JT opettaa oikein, Jeesus on Jumalan poika!

Anonyymi

Jokainen lukutaitoinen voi todeta saman asian Raamatusta.
Esim. Simon Pietari vastasi: ”Sinä olet Kristus,a elävän Jumalan Poika.”
Matteus 16:16

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin!
      Kukaan ei voi olla itsensä isä, ei myöskään taivaassa!

    • Anonyymi

      Eikä puhettakaan enkelistä.
      Täytyy oikein onnitella että olette erossa siitä harhasta.

      Siinä on parin jakeen päässä

      16:18 Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita
      -Miten vartiotorni tuohon suhtautuu, kristitty ei Jeesukseen uskovana enää joudukaan tuonelaan.

      Roomalaisille 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut
      -Entä kun lahko erottaa, jos kiellät enkeliyden ?

      Efesolaisille 2:8 Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja
      Ei tarvitse tehdä kenttätyöraporttiakaan

      • Anonyymi

        Jumalan pojat ovat kaikki enkeleitä, Jeesus niistä suurin!

        Jeesus on pelastaja raamatunmukaisille kristityille, ei muille.

        Raamatussa todetaan VT ja UT Jeesuksen enkelillisyys, eihän siinä ole mitään kieltämistä!

        Nimenomaan armosta, mutta se koskee keistittyjä.
        Ei ateisteja ja lahkolaisia.
        1. Joh. 4:15


      • Anonyymi

        Jt vastustaa ja karttaa kaikkea raamatunvastaisuutta.
        jt ei ole mitään pakkopullaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jt vastustaa ja karttaa kaikkea raamatunvastaisuutta.
        jt ei ole mitään pakkopullaa!

        Aivan, vapaaehtoista


    • Anonyymi

      Joh. 1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

      2 Korintt. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa ...

      Hebrealaiskirje:
      1:1 Sittenkuin Jumala ...1:2 on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ... 1:4 tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi,
      1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
      1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit."
      1:7 Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi";
      1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
      1:10 Ja: "Sinä, Herra, olet alussa maan perustanut, ja taivaat ovat sinun kättesi tekoja;
      1:11 ne katoavat, mutta sinä pysyt, ... 1:12 ... sinä olet sama, eivätkä sinun vuotesi lopu." 1:13 Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, 1:14 Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?

      Tiitus 2:13 odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä

      • Anonyymi

        Jeesus ei ole isä jumala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei ole isä jumala!

        Ei ole väitettykään


    • Anonyymi

      Vaikka JT opettaa oikein niin silti on yhä auki vähintään Kolme mahdollisuutta:

      1. Jeesus tosiaan on Vishnun poika eli inkarnaatio
      2. Jeesus onkin myös itse Vishnu eli Luoja sekä myös itsensä inkarnaatio Vamana
      3. Jeesus ei olekaan inkarnaatio, vaan EMANAATIO. Mikäli oikein käsitän emanaatio kykenee esim. kirjoittamaan kirjan edeltäkäsin siitä kuinka INKARNAATIO tulee toimimaan tulevaisuudessa. Esim. Vyasa saattoi olla emanaatio.

      Mun mielestäni kyse on painotuksista vain, joista on valittava oikea ja sopiva painotus kuhunkin aikaan. Nyt on menossa islamin eräs kultakausia ja he kieltävät Jeesuksen olleen inkarnaatio eli Poika. Mutta sen sijaan he saattavat sallia Jeesuksen olleen emanaatio tai ainakin osittainen emanaatio sillä he sallivat häntä pidettävän SANANA ja HENKENÄ.

    • Anonyymi

      Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Silloin taivas aukeni ja hän näki Jumalan hengen laskeutuvan kuin kyyhkynen ja tulevan hänen*
      päälleen. Lisäksi ääni taivaastac sanoi: ”Tämä on minun rakas Poikani,d jonka olen hyväksynyt.
      Matteus 3:16 -17

      • Anonyymi

        Kun puhutaan pojasta, se on synnytetty. Ei luotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhutaan pojasta, se on synnytetty. Ei luotu.

        Sananlaskut 8.


      • Anonyymi

        Jeesuksen ensimmäiset seuraajat lienevät pitäneet häntä tavallisena ihmisenä, jonka Jumala valitsi omakseen, mihin liittyy myös kertomus Jeesuksen kasteesta. Vasta myöhemmin kehitettiin ajatukset Jeesuksen neitseellisestä syntymästä ja olemassaolosta ennen ihmiseksi tuloaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhutaan pojasta, se on synnytetty. Ei luotu.

        Minä olen saattanut sinut kunniaan maan päälläa ja vienyt päätökseen sen työn, jonka olet antanut minun tehtäväkseni. Korota siis nyt, Isä, minut siihen asemaan, joka minulla oli rinnallasi ennen kuin maailma olikaan.
        Johannes 17:4-5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhutaan pojasta, se on synnytetty. Ei luotu.

        Jumala rakasti maailmaa niin paljon, että hän antoi ainosyntyisen* Poikansa,a jottei kukaan, joka uskoo häneen, tuhoutuisi vaan saisi ikuisen elämän.
        Johannes 3:16


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhutaan pojasta, se on synnytetty. Ei luotu.

        Te kuulitte minun sanovan, että minä menen pois ja tulen takaisin teidän luoksenne. Jos rakastaisitte minua, iloitsisitte siitä, että menen Isän luo, sillä Isä on minua suurempi.
        Johannes 14:28


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen ensimmäiset seuraajat lienevät pitäneet häntä tavallisena ihmisenä, jonka Jumala valitsi omakseen, mihin liittyy myös kertomus Jeesuksen kasteesta. Vasta myöhemmin kehitettiin ajatukset Jeesuksen neitseellisestä syntymästä ja olemassaolosta ennen ihmiseksi tuloaan.

        Höpöhöpö


    • Anonyymi

      Aloittajalle.
      Te eksytte kun ette tunne kirjotuksia ja Jumalan voimaa.

      • Anonyymi

        Unohdin lähettäjän.
        Jisreel.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkansa.
        Sr pitää paikkansa, että lahkolaiset vie mukana olevia kuin litran mittaa.
        Lahkolaisilta puuttuu sellaisia, jotka tarkistaisivat Raamatusta, mitä lahkon vetäjät saarnaa.
        Muuten lahkolaisuus ei ole mahdollista!!!!!


    • Anonyymi

      Jeesus oli kylän kollien tai jonkun kulukumulukun alulle pistämä.
      Kävivät polkemassa Mariaa kuin tulpatonta mopoa.

    • Anonyymi

      Jt, eikä ketään muuta ole samoilla linjoilla, muut uskonnot vie mtuhoon

    • Anonyymi

      Tottakai on Jumalan poika, lahkojen mielestä on itsensä isä....hahhahahhaha

    • Anonyymi

      Tottakai on, ei kukaan voi olla itsensä isä!!!!!

    • Anonyymi

      Jeesus itse kertoi olevan sa Jumalan poika!
      Miksi lahkot selittää muuta...että Jeesus oli itse Jumala
      Sekopäistä touhua!

      • Anonyymi

        Joh. 1:1 Sana oli Jumala
        Siis Jeesus oli Jumala

        Tämä jae on vartiotorniseuralle niin tärkeä, että on väärentänyt sen.
        Katso esim. Turusesta oppineiden asiantuntijalausuntoja

        Vartiotorni selittää Jeesuksen enkeliksi.
        Raamattu:
        Hepr.1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit."
        Esikoinen ei siis ole enkeli.

        Ja Hepr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti

        Poika on siis iankaikkinen Jumala, Jumala itse, oikeastaan Jumalan kasvot nekin.
        5 Moos. 6:4 Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi

        (Pyhä Henki on myös sama Jumala:
        APT 5:3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä
        5:4 Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle." )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 1:1 Sana oli Jumala
        Siis Jeesus oli Jumala

        Tämä jae on vartiotorniseuralle niin tärkeä, että on väärentänyt sen.
        Katso esim. Turusesta oppineiden asiantuntijalausuntoja

        Vartiotorni selittää Jeesuksen enkeliksi.
        Raamattu:
        Hepr.1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit."
        Esikoinen ei siis ole enkeli.

        Ja Hepr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti

        Poika on siis iankaikkinen Jumala, Jumala itse, oikeastaan Jumalan kasvot nekin.
        5 Moos. 6:4 Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi

        (Pyhä Henki on myös sama Jumala:
        APT 5:3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä
        5:4 Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle." )

        Teillä lahkolaisilla ei muuta olekaan kuin nuo edelliset jakeet. Joka ikinen kerta tuo Sana oli Jumala plaa plaa plaa. Aika monta muutakin kohtaa on Raamatussa kuin muutama jae joita jankkaatte. Miksi Jeesuksen omat sanat ei kelpaa teille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä lahkolaisilla ei muuta olekaan kuin nuo edelliset jakeet. Joka ikinen kerta tuo Sana oli Jumala plaa plaa plaa. Aika monta muutakin kohtaa on Raamatussa kuin muutama jae joita jankkaatte. Miksi Jeesuksen omat sanat ei kelpaa teille?

        Anonyymi 24.02.2022 01:21

        " Sana oli Jumala plaa plaa plaa. "
        -Miksi sinä Jumalan Sanaa pilkkaat ?
        Koska sinulla on valittavana vartiotorni tai Raamattu,
        niin valitset vartiotornin ja pilkkaat ?

        " jae joita jankkaatte. "
        -Vai se vartiotorni neuvoo sanomaan Raamatun sanomaa jankkaamiseksi ?

        " Miksi Jeesuksen omat sanat ei kelpaa teille? "
        -Annetaan. Kysyvälle.
        Matt. 28:18 Ja Jesus tuli ja puhutteli heitä, sanoen: minulle on annettu kaikki voima taivaassa ja maan päällä
        Jos Jeesuksella on kaikki valta, eikö hän silloin ole kaikkivaltias? Se, että
        valta on hänelle annettu, ei tee tyhjäksi sitä, että hän on kaikkivaltias.
        Joh 14:10,11: "Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa...ja Isä,
        joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen..."
        2 Kor 5:19 "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa"

        Mutta tuo Joh. 1:1 on vartiotorniseuralle niin tärkeä, että ovat väärentäneet sen.
        Oletko tullut ajatelleeksi että voisit valtakunnansalilla moittia seuraa väärennöksestä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi 24.02.2022 01:21

        " Sana oli Jumala plaa plaa plaa. "
        -Miksi sinä Jumalan Sanaa pilkkaat ?
        Koska sinulla on valittavana vartiotorni tai Raamattu,
        niin valitset vartiotornin ja pilkkaat ?

        " jae joita jankkaatte. "
        -Vai se vartiotorni neuvoo sanomaan Raamatun sanomaa jankkaamiseksi ?

        " Miksi Jeesuksen omat sanat ei kelpaa teille? "
        -Annetaan. Kysyvälle.
        Matt. 28:18 Ja Jesus tuli ja puhutteli heitä, sanoen: minulle on annettu kaikki voima taivaassa ja maan päällä
        Jos Jeesuksella on kaikki valta, eikö hän silloin ole kaikkivaltias? Se, että
        valta on hänelle annettu, ei tee tyhjäksi sitä, että hän on kaikkivaltias.
        Joh 14:10,11: "Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa...ja Isä,
        joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen..."
        2 Kor 5:19 "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa"

        Mutta tuo Joh. 1:1 on vartiotorniseuralle niin tärkeä, että ovat väärentäneet sen.
        Oletko tullut ajatelleeksi että voisit valtakunnansalilla moittia seuraa väärennöksestä ?

        Niinpä.
        Mutta myös

        Room. 9:5 Kristus lihan puolesta syntynyt on, joka on Jumala

        Vartiotorniuskonnossa, tältä osin adventisteilta kopsatussa, Jeesus on enkeli Mikael.

        Vartiotorniuskonnossa jehoova murhaa viattoman enkeli Mikaelin ristillä.
        Onko sitten ihminen vapahdettu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.
        Mutta myös

        Room. 9:5 Kristus lihan puolesta syntynyt on, joka on Jumala

        Vartiotorniuskonnossa, tältä osin adventisteilta kopsatussa, Jeesus on enkeli Mikael.

        Vartiotorniuskonnossa jehoova murhaa viattoman enkeli Mikaelin ristillä.
        Onko sitten ihminen vapahdettu ?

        "Vartiotorniuskonnossa jehoova murhaa viattoman enkeli Mikaelin ristillä.
        Onko sitten ihminen vapahdettu ?"

        -Jos asialla ei ole väliä ?

        Vartiotorniteologiassakin kuollut ruumis hajoaa.
        Mutta kun se sanoo sielunkin kuolevan, siis häviävän olemattomiin, ei ihmisestä jää mitään (muistoko ? kun ei ole ketään jonka muistiin se olisi tarttunut, kaikki muistelijat kun myös kuolevat sieluineen päivineen)
        siten vaikuttaa Mikael ristillä vain rituaalilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vartiotorniuskonnossa jehoova murhaa viattoman enkeli Mikaelin ristillä.
        Onko sitten ihminen vapahdettu ?"

        -Jos asialla ei ole väliä ?

        Vartiotorniteologiassakin kuollut ruumis hajoaa.
        Mutta kun se sanoo sielunkin kuolevan, siis häviävän olemattomiin, ei ihmisestä jää mitään (muistoko ? kun ei ole ketään jonka muistiin se olisi tarttunut, kaikki muistelijat kun myös kuolevat sieluineen päivineen)
        siten vaikuttaa Mikael ristillä vain rituaalilta

        Voi Mikaelparkaa, mihin sitä joutuikaan kun vartiotornipainatus alkoi


    • Anonyymi

      Minä tiedän. Jeesus oli jumalan käsinukke.

    • Anonyymi

      Hiljaa urpot!
      Jeesus on Jumalan poika, eikä itse jumala lahkojen mukaan.
      Vain JT ja Mormonit uskoo näin raamatunmukaisesti!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe