Miten kertoa miehelle, että haluan kolmennen pyörän.

Anonyymi

Minulla on tuollainen cuckold fetissi. En ole koskaan sellaista tehnyt, mutta se on usein mielessäni. Miten tuosta pitäisi kertoa miehelleni jos haluaisian sellaista kokeilla ?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten ois, jos otettaisiin sänkyyn kolmas? Toinen mies minua viihdyttämään?

      • Anonyymi

        Lähtisin.....


    • Anonyymi

      Nyt vaaditaan pitkäjänteisyyttä. Ensin vihjaillaan ja tunnustellaan ottaako tuulta alleen. Antaa asian hautua. Myöhemmin kerrot fantasiastasi kertoen että se on vain fantasia, samalla kuunnellen tuntosarvet ylhäällä mitä puoliso on asiasta mieltä. Jos ei puoliso pahastu fantasiastasi voit myöhemmin kertoa haluavasi toteuttaa ko. fantasia. Meillä on sama fetissi mutta haluan olla se mies joka katsoo sivusta kun vaimoa pannaan. Vihjailun olen aloittanut mutta sen pidemmälle en ole vielä rohjennut mennä.

      • Olen samaa mieltä, vihjaile fantasiastasi, katso miten reagoi, ja anna mahdollisuus vastata


      • Anonyymi

        Sinulla on tunnetusti vankka kokemus asiasta kun tulit kertoo miltä tuntuu kahden idiootin elämä.


      • Anonyymi
        HaraldH kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, vihjaile fantasiastasi, katso miten reagoi, ja anna mahdollisuus vastata

        Minäpä kerron, miten tuo meillä meni läpi. Rakastelimme, minä oli päällä ja mieheni alla. Sitten lopetin ratsastamisen... ja mieheni kysyi, mikä nyt tuli. Sanoin mietteliäänä" Ajattelin vain, miltä tuntuisi, jos joku nuori poika panisi mua vuorotellen sun kanssa. Tässä asennossa siis, mutta hän takaapäin." Silloin asiaan ei vastattu mitään, mutta kahden viikon päästä asia ns. tolallaan. Mies oli hommannut tuon kolmannenkin minulta salaa. Siitä asti noita kolmansia on ollut. Niin muuttuu miehen mieli ... makuuhuoneesta käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä kerron, miten tuo meillä meni läpi. Rakastelimme, minä oli päällä ja mieheni alla. Sitten lopetin ratsastamisen... ja mieheni kysyi, mikä nyt tuli. Sanoin mietteliäänä" Ajattelin vain, miltä tuntuisi, jos joku nuori poika panisi mua vuorotellen sun kanssa. Tässä asennossa siis, mutta hän takaapäin." Silloin asiaan ei vastattu mitään, mutta kahden viikon päästä asia ns. tolallaan. Mies oli hommannut tuon kolmannenkin minulta salaa. Siitä asti noita kolmansia on ollut. Niin muuttuu miehen mieli ... makuuhuoneesta käsin.

        Tuo huomattavasti nuoremman miehen esittäminen oli varmaan hyvä oivallus. Mies ei tuntenut sellaista kilpailijaksi. Näin tuo jotensakin meillä meni. Tosin tuohon juttuun jää kyllä helposti. Nuoret pojat nostavat kummasti varhaiskeski-ikäisen naisen omananarvontuntoa. Noissa kavereissa voi olla tosi mukavia, tekevät, mitä käsketään, eivätkä mussuta turhia.


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen lässytystä. Heti ensimmäinen vastaus oli se pätevin. Pitää kysyä suoraan.

    • Sanot miehellesi kaartelematta ja vakavalla naamalla, että sinusta olisi kivaa, jos toinenkin mies bylsisi sinua. Koska kannatat tasa-arvoa, sanot heti perään, että miehesi saa bylsiä myös toista tyttöä. Kysy mieheltäsi, haluaisiko hän ryhmäseksiä vai parinvaihtoa, samassa vai eri huoneessa, "liukkaita" noudattaen vai esimerkiksi vuorokauden väliä.

      Jos miehesi sanoo, ettei halua niistä mitään, ota pettynyt ja umpimurheellinen ilme ja sano: "No, ei sitten!"

      Voi se vastata myönteisesti jo heti, mutta odottele sitten pari viikkoa, josko miehesi mieli muuttuu. Iloa teille! 🌹

    • Anonyymi

      Kerro suoraan haaveistasi.

    • Anonyymi

      Olisko ihan suora kommentti.

      " kuule, mä olen miettinyt mille tuntuisi jos tässä olisi toinenkin mies"

      " kuule, mä olen miettinyt mille tuntuisi jos saisi kaksi kalua sisään yhtä aikaa"

      "kuule, mä olen miettinyt mille tuntuisi jälkiliukkaat"

      • Anonyymi

        Sieltäpä tuli taas järjen ääni 🙄
        Opettele edes suomea ennenkuin alat muita seksiasioissa neuvomaan.


      • Anonyymi

        Huolitellussa kielessä alkaa-verbiä seuraava verbi on aina infinitiivissä.


      • Anonyymi

        Sanoo ressukka, joka ei ole koskaan saanut. Sääliksi käy.


    • Anonyymi

      Puhu sano kerro. Sano suoraan kiertelemättä. Kiertelyllä ja kaartelulla vain loukkaat toista.

    • Anonyymi

      Vietimme iltaa ystävien kotona ja he alkoivat lemmiskelemään sohvalla, missä mekin istuimme. Sanoivat, että te voisitte mennä heidän makuuhuoneeseen, tai olkaa siinä tai ihan missä haluatte. Me, että ollaan tässä vaan. Siinä sitten oltiin neljästään, ja yhdessä kasassa lopulta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe