kysymys paikallisille

Anonyymi

Löytyykö orivedeltä muuta kuin se abc? olen mielestäni ajanut koko paikan läpi eikä siellä ollut muuta joten ajattelen että siinä on koko orivesi vai onko siellä ihan kaupungin keskusta piilotettuna jonnekkin metsän taakse.

18

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole muuta, orivesi on aikoinaan perustettu teboilin ympärille joka sittemmin muuttunut ABC-asemaksi.

      • Anonyymi

        Näin on. Ja kaikki tämä huima kehitys on tapahtunut ihan muutamassa vuosikymmenessä. Mihin tästä vielä päästäänkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ja kaikki tämä huima kehitys on tapahtunut ihan muutamassa vuosikymmenessä. Mihin tästä vielä päästäänkään?

        Ei tarvi päästä mihinkään kun ABC:lla on jo kaikki tarpeellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi päästä mihinkään kun ABC:lla on jo kaikki tarpeellinen.

        Ihmeellinen asenne. ABC ja metsää. Mitä muuta muualla muka on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellinen asenne. ABC ja metsää. Mitä muuta muualla muka on?

        Nii-in, joka paikassa ei ole ABC:tä😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii-in, joka paikassa ei ole ABC:tä😁

        ABC pitäisi olla joka pitäjässä ja kylässä. Saa bensat ja ruuat samalla käynnillä.


      • Anonyymi

        TB vastapäätä on todella hyvä perinteinen grilli. Ainoa miinus on se, että vain käteinen kelpaa. Olen käynyt ko. paikassa -70 luvulta lähtien. En ole enää asunut Orivedellä yli kolmeenkymmeneen vuoteen, mutta aina ohi ajellessa on pakko poiketa syömään.
        Kunnon mättöä ja tosi hyvää!


    • Anonyymi

      Jos puhutaan siitä Orituvasta niin koskaan mulle ei ole käynyt niin että syömättä jäi koko annos. Oli jotain possu-sipuli-mössöä josta ei enää erottanut syökö kasviksia ja possua.
      Vaimo otti jotain kala-mössöä jonka syömisen hän lopetti alkuunsa. Pyysi minua maistamaan. Maistui raudalle ja vanhalle, moneen kertaan lämmitetylle ruualle.

      • Anonyymi

        Rauta on terveellistä ja uudelleen lämmitetty ruoka vain paranee joka kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauta on terveellistä ja uudelleen lämmitetty ruoka vain paranee joka kerta.

        En ole koskaan syönyt rautaa enkä terästäkään, joten en edes tiedä, mille rauta maistuu. Hmm, valurauta voisi olla maukasta....tai takorauta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan syönyt rautaa enkä terästäkään, joten en edes tiedä, mille rauta maistuu. Hmm, valurauta voisi olla maukasta....tai takorauta...

        Aivan varmasti olet syönyt rautaa. Sitä on niin monessa ruuassa. Nyt rupeskin tekeen mustaamakkaraa mieli taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan syönyt rautaa enkä terästäkään, joten en edes tiedä, mille rauta maistuu. Hmm, valurauta voisi olla maukasta....tai takorauta...

        Itse olen syönyt rautaa eli terästä useinkin sorsien lihan mukana. Hampaat vaan on kovilla ottaessa yhteen raudan kanssa.


    • Anonyymi

      Kerro sitten kun perustat ravintolan, kierrän se kaukaa.

      • Anonyymi

        Ravintola on nyt avattu.
        Listalta löytyy yksi annos:
        Uudelleen lämmitetty sisäfile uudelleen lämmitetyillä kermaperunoilla.
        37€.


    • Anonyymi

      Saattoi olla tietysti sarkamiakin, jos niin ...pahoittelut.

    • Anonyymi

      Kertokaa nyt sitten joku mitä Orivedeltä puuttuu?

      • Anonyymi

        Pienkoneiden ja autojen huoltopalvelut. Kaikki ovat osaamattomia ja ammattitaidottomia. Sahahuollon viimeinen osaajakin lähti, kun Orisport lopetti. Viimeksi vein sahaa merkkihuoltoon tänne syksyllä ja eivät osanneet tehdä siihen huoltoa. Ei taito riitä. Käytin kyseisen sahan pääkaupunkiseudulla merkkiliikkeessä ajaessani sielläpäin ja sain sen alle tunnissa kuntoon.
        Auto piti huollattaa orivedellä merkkiliikkeessä. Sain kommentin "kun olet ostanut autosi Lempäälästä se kuuluu siellä huollattaakin"
        Huollatin Tampereella jossa ihmettelivät saamaani kohtelua. En kuulemma ollut eka asiakas jonka käännyttivät muihin alueen merkkiliikkeisiin. Mönkijä ja vene huollot pitää teettää Jämsässä. Orivedellä eivät osaa ja rikkovat sitämukaa kun tekevät.
        Ainoat kiitettävät palvelut orivedellä ovat naisvaltaisilla aloilla ja naiset ovat myös palvelualttiita ja osaavat kunnioittaa asiakkaitaan. Siitä heille kiitos!


    • Anonyymi

      Orivesi on ikävä kyllä taantuva kylä. Eikä tulevaisuua näytä hääviltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe