

    • Anonyymi

      Alottajalla taitaa olla foliohattu vähän tiukalla. Alkaa vissiin Yangon agressiivinen hinnoittelu tiputtamaan kilpailijoita.

      • Anonyymi

        Yangon ongelma on se että se 3€ alv 10% kyyti on 2,55€ kuskille - alv.. Siirtymä tyhjänä ja asiakas kyydissä voi olla 7km / 20 min, eli ei siitää jää mitään tuloa. Ja Yangon käteis asiakaat on mitä on? Ei mitään järkeä ajaa näitä kyytejä. Erittäin kallis "harrastus".
        Ennen pakollisella yrittäjäkolutuksessa opetetiin kustanuuslaskentaa. Toivottavasti tutkinto tulee takaisin pakolliseski.


      • Anonyymi

        Yangon automäärä on niin pieni että ihan sama vaikka maksaisivat kympin asiakkaalle joka tulee kyytiin, se ei paljoa hetkauta.


    • Anonyymi

      Yandex on paras taxi, ei vittuakaan kiinnosta vaikka oliskin joku rahanpesufirma :D

      • Anonyymi

        Oletko siis epähetero?


    • Anonyymi

      Paitsi että saat istahtaa pikaisesti auton penkillä mutta metriäkään et pääse matkaamaan tuolla hinnalla. Markkinointi täysi huijaus.

      • Anonyymi

        Näillä menneen ajan takseillla aloitusmaksuun ei sisälly muuta kuin autoon istahtaminen. Yangolla tilanne on toinen.


    • Anonyymi

      Hyvin toimii Yango/Yandex Tallinnassa. Auton saa aina ihan hetkessä nenän eteen oli mikä kellonaika tahansa tai olet missä päin Tallinnaa tahansa. Kätevää. Samalla sovelluksella tilaat taksin ollessasi Tallinnassa tai Helsingissä. Todella edullista.

    • Anonyymi

      Hyvin tuo toimii. Ihan ok kuskit ja aloitusmaksuun sisältyy sekä aikaa että matkaa.

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan voi uskoa, että Kokoomus tukisi mitään venäläistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe