Pitää presidentin lausuntoa naisten paremmuudesta koronakriisin hoidossa ala-arvoisena. Ja asenne Ruotsiin saa myös sapiskaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006596039.html
Professori pieree Halosta korvaan
19
<50
Vastaukset
Mitä sinä itse olet mieltä? Tuleeko sanojaan varoa viimeisen päälle, vai voiko esittää kritiikkiä jopa naapurista? Entä siitä, olisiko ruotsalaisilla pitänyt olla vapaa pääsy maahamme pandemian kaikissa vaiheissa, kun se heitä on kerran ihmetyttänyt ja harmittanut, etteivät pääse?
- Anonyymi
Entä mitä mieltä Sinä olet keissistä?
Anonyymi kirjoitti:
Entä mitä mieltä Sinä olet keissistä?
En ole perehtynyt millään tavoin sukupuolisidonnaisuuteen koronakriisin hoidossa, joten siihen en osaa ottaa kantaa.
Suomi teki päätöksensä siitä, mitkä ovat ne raja-arvot, joiden perusteella päätetään, mistä maasta sallitaan vapaa kulku Suomeen. Niin kauan kuin Ruotsi ei noita täytä, ei sillä mielestäni tule olla erioikeutta. Nyt lienee jo lähellä, että täyttävät, kun ensimmäinen aalto on siellä viimein hiipumassa.
Mitä Halosen kommentointiin ylipäätään tulee, niin hänellä on sananvapaus ja vaikka kommentti selkeästi tunteita herätti, hänellä on siihen oikeus. Itse olisin luultavasti ilmaissut itseäni maltillisemmin, mutta ei kaikkien tarvitse toimia samoin kuin minä.
Miten ne sinun mielipiteesi?- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
En ole perehtynyt millään tavoin sukupuolisidonnaisuuteen koronakriisin hoidossa, joten siihen en osaa ottaa kantaa.
Suomi teki päätöksensä siitä, mitkä ovat ne raja-arvot, joiden perusteella päätetään, mistä maasta sallitaan vapaa kulku Suomeen. Niin kauan kuin Ruotsi ei noita täytä, ei sillä mielestäni tule olla erioikeutta. Nyt lienee jo lähellä, että täyttävät, kun ensimmäinen aalto on siellä viimein hiipumassa.
Mitä Halosen kommentointiin ylipäätään tulee, niin hänellä on sananvapaus ja vaikka kommentti selkeästi tunteita herätti, hänellä on siihen oikeus. Itse olisin luultavasti ilmaissut itseäni maltillisemmin, mutta ei kaikkien tarvitse toimia samoin kuin minä.
Miten ne sinun mielipiteesi?Sanon näin neutraalisti, että koska Halonen on kuitenkin "siviili-ihminen" ja presidentin tittelistä huolimatta tavallisen kansalaisen "tasolla" , niin mielestäni professori Grönholm ylireagoi.
Olisi ollut ihan toinen juttu, jos lausunnot olisi antanut istuva presidentti.
Toisaalta akateemisella henkilöllä on svereeni sananvapaus myös. Anonyymi kirjoitti:
Sanon näin neutraalisti, että koska Halonen on kuitenkin "siviili-ihminen" ja presidentin tittelistä huolimatta tavallisen kansalaisen "tasolla" , niin mielestäni professori Grönholm ylireagoi.
Olisi ollut ihan toinen juttu, jos lausunnot olisi antanut istuva presidentti.
Toisaalta akateemisella henkilöllä on svereeni sananvapaus myös.Ilman muuta näin; myös Grönholmilla on oikeus kantaansa ja sen esille tuomiseen.
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Ilman muuta näin; myös Grönholmilla on oikeus kantaansa ja sen esille tuomiseen.
Grönholm voisi painua Ruotsiin mölisemään.
- Anonyymi
Harvinaista että haloska sentää joskus puhuu totta. Tuota hurri proffaa vituttaa totuus Ruotsin koronatilanteesta.
- Anonyymi
Kakarana soiteltiin pilapuheluita ja pieraistiin luuriin.
- Anonyymi
Piere korvaan!
- Anonyymi
Hämmästyttävää on, miten herkällä korvalla Suomessa seurataan Ruotsin kuningaskunnan elämää. Nettiaikana mielenkiinto on jatkuvasti vain lisääntynyt. Rajanaapureista Viro ja Norja eivät juuri kiinnosta. Venäjä ehkä kiinnostaa, mutta ajantasainen faktatieto on mitä on.
Liikuttavalla tavalla suomalaiset aina iloitsevat, kun Suomi muka joskus on Ruotsia parempi. Silti Ruotsi on isompi, vanhempi, rikkaampi ja viisaampi.
Suomalaiset ovat syvimmältään itäruotsalaisia. Fennomaaninen uho on pintakiiltoa. - Anonyymi
Porvariproffalla jotain hampaankolossa Haloselle?
- Anonyymi
Aiheesta professori huomautti. Rouva Halonen veti tässä omaa naisagendaa populistiseen tyyliinsä.
Vaikka naispuolinen pääministerimme onkin hoitanut korona-asioita hyvin, ovat suomalaiset naiset toisaalta hankaloittaneet tätä toimintaa toimimalla hyvin piittaamattomasti.
Muistelkaamme Naistenpäivän konserttia. Tuloksena yli sata tartuntaa! Iso lähtölaukaus epidemialle. Naisvoimin. - Anonyymi
Sukupuolirasismia...
- Anonyymi
Eikös tuo Grönholm ole demari itsekin? Mielenkiintoista
- Anonyymi
Demarit pieree korvaan!
- Anonyymi
Savonsukuisen Tarjan puheita pitää ymmärtää.Vastuuhan siirtyy kuulijoille.
- Anonyymi
Halonen on hyvä esimerkki siitä, että geenit ratkaisevat ihmisen luonteen ym. eikä syntymäpaikka vaikka Halonen aina mainostaa itseään Kallion tyttönä.
- Anonyymi
Kuka muistaa Ruonansuun sketsin Halosesta leirinuotiolla? Sitten tulikin lähtö telkkarista..
- Anonyymi
Maailman turhin yliopisto on Åbo Agademia ja sen myötä hyrri grönholm. Toinen turha on Jyväskylän yliopisto.siellä valmistuu viherpersemaistereita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763