Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, astu Itse alas taivaasta, notkista taivaat ja tule tyköni.

Anonyymi

Jo riittää Herra.
Miksi pakotat minut elämää maanpäällä.
Herra en tahdo, enää olla maanpäällä.

Jos kuintekin pakot minut olemaan, tule ja notkista taivaat, Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias, ja siunaa minut.
Herra, täm koko maa on sekaisin ja täynnä syntiä ja pahuutta, Kuten tiedät Herra, kansa ei tahdo mitä maan kurja ja paha hallitus ja kirkonmiehet tekevät.

ÄLÄ kosta ja rangaise Herra "viattomia" joilla ei ole tässä asissa eikä muussakaan, mahdollisuutta vaikutta.
Kostaa Herra heille jotka ovat eturivissä, pahan teossa ja pahuudessa.

Totisesti, totisesti
Omasta puolestani, luovutan kaikki,(jos nyt tällä olisi merkitystä Jumalan edessä) "piispat" ja papit ja kaikki nais-papit, ja kaikki jotka homostelevat, sekä kaikki ministerit sekä hallitus puolueet, perkeleen vaivattamiksi!
ja saatanan haltuun kuritettavaksi että tekisivät parannuksen.
Jos eivät tahdo, niin Herra:
Herra Kurittakooon heitä kaksinkertaisesti, mitä Jobi sai kokea.
Oi Jumala, ota korviisi ja vastaa minulle.
Totisesti, totisesti, Herra Sebaot, Poikasi Jeesuksen nimessä.

Vastaa minulle Herra ja notkista taivaat, Jumala Kaikkivaltias, ja astu alas, ja tule itse minun tyköni.
Olethan sinä sanonut että olet armolinen, ja laupias, joten tee nyt kuten olet puhunut.
Jeesus, sanoit että sinä vastaat, ja annat mitä sinulta anon.
Totisesti Herra Jeesus, totisesti, on aika sinun nousta ja kostaa pahoille.
Tule Herra, Jumala Kaikkivalias, tykänim tahi jos et, niin anna minun kuolla.
En tahdo enn elää, joten tee nyt mitä teet kunhan kiirehdit.

3

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herra, koko kansa on valheessa ja pimeydessä!
      Jos kansa tietäisi ja olis edes muutama päre, mistä valoa ja totuutta tulisi, olisi se suuri voitto, sekä Suomelle että Sinulle.
      Herra koko kansa on opetettu, jo lapsesta asti, usein vanhempien ja kasvattajien puolesta jotka itse ovat valheessa ja pimeydessä, eikä tiedä mitä tekevät.
      Herra sokea ei voi sokeaa taluttaa.
      Herra totuus on tehty valheeksi ja valhe totuudeksi.
      Valo on tehty pimeydeksi ja pimeys on tehty valoksi.

      Herra, koko kansa, on "tavallaan viaton ja nuhteetoten", joten Jumala tartu ja nouse ja tee mtiä teet kunhan kiirehdit.
      Kuten muistat Herra, ja minä muistutan Sinua, kuten oli Elian aikana, kansa ei tiennyt mikä on hyvää ja mikä ei ole.
      ja samoin oli Herra Jeesus, sinun itsesi aikana, kun olit maanpäällä.

      Joten, VAADIN että Herra, annat kansalle, totuutta, tosi-asioita ja valoa.
      Kuinka Herra, he voivat huutaa sinua avuksi, kun aivoittelevat että Sinä olet sellainen kuin pahat määrittelevät"

      Herra, Nouse ja kosta pahan tekijöille, monin verroin ja anna kansalle mahdollisuus valita, kunhan tietävät, mikä on totuus ja mikä on valo.
      Joten anne meille eli heille mahdollisuus valita, ketää palvelee, joko Sinua Herra, tahi saatanaa ja maailmaa.

      Joten, tule Herra ja Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, tule itse ja astu alas taivaasta ja siunaa minua!

      Herra, VAADIN, oman sanasi perusteella mitä olet Profeetojen suulla ja Poikasi suulla puhunut.
      Vastaa nyt Herra omista sanoistasi.
      Tule Herra ja käykäämme oikeutta keskenämme, sekä minä että Sinä ja kokoa kansa ja Sinä.
      Näin olet Herra sanoanut.
      Tulkaa käykäämme oikeutta keskenämme ja olet sanonut, Näytä toteen että olet oikeassa.

      Herra, minä olen oikeassa joten Missä on kaiken maan ja maailma oikeuden mukainen Jumala ja Tuomari.

      Herra, Jeesuksen nimessä, joka on ylitse kaikkien nimien, eli Sinä Jumala annoit Pojallasi Kaiken vallan taivaassa ja maanpäällä.
      Nyt Herra KÄYTÄ sitä valtaasi!
      Jeesuksen nimessä, totisesti, totisesti.

    • Anonyymi

      > Miksi pakotat minut elämää maanpäällä...
      > ...ÄLÄ kosta ja rangaise Herra "viattomia" joilla ei ole tässä asissa eikä muussakaan, mahdollisuutta vaikutta.

      Oletko sinä itse viaton?

    • Anonyymi

      Nyt KAIKKI Miehet ja Veljet ja Sisaret,
      Muistkaa minua ja kantakaaa Herran eteen.

      Oi jospa koko kansa, olisi profeettoja, sanoo Mooses.

      Nyt auta minua ja täytä Rukous maljaani, niin se joutuisasti täyttyy.
      en pyydä että olet samaa mieltä, mistään mitä sanon tahi olen tahi pyydän;
      Joten kanna minut Herran eteen ja Hän sitten tekee mitä tahtoo.

      Muista minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe