Aloita pitämällä viisi sormea ylhäällä. Laske yksi sormi jokaisesta väittämästä, jonka koet omaksesi.
– Laske yksi sormi, jos jossain yhteydessä täällä kotona Suomessa olet kuullut itseesi kohdistettuja haukkumasanoja ihonvärisi tai taustasi takia.
– Laske yksi sormi, jos jossain yhteydessä täällä kotona Suomessa olet kohdannut tuntemattoman ihmisen taholta vihaa tai raivoa.
– Laske yksi sormi, jos jossain yhteydessä aikuisiälläsi vartijat tai kaupan henkilökunta ovat katsoneet sinua erityisen tarkasti ollessasi kaupassa.
– Laske yksi sormi, jos poliisi on pysäyttänyt sinut ilman mitään näkyvää syytä.
– Laske yksi sormi, jos olet täällä kotona Suomessa ollut jossain yhteydessä huolissaan turvallisuudestasi ainoastaan ihonvärisi takia.
Kuinka monta sormea on jäljellä? Ystäväiseni, tämä on sitä valkoista etuoikeutta.
Testaa oletko etuoikeutettu valkoinen
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viisi jäi pystyyn.
- Anonyymi
Koko kääsi nyrkissäää
- Anonyymi
Ette ole oikeutettu anomasn ne korvauksiin koska olette suomalainen ja olette olleet joskus ansiotöissä.
Vaadimme losselvitystä mutta turha lähettää hylkäämmrsenkin
Kiitos
Kela bank
Yhteistyössä somalian. Maastoautoytiö
Jotka saimme kehitys apuna tsjoils
- Anonyymi
Aloituksesi on hourivaa pskaa. Sama kuin kysyisi "oletko etuoikeutettu valkoinen omassa kodissasi?".
Toisekseen, Suomessa enemmistö EI OLE valkoisia euripideja, vaan siperianmongoloidisia (geneettisiä isolaatteja), jotka loisivat, kutevat ja omivat valkoisten aryaneuripidisten suomenheimojen histioriaa, identiteettiä, kulttuuria ja verovarojakin nykyään kähmiessään paskakaivohankkeita yms.- Anonyymi
En ole katkera, mutta kuitenkin... oletko kuullut biisin? Se kertoo sinusta!
- Anonyymi
Ette ole oikeutettu anomasn ne korvauksiin koska olette suomalainen ja olette olleet joskus ansiotöissä.
Vaadimme losselvitystä mutta turha lähettää hylkäämmrsenkin
Kiitos
Kela bank
- Anonyymi
Valkoinen ja kaikki sormet alhaalla.
- Anonyymi
Oletko köyhällidtöön kuuluva kpkokoomusta äänestä ifiootti
- Anonyymi
Kyllä viisi sormea jää pystyyn, juuri noin.
- Anonyymi
valkoista etuoikeutta
Valkoiset ovat rakentaneet omat yhteiskuntansa itse, ainakin Euroopassa. Suomessa alkuperäiset suomalaiset ovat siis oikeutettuja nauttimaan omasta kulttuuristaan, kielestään ja maastaan. Mitä vttua se kuuluu siperianmongoloideille "suomalaisille" tai afrikkalaisille? Menkää kutemaan "etuoikeutetusti" omiin jurttiinne Siperiaan. - Anonyymi
Viisi sormea pystyssä koska:.
-en raiskaa
-en tapa uskonnon takia
-en yritä tuhota yhteiskuntaa
-en loisi toisten verorahoja
-en kunniamurhaa
-en tuhoa toisten sukupuolielimiä
-en pure syöttävää kättä
-en ole rasisti kuten arabit ja suvakit ovat- Anonyymi
Ei suvakki ole rasisti, pelkästään omalle koivelleen kuseva idiootti.
- Anonyymi
Nyt on jo sekin pystyssä. Valkoinen hetero.
- Anonyymi
Viisi sormea pystyssä, tottakai, koska Suomi on syntymämaani , silti en tunne olevani erityisen etuoikeutettu vaan kovia veroja ja maksuja makselen oikeudesta täällä asua. Jokainen ihminen syntyy johonkin maahan ja on silloin tietysti siinä maassa vahvassa asemassa.
- Anonyymi
Vitivalkoinen hyvin toimeentuleva omistusasuja ja minulla ei jäänyt ainuttakaan sormea pystyyn....olenko nyt siis sorrettu musta?
Tästä päätellen suomessa ei ole "rakenteellista rasismia" joten tuo äärikommunistinen blm vouhotus voitaneen lopettaa! - Anonyymi
Olen niin etuoikeutettu, etten viitsi sormiani rasittaa tyhmillä kysymyksillä!
- Anonyymi
Jos vanhemmat eivät varjele yhteiskunnan oikeuden mukaisuutta, voivat jälkipolvet joutua myöhemmin maksamaan tehdyt vääryydet jopa hengellään.
- Anonyymi
"– Laske yksi sormi, jos olet täällä kotona Suomessa ollut jossain yhteydessä huolissaan turvallisuudestasi ainoastaan ihonvärisi takia."
Nosta sormi pystyyn kun olet hakeutunut psykiatriseen hoitoon tai palannut takaisin kotimaahasi.- Anonyymi
Ei romaneillakaan huono maine ole tullut niiden ihonväristä, vai väittääkö joku muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei romaneillakaan huono maine ole tullut niiden ihonväristä, vai väittääkö joku muuta?
Romanit pääosin ovat hitonmoisia rasisteja.
- Anonyymi
Mitä etuoikeutusta se on, jos minun pitää tehdä valkoisena kantasuomalaisena TÖITÄ elääkseni?
- Anonyymi
Nosta sormet pystyyn, jos olet saanut taikaseinästä ilmaista veronmaksajien rahaa ilman, että olet tehnyt mitään sen ansaitsemiseksi.
- Anonyymi
Nosta sormet pystyyn, jos olet saanut kaupasta kassikaupalla ilmaista ruokaa maksusitoumuksilla eikä siksi ole tarvetta jonottaa leipäjonossa.
- Anonyymi
Nosta sormet pystyyn, jos olet saanut jossakin helpotuksia tai etuoikeuksia, joita ei saa normaali kantasuomalainen.
- Anonyymi
Olen syntyperäinen valkoihoinen monenpolven suomalainen, kaikki sormet laskivat.
Kertoo ihmisten yleisestä idiotismista, syrjintää eivät kohtaa ainoastaan tummaihoiset.
Poliisissa, vartijoissa ja viranomaisessa yleensä, on paljon persoonallisuushäiriöisiä jotka hyökkäävät ihmisten kimppuun monin tavoin.
Toki älypäitä löytyy joka paikasta, ihan niistä tummaihoisistakin, eivät hekään mitään pyhimyksiä ole. - Anonyymi
Nosta sormet pystyyn, jos sinulla on paremmin Suomessa asiat kuin mitä olisi omassa kotimaassasi.
- Anonyymi
Purista käsi nyrkkiin, jos joudut juomaan vessanpytystä, ilmainen kaurapuuro on pahaa etkä saa tarpeeksi rahaa supermarkettiin.
https://www.youtube.com/watch?v=GfiJNnijZMQ- Anonyymi
Todella härskejä valehtelijoita nuo serkunnussijat!
- Anonyymi
Onko tämä sitten etuoikeutettu musta?
https://www.youtube.com/watch?v=22WiuqacFVI- Anonyymi
Kylmäpakkauksenkin oli varastanut kiitokseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäpakkauksenkin oli varastanut kiitokseksi.
Minulla jäi vain keskari pystyyn. Pidän sitä vähän aikaa pystyssä laitan samalla terveisiä kaikille rasisteille.
- Anonyymi
Haaraa piisaa, onnekkaita poikia
- Anonyymi
Yksi sormi jäi tälläisellä valkoihoisella heterolla pystyyn
Kyllä minä tiedostan olevani etuoikeutettu. Osa tämän listan asioista ei kuitenkaan välttämättä siihen yksiselitteisti liity. Esimerkiksi moni tunnettu henilö kohtaa hyvinkin usein tuntemattomien taholta vihaa ja raivoa, etenkin, jos tapaa esittää voimakkaita mielipiteitä.
Oman etuoikeutetun aseman tiedostaminen ja myöntäminen on tietysti usein ikävää. On kivempaa ajatella, että meillä kaikilla olisi samat mahdollisuudet, ja juuri itse olisi onnistunut sitten menestymään täysin omin ansioin. Kyllä niitä omia ansioita menestymsieen vaaditaankin, mutta lähtökohdat ovat toisille helpompia ja suotuisampia kuin toisille.- Anonyymi
Me sosialidemokraatit suhtaudumme hyvin kieleteisesti kaikkiin sormileikkeihin kuten kaupallisiin maskeihinkin.
- Anonyymi
Valitettavan moni jää odottelemaan sormien pystyyn nousemista, vaikka erimaassa se olisi helpompaa.On vaikea sopeutua Suomeen.Jos kokee noita asioita,on parasta koittaa kotiutua muualle.Jos elämä täynnä vihaa,selviytymistä.Maan vaihto ratkaisee ne.Ei odottelu,tylsistyminen ja elämän pilaminen kylmässä Suomessa.
- Anonyymi
Olen etuoikeutettu valkoihoinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042358
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401572Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351222Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881018Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis288915- 55906
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20902Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763