Rukouspyyntö

Anonyymi

Jos jollakulla uskossa olevalla olisi aikaa lyhyelle rukoukselle niin olisin kiitollinen. Olen tullut siihen tulokseen, että Jumala on päättänyt, että minusta ei tule äitiä. Lasta olen toivonut yli 10 vuotta ja nyt ikää on jo 40. Niin suuren ihmeen arvoinen en ole, että raskaus olisi mahdollinen. Pyytäisin kuitenkin rukousta sen puolesta, että lapsettomuuden aiheuttava endometrioosi ei leviäisi ja kivut lievittyisivät. Pyytäisin, myös rukousta, etteivät myoomat kasvaisi enempää tai alkaisivat kutistua lievittäen niistä aiheutuvia oireita. Kiitos.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rukoilen puolestasi.

    • Anonyymi

      Rukoilen :)

    • Anonyymi

      Isä Jumala, ole armollinen tätä naista kohtaa ja anna anteeksi hänen synnit ja rikkomukset ja paranna hänet, aamen.

    • Anonyymi

      Nöyrä kiitos!

      • Anonyymi

        Rukoilen edelleenkin, iltarukouksessa muistan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilen edelleenkin, iltarukouksessa muistan sinua.

        Kiitos, havahduin tänään kuinka sokea olenkaan ollut. Olen hakenut apua vaivaani kaikkialta, myös sellaista paikoista, joista en nykytietämyksellä enää hakisi mm. kansaparantajat ja akupunktio.

        En voi käsittää, kuinka olen ollut niin typerä ja kuinka itse olen kyllä rukoillut, mutta en ole osannut tai ymmärtänyt pyytää rukousapua.

        Aiemmin ymmärsin kyllä, että kuinka typerä olen ollut, kun olen hakenut apua sellaisilta tahoilta, jotka raamatussakin jo kielletään ja samalla pyytänyt Jumalalta, että nämä hoidot auttaisivat.

        Näitä syntejäni olen kuitenkin ymmärtänyt pyytää ja rukoilla anteeksi, mutta ennen tätä en ole ymmärtänyt pyytää apua muilta kristityiltä. Miten sokea ja tyhmä ihminen voikaan olla!


    • Anonyymi

      Rakas ystävä, koen että sinun kannattaa hakeutua leikkaukseen mahdollisimman pian, saat avun kipuihisi.
      Kaikilla meillä on oma tiemme käytävänä juuri siten kuin Jumala on sen suunnitellut.
      Voimia sinulle sisareni ja Jumalan siunausta.

      • Anonyymi

        Kiitos, leikkausta on suunniteltu, mutta en ole jonossa. Kohdunpoistoa siis. Se ei kuitenkaan auta endometrioosiin, myoomiin kyllä. Hormonilääkitys ei sovi minulle mm. Migreenin vuoksi. Kohdunpoisto on kova pala, vaikka ymmärrän, että lapsia minun ei ollut tarkoitus saada. Asian hyväksyminen on vain niin vaikeaa, vaikka järjentasolla sen ymmärrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, leikkausta on suunniteltu, mutta en ole jonossa. Kohdunpoistoa siis. Se ei kuitenkaan auta endometrioosiin, myoomiin kyllä. Hormonilääkitys ei sovi minulle mm. Migreenin vuoksi. Kohdunpoisto on kova pala, vaikka ymmärrän, että lapsia minun ei ollut tarkoitus saada. Asian hyväksyminen on vain niin vaikeaa, vaikka järjentasolla sen ymmärrän.

        Älä nyt vaan mene sitä kohtuasi poistattamaan!
        Kokeile auttaisko nämä: greippi, sitruuna ruokasooda, vettä ja extra oliiviöljyä 1/4 dl siihen myoomaan. Jännitysvatsalle ja mielelle yleishyödyllinen ruoka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt vaan mene sitä kohtuasi poistattamaan!
        Kokeile auttaisko nämä: greippi, sitruuna ruokasooda, vettä ja extra oliiviöljyä 1/4 dl siihen myoomaan. Jännitysvatsalle ja mielelle yleishyödyllinen ruoka.

        Greippiä ja sitruunaa olenkin käyttänyt keväästä reilummin, ruokasoodaan täytyy tutustua tarkemmin. Kiitos vinkinstä! Oliiviöljyn hyödyistä olen myös lukenut. Samoin, kun toisaalta maidon haitoista.


    • Anonyymi

      Jumalalta ja jesseltä on aivan turha rukoilla yhtään mitään apua. Molemmat satu olentoja.

      • Anonyymi

        Yhtä eläväisiä ovat kuin sinäkin. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä eläväisiä ovat kuin sinäkin. 🙂

        Niinhän sinä uskot. Aivopesu on onnistunut kohdallasi.

        Todisteet vaan puuttuu jumalasta ja jessestä, edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä uskot. Aivopesu on onnistunut kohdallasi.

        Todisteet vaan puuttuu jumalasta ja jessestä, edelleen.

        Tämä on väärä keskustelu kinata siitä onko Jumalaa olemassa vai ei, kun aloittaja selvästi niin uskoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on väärä keskustelu kinata siitä onko Jumalaa olemassa vai ei, kun aloittaja selvästi niin uskoo.

        Me rukoillaan täällä tämän naisen puolesta!

        Ole kiltti sinä epäystävällinen jankkaaja ja pysy pois täältä jauhamasta!
        Olet häirikkö-
        Sinun ei tarvitse rukoilla (eikä sinun rukoukset mitään kai auttaisikaan) joten älä puutu tänne.
        On vain niin rumaa sinun puoleltasi että tulet rienaamaan tänne. Ja lyömään tänne jo lyötyä.

        Aloittaja, älä välitä tästä epäystävällisestä ja ateistisesta ihmisestä!

        Rukoilen sinun puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me rukoillaan täällä tämän naisen puolesta!

        Ole kiltti sinä epäystävällinen jankkaaja ja pysy pois täältä jauhamasta!
        Olet häirikkö-
        Sinun ei tarvitse rukoilla (eikä sinun rukoukset mitään kai auttaisikaan) joten älä puutu tänne.
        On vain niin rumaa sinun puoleltasi että tulet rienaamaan tänne. Ja lyömään tänne jo lyötyä.

        Aloittaja, älä välitä tästä epäystävällisestä ja ateistisesta ihmisestä!

        Rukoilen sinun puolestasi.

        Kiitos❤️

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä eläväisiä ovat kuin sinäkin. 🙂

        Se ei ole totuus. Sinä vain uskot. Todisteitakaan et pysty esittämään, kun niitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on väärä keskustelu kinata siitä onko Jumalaa olemassa vai ei, kun aloittaja selvästi niin uskoo.

        En halua huijata ja antaa turhia toiveita aloittajalle. Siksi on hyvä kertoa hänelle ettei hänen pyytämä rukous tule koskaan toteutumaan ja tietenkin tämä on hyvä myös perustella.

        Terv. Rehellinen Mirka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua huijata ja antaa turhia toiveita aloittajalle. Siksi on hyvä kertoa hänelle ettei hänen pyytämä rukous tule koskaan toteutumaan ja tietenkin tämä on hyvä myös perustella.

        Terv. Rehellinen Mirka

        Kiitos huolenpidosta! Keski-ikäisenä tiedän kyllä mitä pyydän. Mielenterveyteni on nyt ja aina ollut vakaa eli en koe olevani erityisen huolenpidon tarpeessa. Siitäkin huolimatta, että lapsettomuuden tuska ajoi kokeilemaan erilaisia uskomushoitoja. Minä saan rauhan uskosta, joku toinen saa jostain muusta. Kiitos kuitenkin ja kaikkea hyvää elämällesi☺️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe