Onko vähän aamu seitsemän jälkeen hyvä aika kilpirauhaskokeille?
Jossain sanottiin, että seitsemän jälkeen, mutta yleisemmin ohjaistetaan, että vasta 8 jälkeen.
Jossain luki niinkin, että voi ottaa mihin aikaan vain ja näytteenottoaika huomioidaan tulosten suhteen..
mutta sehän on yksilöllistäkin miten arvot muuttuu päivän mittaan ja mieluiten otan ne aamulla, kun tulos on selvin.
Näytteenottoajasta
Anonyymi
2
87
Vastaukset
- Anonyymi
Aamulla ne kai on parhain ottaa. Meidän labrassa oli ohje, että Tsh ennen kymmentä.
- Anonyymi
Tämä ohjeistus ollut pitkään joo, mutta aloittajalla lienee uudempaa tietoa. Ne tosiaan vaihtelee päivän mittaan jonkin verran ja vaihtelua on myös yksilöiden välillä on eroa mm. unirytmin mukaan. On noudatettu kaavamaista tapaa, koska se on helppo toteuttaa.
Hashimoto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076