Se on nyt helppoa. Ladatkaa puhelimiinne tämä sovellus. Voittaa kirkkaasti tyhmät 12 tunnin pallokellonne. Tällä en tarkoita Rolexia joka on itsellänikin. Sehän ei ole kello vaan ROLEX.
Tässä linkki totuuden porteille:
https://www.youtube.com/watch?v=u_P8UU-jEnU
Haluatteko seurata kelloistanne kuin Aurinko- Kuupallot kiertävät litteää Maatamme?
12
<50
Vastaukset
Upea litteänmaan kello. Mutta en lataa äppiä puhelimeeni sen vuoksi, koska uskon että kuu on litteä, ja aurinko on litteä niinkuin meidän maailmammekin:
https://www.youtube.com/watch?v=cADitrMkyHUKiitoksia hra Delphinille vastineestaan. Sovelluksen lataaminen ei edellytä uskoa Kuu- ja Aurinkopallojen muotoon.
Ne voi mielessään toki säilyttää litteinä kiekkoina jotka kiertävät Maata.
- Anonyymi
Auringonousu marsissa.
https://www.youtube.com/watch?v=eDj_lhzur7s- Anonyymi
Tämä lienee kuvattu Saharassa? Aurinko näyttää tuossa videolla horisontissa pieneltä ja suurenee noustessaan korkeammalle taivaalla mikä todistaa litteänmaan teorian olevan oikeassa auringon noin 3000km etäisyyden suhteen.
- Anonyymi
Mitäpä sinä kellolla tekisitkään. Kun et ole edes vielä oppinut mitä ne isoviisari ja pikkuviisari merkitsee.
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Kiitoksia persekärpäselleni älyä tihkuvasta huomiostaan.
Ah, tuo huomionkipeytesi on niin silmiinpistävää. Ankea lapsuutesiko sen aiheuttaa?
- Anonyymi
Siis onko Putinintrollis tarjoamassa pallokelloa vai lättykelloa Rolexiin. Minulla on keppi maahan tyrkättynä josta tarkistan aurinkokelloni lättymaan ajan. Ajantarkistuksen suoritan joka Mittumaarina keskiyön-päivän aikaan.
- Anonyymi
Näissä jutuissa ei ikinä tiedä mikä osa on ihan puhdasta trollausta ja vitsailua muiden kustannuksella. Yritetään saada reaktio aikaan tyhmimmillä jutuilla mitä kukaan voi keksiä. Tietysti on vähän pelottavaa, jos nämä aloitukset ei olekaan trollauksia.
Kiitos terävästä huomiosta.
Minua on syytetty hyvin usein että olen Venäjän palkkaama Mr. Putinin trolli.
Voisi toki ajatella että tällaiset heitot olisivat trollausta.
Vakuutan että olen totuuksien metsästäjä mitä tuo sitten tarkoittaneekaan. Maailma on täynnä eliitin meille syöttämiä valeita; kutsun kaikkia niihin uskovia nyt vaikka sokeiksi lampaiksi. Näitä voisi johtaa yksi näkevä lammas; muut tulisivat perässä ja kuorossa määkisivät samaa säveltä mitään kyseenalaistamatta.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Kiitos terävästä huomiosta.
Minua on syytetty hyvin usein että olen Venäjän palkkaama Mr. Putinin trolli.
Voisi toki ajatella että tällaiset heitot olisivat trollausta.
Vakuutan että olen totuuksien metsästäjä mitä tuo sitten tarkoittaneekaan. Maailma on täynnä eliitin meille syöttämiä valeita; kutsun kaikkia niihin uskovia nyt vaikka sokeiksi lampaiksi. Näitä voisi johtaa yksi näkevä lammas; muut tulisivat perässä ja kuorossa määkisivät samaa säveltä mitään kyseenalaistamatta.Veikkaan, että et itse ole aidosti minkään alan ammattilainen, joku joka on tutkinut jotain paljon (eli yliopistotasolla) ja on oikeasti jonkin asiantuntija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807