Sanomalehti Karjalainen
Jopa kolmannes maailman ihmisistä on kokenut, että menehtynyt läheinen on ottanut heihin yhteyttä. Kokemukset ovat yleisiä myös Suomessa, vainajakokemuksia uskontotieteen väitöskirjassaan tutkinut Markku Siltala kertoo.
”Kannustan jokaista kuolleen läsnäoloa kokenutta luottamaan siihen, miltä kokemus itsestä tuntuu. Se kannattaa myös kirjoittaa heti ylös kaikkine yksityiskohtineen, sillä myöhemmin voi oivaltaa niiden tarkoituksen”, Siltala toteaa Karjalaisen kruunujutussa.
Lue lisää: https://www.karjalainen.fi/…/uutis-alu…/maakunta/item/256974 (juttu tilaajille)
Jopa kolmannes maailman ihmisistä on kokenut, että menehtynyt läheinen on ottanut heihin yhteyttä.
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Tuonpuoleinen on aivan tuossa jalkojemme juuressa 'maton alla' ontossa maapallossa. Sen terrastraalitasoilla on vilinää ja vilskettä.
- Anonyymi
Tämähän selittää sänkyni alla kuuluvat luolamiesten örähtelyt!
- Anonyymi
Onko tämä Siltala sukua sille Silta lehdelle, eli ihmiset uskovat olemattomiin kuten jumalaan.
- Anonyymi
Vainajahenget ovat eksyttäviä demonien ilmavallan, taivaan avaruuksien hallitsijoita.
- Anonyymi
Luen Siltalan kirjaa. Minulla on monta kokemusta poismenneiden läheisten yhteydenotoista. Samoin enkelikokemuksia olen kokenut.
Ihmeellistä, henkimaailma on vaan olemassa. Parempi kun ei yritä edes ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220