Joka viikko soittelevat monista eri numeroista ja täysin turhaan, sillä en osta teiltä yhtään mitään enkä vastaa edes puheluihinne.
Mikä tämä Locorum Oy oikein on?
55
21503
Vastaukset
- Anonyymi
blokkaa numerot
tai jos tunnet tuttusi jo, laita että vain kontaktit voi soittaa-asetus - Anonyymi
locorum kautta näköjää jostain asiakastapaamisia yrittävät soittaa edustajille.. vakuutuksia varmaan.. eli turha ku mikä
itsehän jokainen voi ottaa yhteyttä jos tarvii ja sitä enen vertailee vähän.. - Anonyymi
Täytin Heinäkuussa 18 ja nyt tulee jatkuvasti soittoja tuolta. En oo vielä vastannu kertaakaa. Ei oo siis mikää vaaralline
- Anonyymi
Vai onko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko
No ei oo vaarallinen jos et vastaa. Ihmettelen miksi yleensä ihmiset vastaa vieraisiin numeroihin.
Kellään ei voi teille olla mitään asiaa, ja jos poliisilla on asiaa, se tulee kyllä vaikka ovelle ja tarvittaessa suoraan sisäänkin.
Älkää vastatko, älkääkä ainakaan soittako takaisin!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo vaarallinen jos et vastaa. Ihmettelen miksi yleensä ihmiset vastaa vieraisiin numeroihin.
Kellään ei voi teille olla mitään asiaa, ja jos poliisilla on asiaa, se tulee kyllä vaikka ovelle ja tarvittaessa suoraan sisäänkin.
Älkää vastatko, älkääkä ainakaan soittako takaisin!!Itse vastaan kyllä kun kaikki tärkeätkin soitot tulevat minulle yleensä vieraasta numerosta kuten poliklinikat, lääkärit, lasten asioista soittavat tahot jne. Ne numerot kun harvoin on asiakkaille jaossa niin niissä näkyy vain joku numero. Ja näitä tosiaankin on viime aikoina riittänyt. Aika vaikea olisi mitään asioita hoitaa jos ei koskaan vastaisi. Ärsyttävintä on jos on soittoaika että joku soittaa ko. päivän aikana ja odottelet sitä soittoa ja vastaat tietty intopinkeenä niin eiköhän ole joku puhelinmyyjä :(
- Anonyymi
firma jossa työntekijät vaihtuu joka päivä
- Anonyymi
Kerro lisää?
- Anonyymi
Ihmisiä tulee ja menee. Itse lähdin palkan takia pois vaikka tulokseni olivat keskivertoa paremmat. Provikat ovat todella pienet ja niille on vaikea päästä.
Nyt myyn liittymiä ja tienaan bruttona tonnin enemmän kuussa vaikka teen vain 30 tuntista viikkoa, tuolla tein 35 tuntista viikkoa. Lisäksi on laaja työterveyshuolto ja etuja joita ko yhtiössä ei ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä tulee ja menee. Itse lähdin palkan takia pois vaikka tulokseni olivat keskivertoa paremmat. Provikat ovat todella pienet ja niille on vaikea päästä.
Nyt myyn liittymiä ja tienaan bruttona tonnin enemmän kuussa vaikka teen vain 30 tuntista viikkoa, tuolla tein 35 tuntista viikkoa. Lisäksi on laaja työterveyshuolto ja etuja joita ko yhtiössä ei ollut.Missä yhtiössä myyt liittymiä? arvaako kysyä???
- Anonyymi
Yllättävän vähän soittoja on tullut viime vuosina, kun olen jättänyt vastaamatta tuntemattomista numeroista tuleviin soittoihin. Annan puhelimen vain soida. Kotirauhaa edistää, kun ei rekisteröidy mihinkään.
- Anonyymi
Joskus siitä sai saldoa kun antoi soittajan jutella oikein pitkään, aina kun puhelinmyyjä soitti niin minulla oli kiirettä puuron taikka paistin kanssa.
Välillä kun vilkaisin puhelinta niin vielä 10min. kohdallakin oli linja auki ja sain ilmaista puheaikaa :D
- Anonyymi
Locorum = liirum laarum
- Anonyymi
Mikäs yhtiö tää on? Hakevat työntekijöitä Kuopiossa?
- Anonyymi
Tietäisköhän internet mikä se on?
- Anonyymi
Mitähän ne myy?
- Anonyymi
Älä ainakaan mene töihin sinne. Heidän sivuillaan lukee että on laaja työterveyshuolto mutta ei oo. Palkat on surkeat jos et sitten saa jotain herkkuja soittoon ja suostu tekee lauantain ilman tuntipalkkaa töitä. Ne haukutaan joka eivät suostu tekemään ilmaista työtä
- Anonyymi
Alkupalkka 8,50 euroa/h. Ei oo työehtosopimusta eli kaikki arkipyhät palkattomia. Tolla palkalla kun osaa vaikkapa joulu keskelle viikkoa niin ei kovin iso palkka tule.
- Anonyymi
Vaikka työehtosopimusta ei olisi, voi yritys silti halutessaan maksaa arkipyhäkorvauksia. Esimerkiksi Locorum maksaa arkipyhäkorvaukset kaikista muista arkipyhistä, paitsi juhannusaatosta ja jouluaatosta. Eli joulupäivästä ja tapaninpäivästä maksetaan normaalisti.
Alkupalkka on 8,50€/h, jonka jälkeen 10€/h. 10€/h on korkeampi tuntipalkka, kun useammassa alan TES:ssä. Tämän lisäksi päälle tulee bonukset. Tuntipalkan saa aina ja se toimii pohjapalkkana.
Olen itse ollut useamman vuoden ko yrityksessä töissä ja tehnyt toiminut useammassa eri tehtävässä. Tuntipalkka ei ole koskaan muuttunut tuosta, bonusmallit ainoastaan, mutta nekin yleensä parempaan suuntaan. En ole koskaan kuullut, että kukaa vittuilisi tai huutaisi työntekijöille. Vaihtuvuuttakaan ei ole normaalia enempää ja omassa tiimissäni kaikki ovat olleet yli vuoden talossa. Lauantaivuoroja, niinkuin ei muitakaan vuoroja ole koskaan tarvinnut (eikä ole edes pyydetty:D) tekemään palkatta...
Erikoisia väitteitä, joista en pysty allekirjoittamaan mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka työehtosopimusta ei olisi, voi yritys silti halutessaan maksaa arkipyhäkorvauksia. Esimerkiksi Locorum maksaa arkipyhäkorvaukset kaikista muista arkipyhistä, paitsi juhannusaatosta ja jouluaatosta. Eli joulupäivästä ja tapaninpäivästä maksetaan normaalisti.
Alkupalkka on 8,50€/h, jonka jälkeen 10€/h. 10€/h on korkeampi tuntipalkka, kun useammassa alan TES:ssä. Tämän lisäksi päälle tulee bonukset. Tuntipalkan saa aina ja se toimii pohjapalkkana.
Olen itse ollut useamman vuoden ko yrityksessä töissä ja tehnyt toiminut useammassa eri tehtävässä. Tuntipalkka ei ole koskaan muuttunut tuosta, bonusmallit ainoastaan, mutta nekin yleensä parempaan suuntaan. En ole koskaan kuullut, että kukaa vittuilisi tai huutaisi työntekijöille. Vaihtuvuuttakaan ei ole normaalia enempää ja omassa tiimissäni kaikki ovat olleet yli vuoden talossa. Lauantaivuoroja, niinkuin ei muitakaan vuoroja ole koskaan tarvinnut (eikä ole edes pyydetty:D) tekemään palkatta...
Erikoisia väitteitä, joista en pysty allekirjoittamaan mitään.Pääsiäinen? Helatorstai? Itsenäisyyspäivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisia väitteitä, joista en pysty allekirjoittamaan mitään.No mitä te myytte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsiäinen? Helatorstai? Itsenäisyyspäivä?
Kaikki muut arkipyhät maksetaan, paitsi juhannusaatto ja jouluaatto.
Eli tällöin myös pääsiäinen, helatorstai ja itsenäisyyspäivä kuuluu maksettaviin palkallisiin arkipyhäpäiviin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisia väitteitä, joista en pysty allekirjoittamaan mitään.No paljos sun vuosiansiot ovat viimevuosina olleet jos oot ollut ko yhtiössä useamman vuoden? Oon kyllä käsittänyt et koko yritys on luotu vasta ehkä 2019 tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muut arkipyhät maksetaan, paitsi juhannusaatto ja jouluaatto.
Eli tällöin myös pääsiäinen, helatorstai ja itsenäisyyspäivä kuuluu maksettaviin palkallisiin arkipyhäpäiviin.Mielenkiintoista.. itse en saanut palkkaa helatorstailta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista.. itse en saanut palkkaa helatorstailta
Milloin olet ollut töissä? Tänä vuonna ei ole vielä helatorstain palkkaa tullut koska se oli vasta muutama viikko sitten ja palkanmaksu toukokuulta on kesäkuussa? Ja jos et ole työsuhteessa enää toukokuussa niin eikai sulle palkkaakaan helatorstailta voi tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No paljos sun vuosiansiot ovat viimevuosina olleet jos oot ollut ko yhtiössä useamman vuoden? Oon kyllä käsittänyt et koko yritys on luotu vasta ehkä 2019 tms
2018 on yritys perustettu. Vuosiansioni eivät varmaan kuulu tähän keskusteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista.. itse en saanut palkkaa helatorstailta
En mäkään. Enkä pääsiäiseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisia väitteitä, joista en pysty allekirjoittamaan mitään.Ihan vitun koiran hommaa, älkää kukaan menkö!
- Anonyymi
Jos firman kotipaikka on Kuopio, niin ei todellakaan kannata vastata. Siitä kaupungista ei rehellistä ihmistä tule.
- Anonyymi
Itse olen ollut firmassa töissä n. vuoden verran. Silloin kun teen töitä hyvin, palkka on parhaillaan ollut yli 3000e/kk ja sitten kun menee hieman heikommin saan silti enemmän, kun edellisessä työssäni kaupan kassalla.
- Anonyymi
Jännä. Itse olin töissä muutaman kuukauden viime syksynä enkä päässyt kertaakaan provikoille eikä tuntunut pääsevän muutkaan. Ilmeisesti provikkamallit sitten parantuneet huimasti koska muuten en usko että kukaan tienaa yhtään enempää kuin ton kympin tunnissa ja sillä opilla ei päälle kolmeen tonniin kuussa pääse jollet sitten tee tosi tosi tosi paljon tunteja
- Anonyymi
"Loco" on espanjaa ja tarkoittaa hullua...
- Anonyymi
Rum tarkoittaa myös rommia. Yrityksen työntekijänä olen kuitenkin ymmärtänyt että "Locorum" tulee latinankielisestä sanasta "paikallinen".
- Anonyymi
Oon ymmärtänyt ettei juurikaan kukaan pääse provikoille. Eli 10 euron tuntipalkalla tekevät töitä.
- Anonyymi
Ihan hyvä paikka tehdä töitä. Jos ei miellytä niin menkää muualle, niinkuin ootte tehny. Säälittävää netissä nimettömänä haukkua ja mollata entistä työpaikkaa jos ette oo ite vaan osannu hommia. Ja kyllä, on kokemusta kyseisestä firmasta vaikka en heidän palkkalistoillaan enää ole
- Anonyymi
No saa kai sitä keskustella, sitä varten nämä keskustelupalstat kai ovat. Itse aattelin laittaa hakemuksen mutta hyvä että googlasin koska jos alkupalkka on 8,5 euroa/h niin enpä laitakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saa kai sitä keskustella, sitä varten nämä keskustelupalstat kai ovat. Itse aattelin laittaa hakemuksen mutta hyvä että googlasin koska jos alkupalkka on 8,5 euroa/h niin enpä laitakaan
Tottakai saa keskustella, mutta on eri asia levittää valheellista tietoa kun puhua totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se alkupalkka 8,5e on ihan muutaman hassun tunnin, jonka jälkeen nousee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se alkupalkka 8,5e on ihan muutaman hassun tunnin, jonka jälkeen nousee
Muutaman hassun tunnin? 150 tuntia. Itse sain poskiontelontuleduksen mutta enimies (Jyväskylässä ) lähetti jukiselke enkä saanut pakkaa ko ajalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman hassun tunnin? 150 tuntia. Itse sain poskiontelontuleduksen mutta enimies (Jyväskylässä ) lähetti jukiselke enkä saanut pakkaa ko ajalta
Jos ei osaa omista oikeuksistaan pitää kiinnin niin turha jälkikäteen valittaa. Miks et oo asiaa selvittäny? Kuopiossa ei tommosta tapahtunu ikinä.
- Anonyymi
Olen aina laittanut puhelueston kauppiaitten numeroille.
En vastaa puheluun ja katson sitten netistä, kuka soittaa. Laitan sitten eston numerolle.
On vähentyneet soitot merkittävästi.
Kauppiaat ovat estäneet puhelimen asiallisen käytön. Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla. - Anonyymi
Kyllä huomaa että ketjuun on tultu johdon toimesta kertomaan ”totuuksia”. Olis niin paljon sanottavaa mutta tiivistän sen tähän: kiertäkää kyseinen työpaikka ja menkää mielummin muihin myyntialan hommiin mikäli oikeasti haluatte tienata provikoilla.
- Anonyymi
Kiinnostaisi oikeasti et pystyykö tuolla tienaamaan 3k/kk helposti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitenkäänpäin, ei edes vaikeamman kautta. Sitä en mene sanomaan mikä näiden esimiesten palkat on mutta rivityöntekijänä ei onnistu.
- Anonyymi
Olin firmassa ja sain joka kk 7000€ kännyyn...
- Anonyymi
Tuon alle ei siis kannata mennä firmaan duuniin.
- Anonyymi
Älä suolla PASKAA. Päästä ennemmin housuun.
- Anonyymi
Jatkuvaa viikottaista häiriköintiä. Soittelevat eri numeroista. Miten tämän jatkuvan häiriköinnin saa loppumaan??
- Anonyymi
Mitä siis myyvät?
- Anonyymi
Kuka tekee töitä alle 25€/h.
- Anonyymi
Ei kukaan
- Anonyymi
Lahjotut trollit täällä firmaa kehuskelevat, mutta eivät kerro, mitä pitäisi myydä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202243Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3031216- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642