tuomittiin 5 v. 3 kk:n vankeusrangaistukseen. Korson huumeveikolla pitkä lista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rap-manageri-katki-huumeita-ja-aseita-yrityksensa-tiloihin-korsoon-leikkipyssykuva-facebookissa-johti-vuosien-tuomioon/6524278#gs.cpff9s
Rap-manageri Jukka Mikael Kuisma
14
6414
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisen rötösluettelon rinnalla kalpenee moni pienempi artisti.
Tekohurskautta pursuvia rappeja suoltavaa kalpeanaamaa se ei haittaa,
Kun on itse keisarin ystävä
ja kumartelee oikeaan suuntaan perse pystyssä.
"Kytken kokkelin kultakantaan ja kaksoiskellutan kopeekan
Tiistaisin tahraan teinityttöjä Mengelen parhailla opeilla
Himassa täytetty pandakarhu ja mursunhampaita trofeina
Pilkon pahuuden peltitölkiin ja soseutan pyhät profeetat" - Anonyymi
Olin Jukka Kuisman kanssa vuosina 2001-2002 "kymppiluokalla" Simonkylässä, oltiin rinnakkaisluokilla. Kävin kerran nostamassa tililtä rahaa, ja jotenkin vahingossa näytin Jukalle kuitin, että tililläni oli jotain 1000€, ja Jukka oli silleen "WTF". Mutta hän ei ymmärtänyt sitä, että olin mainoksia jakamalla tienannut ne rahat, saatoin saada viikonlopun keikasta 100€, mutta siinä oli 3 piiriä, ja mulla kesti lajitteluineen noin 16-20 tuntia tehdä se homma, eli 20 tunnin työstä 100€. Ihan turhaan oli kateellinen
Asia mitä haluaisin kysyä Jukalta, mikä on vaivannut itseäni, niin olin hakenut yhteishaussa ihan normaalisti ammattikouluun, ja olin valinnut ne kaikki 5 ensisijaista opiskelupaikkaa. Mulla oli opettaja nimeltään "Armas", ja mulla oli jotenkin mennyt välit pilalle sen opettajankin kanssa, kuten myös Jukan, en esim. ollut Huhtikuussa-Toukokuussa enää koulussa. Siis asia mitä haluaisin kysyä Jukalta on se, että onko hänellä tietoa/ aavistusta, minkä takia en saanut sitä opiskelupaikkaa ammattikoulusta, vaikka olin hakenut ja halunnut mennä. Eli oliko se mun opettaja "Armas" pilannut sen asian jotenkin?- Anonyymi
Meillä meni Jukan kanssa suhteet poikki sen jälkeen kun näytin sen kuitin mun tilistä. Haluan huomauttaa, että Jukka Kuisma ymmärtää kyllä mistä puhun, mutta ulkopuoliset eivät välttämättä. Mutta kun en ollut enää koulussa sen huhtikuun jälkeen, paitsi että kävin hakemassa todistuksen päättäreissä sieltä Simonkallion koulusta, jossa myös Jukka oli pitämässä esitystä, ja istuin sen Armaksen vieressä katsomossa, niin Jukka olitko vetänyt jotain budia, vai minkä takia rupesit sekoilemaan? Hyppäsit sieltä lavalta alas ja juoksit jonkun oven taakse piiloon. Etkö itse hakenut lukioon opiskelemaan, niin muistatko milloin sinulle tuli tieto siitä, että sinut on valittu opiskelemaan? Minulle ei sitä tietoa ikinä tullut.
Tuo Armaksen juttu ei sitten liity Jukka mun ja sun väleihin, vaan se on oma juttunsa, lyhyesti kerron että silloin lokakuussa oli sellainen 2 viikon jakso, jossa mentiin tutustumaan johonkin ammatikouluun, sinäkin olit omassa paikassasi, niin olin itse mennyt Tikkurilan silkkitiellä sijaitsevaan AV-alan oppilaitokseen, ja siihen aikaan kuuntelin aina Pekka Saurin yölinjaa, niin heti ekana päivänä kun menin sinne oppilaitokseen, niin nukuin vaan siellä pulpetissa, ja kun mun olisi pitänyt olla 2 viikkoa siellä, niin olin vaan 1 päivän, mut heitettiin pois sieltä koska nukuin.. Ja se koulu oli sama jonka olin valinnut yhteishaussa 1 vaihtoehdoksi.
Nyt en jaksa kirjottaa enkä selittää enempää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä meni Jukan kanssa suhteet poikki sen jälkeen kun näytin sen kuitin mun tilistä. Haluan huomauttaa, että Jukka Kuisma ymmärtää kyllä mistä puhun, mutta ulkopuoliset eivät välttämättä. Mutta kun en ollut enää koulussa sen huhtikuun jälkeen, paitsi että kävin hakemassa todistuksen päättäreissä sieltä Simonkallion koulusta, jossa myös Jukka oli pitämässä esitystä, ja istuin sen Armaksen vieressä katsomossa, niin Jukka olitko vetänyt jotain budia, vai minkä takia rupesit sekoilemaan? Hyppäsit sieltä lavalta alas ja juoksit jonkun oven taakse piiloon. Etkö itse hakenut lukioon opiskelemaan, niin muistatko milloin sinulle tuli tieto siitä, että sinut on valittu opiskelemaan? Minulle ei sitä tietoa ikinä tullut.
Tuo Armaksen juttu ei sitten liity Jukka mun ja sun väleihin, vaan se on oma juttunsa, lyhyesti kerron että silloin lokakuussa oli sellainen 2 viikon jakso, jossa mentiin tutustumaan johonkin ammatikouluun, sinäkin olit omassa paikassasi, niin olin itse mennyt Tikkurilan silkkitiellä sijaitsevaan AV-alan oppilaitokseen, ja siihen aikaan kuuntelin aina Pekka Saurin yölinjaa, niin heti ekana päivänä kun menin sinne oppilaitokseen, niin nukuin vaan siellä pulpetissa, ja kun mun olisi pitänyt olla 2 viikkoa siellä, niin olin vaan 1 päivän, mut heitettiin pois sieltä koska nukuin.. Ja se koulu oli sama jonka olin valinnut yhteishaussa 1 vaihtoehdoksi.
Nyt en jaksa kirjottaa enkä selittää enempääJoku saattaa tämän perusteella ajatella, että mitä jos keskiarvo ei riitä kyseiseen oppilaitokseen. Siitä ei ole kyse, koska olin laittanut siihen yhteishaku-paperiin 5 eri vaihtoehtoa, olin sen audiovisuaalisen- alan lisäksi valinnut myös logistiikan perustutkintoja, joihin minun olisi pitänyt päästä ihan kevyesti, kun olin korottanut 3 eri aineen arvosanaa, ja varsinkin kun menin kymppiluokalle vuonna 2001, kun olin sitä ennen käynyt kokeilemassa pintakäsittelyalaa, ja kaiken lisäksi se pointti, että jos käy niin huono tuuri, ettei ole valittu mihinkään, niin siitäkin ilmoitetaan. Minulle ei ilmoitettu yhtään mitään, eli onko valittu vai eikö ole. Ei mitään ilmoitusta
Jukka Kuisma, muistatko mitenkään hämärästi, kun se mun 10-luokan nimi oli "omaura 10", en muista mikä se sun luokan nimi oli, mutta muistatko kun silloin lokakuu-joulukuu välillä menin käymään Ruotsissa ja Paraisilla viikon reissuilla, tuttujeni luona, vaikka ei ollut mikään syysloma/ joululoma, vaan ne mun luokkakaverit oli jossain työharjoittelussa? En itsekään muista ihan täydellisesti, mutta jotain tosi hämärää siinä oli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku saattaa tämän perusteella ajatella, että mitä jos keskiarvo ei riitä kyseiseen oppilaitokseen. Siitä ei ole kyse, koska olin laittanut siihen yhteishaku-paperiin 5 eri vaihtoehtoa, olin sen audiovisuaalisen- alan lisäksi valinnut myös logistiikan perustutkintoja, joihin minun olisi pitänyt päästä ihan kevyesti, kun olin korottanut 3 eri aineen arvosanaa, ja varsinkin kun menin kymppiluokalle vuonna 2001, kun olin sitä ennen käynyt kokeilemassa pintakäsittelyalaa, ja kaiken lisäksi se pointti, että jos käy niin huono tuuri, ettei ole valittu mihinkään, niin siitäkin ilmoitetaan. Minulle ei ilmoitettu yhtään mitään, eli onko valittu vai eikö ole. Ei mitään ilmoitusta
Jukka Kuisma, muistatko mitenkään hämärästi, kun se mun 10-luokan nimi oli "omaura 10", en muista mikä se sun luokan nimi oli, mutta muistatko kun silloin lokakuu-joulukuu välillä menin käymään Ruotsissa ja Paraisilla viikon reissuilla, tuttujeni luona, vaikka ei ollut mikään syysloma/ joululoma, vaan ne mun luokkakaverit oli jossain työharjoittelussa? En itsekään muista ihan täydellisesti, mutta jotain tosi hämärää siinä oliSiis mitä nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä nyt
Ootko Jukka? Oikeastaan tuolla asialla ei ole merkitystä etten päässyt amikseen heti sen 10-luokan jälkeen, koska sitten talvella hain aikuiskoulutukseen ja pääsin sinne.
Tässä vaan muistelen aikoja kun mulla oli "elämä", siis tajuan vasta 20 vuotta myöhemmin mitä on tapahtunut. Kun syysloma oli lokakuussa, ja olin joskus marraskuussa Paraisilla, se taisi olla 2 viikkoa kun olin siellä, se oli mun tuttavaperhe, niin se opettaja Armas antoi mulle sinne mukaan sellaisen työharjoittelupäiväkirjan, mun piti siihen kirjoittaa että mitä kaikkea olin tehnyt siellä, esimerkiksi jos imuroin lattian niin mun piti kirjoittaa siihen lappuun. Ja sitten joulukuun alussa olin Ruotsissa 1-2 viikkoa, sukulaisten luona. Ja mun luokkakaverit oli jossain työharjoittelussa samaan aikaan. Ja sitten vielä toukokuussa kävin viikon matkalla Virossa, vaikka kaikki muut oli koulussa
Sulla Jukka näytti olevan asiat aika hyvin, etkö ollut jopa insinööri ja projektipäällikkö, kun katsoin sun työhistoriaa? Älä vaan sano, että sun palkka oli jotain yli 4000€ kuukaudessa. Itellä ei hommat ikinä onnistunut.
Lyhyesti vaan, mulla on jotenkin fiilis, että se Armas oli vihainen mulle jostain. Eikö se sanonut, että en saa enää soittaa sulle, koska "koulu on loppunut"? Muistatko kun olit pitämässä puhetta siellä Simonkallion koulun liikuntasalissa, sitten hyppäsit sieltä 2 metrin korkeudesta lavalta alas ja juoksit jonkun oven taakse? En muista ihan tarkalleen mutta sä otit ihan täydet juoksuvauhdit ja lensit jossain 2 metrin korkeudessa. Siellä oli joku 50 ihmistä katsomassa, kun ne oli koulun päättärit. Eikö tuntunut jaloissa yhtään kun tulit alas sieltä, sulla oli kädet ja jalat levällään kun lensit ilmassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko Jukka? Oikeastaan tuolla asialla ei ole merkitystä etten päässyt amikseen heti sen 10-luokan jälkeen, koska sitten talvella hain aikuiskoulutukseen ja pääsin sinne.
Tässä vaan muistelen aikoja kun mulla oli "elämä", siis tajuan vasta 20 vuotta myöhemmin mitä on tapahtunut. Kun syysloma oli lokakuussa, ja olin joskus marraskuussa Paraisilla, se taisi olla 2 viikkoa kun olin siellä, se oli mun tuttavaperhe, niin se opettaja Armas antoi mulle sinne mukaan sellaisen työharjoittelupäiväkirjan, mun piti siihen kirjoittaa että mitä kaikkea olin tehnyt siellä, esimerkiksi jos imuroin lattian niin mun piti kirjoittaa siihen lappuun. Ja sitten joulukuun alussa olin Ruotsissa 1-2 viikkoa, sukulaisten luona. Ja mun luokkakaverit oli jossain työharjoittelussa samaan aikaan. Ja sitten vielä toukokuussa kävin viikon matkalla Virossa, vaikka kaikki muut oli koulussa
Sulla Jukka näytti olevan asiat aika hyvin, etkö ollut jopa insinööri ja projektipäällikkö, kun katsoin sun työhistoriaa? Älä vaan sano, että sun palkka oli jotain yli 4000€ kuukaudessa. Itellä ei hommat ikinä onnistunut.
Lyhyesti vaan, mulla on jotenkin fiilis, että se Armas oli vihainen mulle jostain. Eikö se sanonut, että en saa enää soittaa sulle, koska "koulu on loppunut"? Muistatko kun olit pitämässä puhetta siellä Simonkallion koulun liikuntasalissa, sitten hyppäsit sieltä 2 metrin korkeudesta lavalta alas ja juoksit jonkun oven taakse? En muista ihan tarkalleen mutta sä otit ihan täydet juoksuvauhdit ja lensit jossain 2 metrin korkeudessa. Siellä oli joku 50 ihmistä katsomassa, kun ne oli koulun päättärit. Eikö tuntunut jaloissa yhtään kun tulit alas sieltä, sulla oli kädet ja jalat levällään kun lensit ilmassaHakeudu hoitoon!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakeudu hoitoon!!!!!
Jukka, muistatko sen Kirsin joka oli mun kanssa samalla luokalla, ja sä olit meidän rinnakkaisluokalla? Meinasin kirjoittaa tänne sen jutun, mikä liittyy siihen Kirsiin ja koivukylän ravintolaan. Siitä olisi tullut tosi pitkä teksti, mutta en painanut "lähetä" näppäintä. Siis ootko kuullut mitään ravintola keisarista?
Otetaan chillisti, oot ehkä kuullut jotain, mutta selvitetään semi chillisti nää faktat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakeudu hoitoon!!!!!
Oikeastaan suosittelen sinua olemaan hiljaa, koska kerron jatkuvasti uusia johtolankoja sitä mukaan kun kommentoit. Esimerkiksi sen Tikkurilan McDonaldsin tapaus vuonna 2006 kun taksi tuli autoni taakse ja kyydissäni oli Heikki, Nassir, ja Muhammed
- Anonyymi
En tiedä, onko Jukka Kuisma ihmetellyt tätä asiaa yhtään enempää, mutta minulle itselleni tämä on ihan normaali tapaus. Olen pidemmän aikaa pohtinut elämääni taaksepäin, ja vuosina 2000-2006 on tapahtunut monta asiaa, joka on omituisempi kuin tämä. Jos olet lukenut ylilautaa tai seurannut youtubessa sellaista käyttäjää rappiotubessa kuin "hagge2", niin hän tietää, että minua häiritsee paljon enemmän se Karkkilan rattijuopumus, että se oli paljon enemmän omituinen. Kyllä opettaja voi sekoilla, mutta poliisi ei voi sekoilla yhtä paljon
- Anonyymi
Kerron nyt kokonaisuudessaan tuon "Karkkilan rattijuopumus" tapauksen joulukuulta vuonna 2002. Olen toisissa yhteyksissä maininnut näiden peruskouluaikojen kavereiden kokonimet, mutta etunimet Jani, Janne ja Toni riittävät. Tarvittaessa voin yksityisesti kertoa heidän kokonimensä.
Eli joulukuussa vuonna 2002 lähdimme näiden kolmen kaverin kanssa ajamaan Karkkilaan, jossa asui tämän Janin tyttöystävä. Aloimme juomaan olutta, ja noin 8 olutta juotuani tuli ajatus, että voisimme tilata pizzaa. Otin keltaiset sivut- luettelon käteen, ja etsin Karkkilan pizzeriaa. Syystä tai toisesta en kuitenkaan tilannut pizzaa, vaan päätimme lähteä ajamaan Karkkilan keskustaan, grillikioskille koulukadun ja keskuskadun kulmassa.
Kun odotimme hampurilaisten valmistumista, niin huomasimme, että poliisiauto oli pysähtyneenä taaksemme keskuskadulle, ja poliisit tuijottivat meitä hölmistyynenä, ja hetken kuluttia poliisit jatkoivat hitaasti ajaen matkaansa.
Hampurilaiset saatuamme lähdin ajamaan takaisin asunnolle Kurvilantielle, noin 3 kilometriä Karkkilan keskustasta etelään. Olin aivan asunnon vieressä, noin 50 metrin päässä, kun ajoin vahingossa pientareelle ja auto jäi jumiin. Lähdin juoksemaan asunnolle ja pyysin vielä Jania avuksi työntämään, kun emme Jannen ja Tonin kanssa saaneet autoa irti. Kun saavuimme autolle, niin naapurin mies oli hyökännyt Jannen kimppuun, ja tästä suuntasimme jälleen asunnolle. Eteisessä naapurin mies sanoi vihaisesti, että "kukaan ei poistu tästä asunnosta, minä olen soittanut poliisille". Tämän jälkeen Toni hyökkäsi raivoissaan tämän miehen kimppuun, otti kuristusotteeseen, ja sitten Toni sai jonkinlaisen sairaskohtauksen, eli kaatui selälleen lattialle liikkumattomana, ja tuijotti silmät suurena kattoon.
Poliisiauto saapui pihaan, ja meidän puhallutettiin. Puhalsimme molemmat yli promillen, mutta Janne puhalsi enemmän kuin minä. Tässä vaiheessa meitä molempia epäiltiin rattijuopumuksesta. Meidät vietiin poliisiasemalle osoitteeseen Pirttikatu, ja kun menimme lukitsemattomasta ulko- ovesta sisään, niin poliisit jättivät meidät yksin tuulikaappiin 10 minuutin ajaksi sanoen, että "odottakaa tässä". Meidät pyydettiin sitten tarkkuusalkometriin, jossa puhalsin 0,8 promillea. Poliisit sanoivat, että "menkää huomenna aamulla kuulusteluun osoitteeseen Takkointie". Kyseinen rakennus on siis se pieni punainen tiilitalo Valtatien ja Takkointien kulmassa. Poliisit eivät olleet siis pyytäneet vielä ajokorttia eivätkä mitään muutakaan henkilöllisyystodista, eli poliisit eivät tienneet keitä olemme.
Seuraavana aamuna menimme siis kuulusteluun osoitteeseen Takkointie, ja pysäköin autoni tien varteen. Ihmettelimme, että se tiilitalo ei näytä miltään poliisiasemalta, ja miksi emme menneet sinne samaan paikkaan jossa olimme edellisenä iltana, eli Pirttikadulle. Koputtelimme siis sen tiilitalon ovea, ja pitkän ajan kuluttua oven tuli avaamaan erittäin vihainen mieshenkilö. Menimme talon alakertaan, jossa meidät kuulusteltiin. Kun kuulustelu päättyi, niin siviilipukuinen mies pyysi ajokorttini, katsoi sitä ja antoi sen minulle takaisin sanoen, "nyt me tiedämme keitä te olette". Aika omituista antaa ajokortti takaisin, jos on edellisenä iltana syyllistynyt rattijuopumukseen? Mies myös sanoi, että minut on nyt määrätty ajokieltoon, enkä saa ajaa autolla, kunnes asia on käsitelty oikeudessa. Autoni oli kuitenkin pysäköity aivan poliisitalon viereen ja minun oli pakko päästä takaisin Vantaalle, ja lähdin rohkeasti ajamaan.
Asia eteni oikeuteen ja sain tuomion, ja jossain vaiheessa minulla oli samaan aikaan 2 ajokorttia, mutta lopuksi kerron mikä tässä oli mielestäni omituista;
kun poliisiauto oli pysähtynyt taaksemme grillikioskilla Keskuskadulla, niin oliko joku ilmoittanut poliisille, että olen rattijuoppo. Kello ei ollut kuitenkaan kovin paljon silloin, ehkä klo 18-20, en muista tarkasti mutta aikainen ilta kuitenkin. Mutta poliisit eivät halunneet pysäyttää minua?
Toinen asia, kun meidät jätettiin lukitsemattoman ulko-oven eteen poliisiasemalle odottamaan aivan yksin 10 minuutin ajaksi, niin miksi toinen poliisi ei jäänyt vahtimaan meitä, ettemme lähde esimerkiksi karkuun sieltä?
Kolmas asia, kun lauantaina aamulla kuulustelu oli eri paikassa kun virallinen poliisiasema Pirttikadulla, ja miksi poliisi oli vihainen kun menimme sinne, vaikka meidän piti mennä? Ja miksi meitä ei kuulusteltu saman tien perjantaina siellä Pirttikadulla?
Asia mikä minua vaivaa tässä on se, että olisin halunnut tietää mitä olisi tapahtunut, jos olisin lähtenyt karkuun sieltä poliisiasemalta, kun olimme siinä 10 minuuttia eikä poliiseja näkynyt missään. Vaikka olisin saanut vankeustuomion, niin olisin halunnut tietää sen. Janne on se henkilö, joka oli jokaisessa tilanteessa mukana, ja hän voi todistaa kokonaisuudessaan tämän tapauksen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron nyt kokonaisuudessaan tuon "Karkkilan rattijuopumus" tapauksen joulukuulta vuonna 2002. Olen toisissa yhteyksissä maininnut näiden peruskouluaikojen kavereiden kokonimet, mutta etunimet Jani, Janne ja Toni riittävät. Tarvittaessa voin yksityisesti kertoa heidän kokonimensä.
Eli joulukuussa vuonna 2002 lähdimme näiden kolmen kaverin kanssa ajamaan Karkkilaan, jossa asui tämän Janin tyttöystävä. Aloimme juomaan olutta, ja noin 8 olutta juotuani tuli ajatus, että voisimme tilata pizzaa. Otin keltaiset sivut- luettelon käteen, ja etsin Karkkilan pizzeriaa. Syystä tai toisesta en kuitenkaan tilannut pizzaa, vaan päätimme lähteä ajamaan Karkkilan keskustaan, grillikioskille koulukadun ja keskuskadun kulmassa.
Kun odotimme hampurilaisten valmistumista, niin huomasimme, että poliisiauto oli pysähtyneenä taaksemme keskuskadulle, ja poliisit tuijottivat meitä hölmistyynenä, ja hetken kuluttia poliisit jatkoivat hitaasti ajaen matkaansa.
Hampurilaiset saatuamme lähdin ajamaan takaisin asunnolle Kurvilantielle, noin 3 kilometriä Karkkilan keskustasta etelään. Olin aivan asunnon vieressä, noin 50 metrin päässä, kun ajoin vahingossa pientareelle ja auto jäi jumiin. Lähdin juoksemaan asunnolle ja pyysin vielä Jania avuksi työntämään, kun emme Jannen ja Tonin kanssa saaneet autoa irti. Kun saavuimme autolle, niin naapurin mies oli hyökännyt Jannen kimppuun, ja tästä suuntasimme jälleen asunnolle. Eteisessä naapurin mies sanoi vihaisesti, että "kukaan ei poistu tästä asunnosta, minä olen soittanut poliisille". Tämän jälkeen Toni hyökkäsi raivoissaan tämän miehen kimppuun, otti kuristusotteeseen, ja sitten Toni sai jonkinlaisen sairaskohtauksen, eli kaatui selälleen lattialle liikkumattomana, ja tuijotti silmät suurena kattoon.
Poliisiauto saapui pihaan, ja meidän puhallutettiin. Puhalsimme molemmat yli promillen, mutta Janne puhalsi enemmän kuin minä. Tässä vaiheessa meitä molempia epäiltiin rattijuopumuksesta. Meidät vietiin poliisiasemalle osoitteeseen Pirttikatu, ja kun menimme lukitsemattomasta ulko- ovesta sisään, niin poliisit jättivät meidät yksin tuulikaappiin 10 minuutin ajaksi sanoen, että "odottakaa tässä". Meidät pyydettiin sitten tarkkuusalkometriin, jossa puhalsin 0,8 promillea. Poliisit sanoivat, että "menkää huomenna aamulla kuulusteluun osoitteeseen Takkointie". Kyseinen rakennus on siis se pieni punainen tiilitalo Valtatien ja Takkointien kulmassa. Poliisit eivät olleet siis pyytäneet vielä ajokorttia eivätkä mitään muutakaan henkilöllisyystodista, eli poliisit eivät tienneet keitä olemme.
Seuraavana aamuna menimme siis kuulusteluun osoitteeseen Takkointie, ja pysäköin autoni tien varteen. Ihmettelimme, että se tiilitalo ei näytä miltään poliisiasemalta, ja miksi emme menneet sinne samaan paikkaan jossa olimme edellisenä iltana, eli Pirttikadulle. Koputtelimme siis sen tiilitalon ovea, ja pitkän ajan kuluttua oven tuli avaamaan erittäin vihainen mieshenkilö. Menimme talon alakertaan, jossa meidät kuulusteltiin. Kun kuulustelu päättyi, niin siviilipukuinen mies pyysi ajokorttini, katsoi sitä ja antoi sen minulle takaisin sanoen, "nyt me tiedämme keitä te olette". Aika omituista antaa ajokortti takaisin, jos on edellisenä iltana syyllistynyt rattijuopumukseen? Mies myös sanoi, että minut on nyt määrätty ajokieltoon, enkä saa ajaa autolla, kunnes asia on käsitelty oikeudessa. Autoni oli kuitenkin pysäköity aivan poliisitalon viereen ja minun oli pakko päästä takaisin Vantaalle, ja lähdin rohkeasti ajamaan.
Asia eteni oikeuteen ja sain tuomion, ja jossain vaiheessa minulla oli samaan aikaan 2 ajokorttia, mutta lopuksi kerron mikä tässä oli mielestäni omituista;
kun poliisiauto oli pysähtynyt taaksemme grillikioskilla Keskuskadulla, niin oliko joku ilmoittanut poliisille, että olen rattijuoppo. Kello ei ollut kuitenkaan kovin paljon silloin, ehkä klo 18-20, en muista tarkasti mutta aikainen ilta kuitenkin. Mutta poliisit eivät halunneet pysäyttää minua?
Toinen asia, kun meidät jätettiin lukitsemattoman ulko-oven eteen poliisiasemalle odottamaan aivan yksin 10 minuutin ajaksi, niin miksi toinen poliisi ei jäänyt vahtimaan meitä, ettemme lähde esimerkiksi karkuun sieltä?
Kolmas asia, kun lauantaina aamulla kuulustelu oli eri paikassa kun virallinen poliisiasema Pirttikadulla, ja miksi poliisi oli vihainen kun menimme sinne, vaikka meidän piti mennä? Ja miksi meitä ei kuulusteltu saman tien perjantaina siellä Pirttikadulla?
Asia mikä minua vaivaa tässä on se, että olisin halunnut tietää mitä olisi tapahtunut, jos olisin lähtenyt karkuun sieltä poliisiasemalta, kun olimme siinä 10 minuuttia eikä poliiseja näkynyt missään. Vaikka olisin saanut vankeustuomion, niin olisin halunnut tietää sen. Janne on se henkilö, joka oli jokaisessa tilanteessa mukana, ja hän voi todistaa kokonaisuudessaan tämän tapauksenJukka täs moi! Armas oli tosiaa syypää ettet päässy jatko-opiskelee… mut mun ja sun välillä kaikki hyvin! Kiva kuulla susta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jukka täs moi! Armas oli tosiaa syypää ettet päässy jatko-opiskelee… mut mun ja sun välillä kaikki hyvin! Kiva kuulla susta!
Siinähän oli kyse vaan 20€ mistä se riita alkoi. Aika turhasta
Varsinaisesti suurin syy miksi aloin muistamaan sua näin 20 vuoden jälkeen on se, että kun oot alunperin Hakunilasta kotoisin, niin miten päädyit vanhan Sokevan tiloihin Korsoon pitämään studiota, vaatekauppaa ja tatuointiliikettä? Itsehän olen aina asunut Korsossa. Sinällään ei mitään outoa tässä vaiheessa, mutta oot varmaan tietoinen, että niissä Sokevan tiloissa toimi myös sellainen skeittiliike kuin "Lähis", ja siellä on aika paljon mun vanhoja kavereita/ tuttuja, joiden kanssa mulla meni suhteet pilalle joskus vuonna 2008, niinkuin sun kanssa meni pilalle vuonna 2002. Facebookista löytyy sen "Lähis" nimellä omat sivut, ja sä olit joskus vuonna 2014 tykännyt jostain julkaisusta nimellä "rap manager". Näistä vanhoista kavereistani näkyvät vuoden 2013 lokakuussa julkaistussa kuvassa sellaiset henkilöt kuin Heikki ja Nassir, jos kuulostaa tutulta niin ne muistaa mut varmasti. Btw, joku niistä kavereista oli sanonut mua "manageriksi" joskus vuonna 2005-2008 ilmeisesti sen takia, kun ajeltiin mun punaisella autolla eri skeittipaikkoihin. Se "manageri" lempinimi tuli mulle varmaan siitä, kun en pyytänyt mitään bensarahaa siitä vaan maksoin kaikki bensat itse, vaikka olisi ollut 4 kaveria kyydissä. Enkä itse edes paljon enää skeitannut siihen aikaan. Kyllä mulla oli ihan toinenkin lempinimi jolla mut tunnettiin paremmin, mutta se tuli sellaiselta henkilöltä kuin "Eniz", joka on voittanut skeittauksen suomenmestaruuden vuonna 2006. Se ei tykännyt siitä lempinimestä, joten alkoi sanomaan mua sillä samalla nimellä, joten se lempinimi siirtyi Enikseltä mulle.
Nyt tuli vaan tällainen vahingossa mieleen.
- Anonyymi
Jukka, muistat minut silloin 2001-2002, niin tiedät että olin ihan laiha poika, painoin ehkä jotain 65 kiloa tai vähemmän. En tiedä, onko sinulle tullut tällainen tieto, että vuosina 2004-2010 painoin jotain 150 kiloa, eli olin lihonut yli 100 kiloa siitä, kun näimme viimeisen kerran vuonna 2002. Tiedän myös sen, että olin todella ruman näköinen vuosina 2004-2010, mutta vuoden 2010 jälkeen olin taas aika "normaali". Eikö ole ihmeellistä, että sanon itsestäni, että "olin ruma"? Eli vuonna 2009 painoin 150 kiloa, mutta vuonna 2010 painoin enää 80 kiloa
En tiedä, mitä tietoja minusta on liikkunut, mutta suosittelen AINA kaikille ihmisille, että selvitääkää FAKTAT, ennen kuin vedätte johtopäätöksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535500Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo933389Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453289Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L732422SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral532327Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751867Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991685Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal201031Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71006Kuinka kauan
Olet tuntenut kaivattusi oletko edes jutellut hänen kanssaan Tietääkö että kaipaat häntä63923