Sanomalehti Karjalainen
Jopa kolmannes maailman ihmisistä on kokenut, että menehtynyt läheinen on ottanut heihin yhteyttä. Kokemukset ovat yleisiä myös Suomessa, vainajakokemuksia uskontotieteen väitöskirjassaan tutkinut Markku Siltala kertoo.
”Kannustan jokaista kuolleen läsnäoloa kokenutta luottamaan siihen, miltä kokemus itsestä tuntuu. Se kannattaa myös kirjoittaa heti ylös kaikkine yksityiskohtineen, sillä myöhemmin voi oivaltaa niiden tarkoituksen”, Siltala toteaa Karjalaisen kruunujutussa.
Lue lisää: https://www.karjalainen.fi/…/uutis-alu…/maakunta/item/256974 (juttu tilaajille)
Jopa kolmannes maailman ihmisistä on kokenut, että menehtynyt läheinen on ottanut heihin yhteyttä.
5
101
Vastaukset
- Anonyymi
Tuonpuoleinen on aivan tuossa jalkojemme juuressa 'maton alla' ontossa maapallossa. Sen terrastraalitasoilla on vilinää ja vilskettä.
- Anonyymi
Tämähän selittää sänkyni alla kuuluvat luolamiesten örähtelyt!
- Anonyymi
Onko tämä Siltala sukua sille Silta lehdelle, eli ihmiset uskovat olemattomiin kuten jumalaan.
- Anonyymi
Vainajahenget ovat eksyttäviä demonien ilmavallan, taivaan avaruuksien hallitsijoita.
- Anonyymi
Luen Siltalan kirjaa. Minulla on monta kokemusta poismenneiden läheisten yhteydenotoista. Samoin enkelikokemuksia olen kokenut.
Ihmeellistä, henkimaailma on vaan olemassa. Parempi kun ei yritä edes ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215764- 601927
- 251359
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2191178- 741105
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531057Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661029Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1421023- 49991
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58965