Korona-festareille myydään lippuja

Maata Näkyvissä -festarit aiotaan järjestää Turussa 13-15.11 pahentuvasta koronatilanteesta huolimatta.
Lippuja myydään oikein näyttävästi.
ttps://maatanakyvissa.fi
ttps://maatanakyvissa.fi/liput/

20 000 kristillistä nuorta halutaan raahata tiukkaan ahdetulle festarille tupaten täynnä olevilla busseilla.

Järjestäjinä on kirkon piirissä toimiva naispappeja hylkivä SLEY ja Turun alueen Evl-seurakuntia.

Nyt olisi kyllä äärikristittyjen laitettava jäitä hattuun ja perua ajoissa tapahtuma.
Vaikka koronatilanne pysyisi nykyisellä tasolla, niin tuo tilaisuus olisi varsinainen korona-linko

Jopa helluntailaiset ovat peruneet 2 suurinta tapahtumaansa ja lestadiolaiset oman massatapahtumansa.
Jyväskylän Rock In The City -festivaali ja Porvoo soi -kaupunkifestivaali on nyt myös peruttu syksyltä.

20

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tälle festarille menevät nuoret ovat fiksuja eivätkä ole toistensa kanssa ihokontaktissa. Siksi festari voidaan järjestää turvallisesti.

      • Anonyymi

        Niinkö? Tiettävästi juuri uskonnollisten festareiden jälkeen saadaan kerätä kortsuja alueelta enemmän kuin ruisrokista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Tiettävästi juuri uskonnollisten festareiden jälkeen saadaan kerätä kortsuja alueelta enemmän kuin ruisrokista

        Niin ja yleensä tartunnat on tulleet muusta kuin ihokosketuksista.


      • Anonyymi

        Joutuvat vielä pakon edessä perumaan.
        Kyllä tuo nyt pitäisi tajuta, että marraskuussa ei voi olla nykyistä parempi koronatilanne.

        Myyvät vaan lippuja, jotta saavat rahaa, vaikka tietävät, ettei festaria tule olemaan.


      • Anonyymi

        No kun tuollaisia kommentteja lukee, niin ei tarvitse ihmetellä miksi korona leviää. Kun ei edes tämän vertaa tiedetä siitä, miksi ja miten korona leviää?

        PS. Mistä näitä oikein tulee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kun tuollaisia kommentteja lukee, niin ei tarvitse ihmetellä miksi korona leviää. Kun ei edes tämän vertaa tiedetä siitä, miksi ja miten korona leviää?

        PS. Mistä näitä oikein tulee?

        Juu, ääriuskovaisten takia korona onkin levinnyt todella nopeasti.

        Trump ja Bolsonaro ovat oikein lietsoneet koronaa leviämään ja kehottaneet syömään vääriä lääkkeitä ja jopa juomaan desifiointiaineita.


      • Tälle festarille menevät nuoret ovat niin fiksuja, että 10 vuoden päästä moni heistä on jättänyt konservatiivikristillisyyden lopullisesti taakseen, kun aitouskovista vanhemmista ja nuoruuden kotkotuksista on päästy irti, kuka mistäkin.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Niin ja yleensä tartunnat on tulleet muusta kuin ihokosketuksista.

        En muista juurikaan edes puhutun koronan leviämisestä ihokosketuksessa. Varmaan sekin mahdollista on, mutta suun kautta leviää paljon helpommin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joutuvat vielä pakon edessä perumaan.
        Kyllä tuo nyt pitäisi tajuta, että marraskuussa ei voi olla nykyistä parempi koronatilanne.

        Myyvät vaan lippuja, jotta saavat rahaa, vaikka tietävät, ettei festaria tule olemaan.

        Jos rokote olisi marraskuussa, mutta ei se vielä ole, eikä ainakaan niin että porukka olisi heti rokotettu.

        Tuossa sakissa voi kyllä olla niinkin kaheleita, että he yhä uskovat rukouksen suojaavan, kunhan se on oikein tehty ja nöyrä.


    • Anonyymi

      se pitää järjestää Varissuolla.

    • Anonyymi

      Mutta hei, kyllähän se jumala estää tartunnat, kun usko on voimallista.
      Jos uskovaksi itseään kutsuva saa tartunnan, niin tiedämme siitä hänet heikkouskoiseksi.

      • Anonyymi

        Koska pilkkaat Jumalaa, tulet vielä kokemaan Hänen vanhurskaan vihansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pilkkaat Jumalaa, tulet vielä kokemaan Hänen vanhurskaan vihansa.

        Hui kauheaa!!! Ja tämä sinä juuri kirjoitit ei ollut uhkailua vaan suoraan rakastavan jumalasi suuri rakkauden osoitus? Että näin paljon hän meitä ihmisiä todella rakastaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hui kauheaa!!! Ja tämä sinä juuri kirjoitit ei ollut uhkailua vaan suoraan rakastavan jumalasi suuri rakkauden osoitus? Että näin paljon hän meitä ihmisiä todella rakastaa?

        Aika huonoltahan se näyttää, jos universumien Luoja purkaa vihansa noin 80-kiloiseen nisäkkääseen. Kannattaa silti miettiä puolustusstrategiaa, sillä Luoja on joka tapauksessa jo hyvin vanha ja se voi luoda nisäkkäälle mahdollisuuden yllätykseen.


      • Korona olisi modernimpi versio siitä käärmejutusta. Aitouskova kun kesti myrkkykäärmeen pureman. Muutaman käärmetaikurin usko tosin osoittautui heikoksi.


    • Hepskukkuu-sketsisarjassa Paavo Piskonen lausui kuolemattoman ohjeen: Eipäs maata näkyvissä!

      • Jumalan majakan valo on jo niin heikko, että se ei enää tavoita merenkävijää. Kirkkaus on enää pinttynytä kärpäsen jätöstä kristallitien pinnassa. Onneksi tässä elämässä voi puunata ikkunoita, että oikea valo pääsee sisään. Eikä pimeydessäkään mitään pahaa ole - pääsee lepäämään.


    • Anonyymi

      Kun uskoo lentävänsä niin voi hypätä vaikka katolta, usko on tyhmyyttä.

    • Anonyymi

      Hyvä että järjestetään tälläisiä tilaisuuksia pitäisi olla enemmän. Useat nuoret saavat tulla uskoon ,kuulla raamatunopetusta ja saavat uuta virvoitusta ja rakkautta elämämään. Nuoret etsivät totuutta sitä ei ateismi, maallisuus, tai muut uskonnot tarjoa.

      • Tuskinpa ne uskoon tulee.
        Menevät Maata näkyvissä-festareille kuuntelemaan ulkomaisia rock-bändejä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe