Löytyykö täältä gay-baaria?

Anonyymi

Muutin poikaystävän kanssa tänne kuukausi sitten.

21

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysäseppä tuolta Pro Alajärvi liikkeen toimistolta.

• Anonyymi

Tottahan siellä liikkeen merkonomin koulutuksen saanut johtaja hallitsee tämänkin alueen.

• Anonyymi

Käyppäs Nellussa jos sieltä apu löytyy?

• Anonyymi

Vimpeli on vapaa Gay pojista, mutta alajärvellä on lähin mistä löytyy tervemenoa

• Anonyymi

Ei helkutti on nämä vimpeliläiset omituisia

• Anonyymi

Pitäkää vaan omat gay pojat siellä omalla alueella, kyllä niitä siellä rittää saarikentän ympärillä

• Anonyymi

Vimpeli on syöpä. Vimpeli elää alajärven pilkkaamisesta.

• Anonyymi

Terävä huomautus eräältä kaiken kokeneelta ylioppilasmerkonomilta.

• Anonyymi

Onko niin että alajärveläiset kirjoittelee pelkästään täällä Vimpelin sivulla, kun Alajärven puolella on niin hiljaista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko niin että alajärveläiset kirjoittelee pelkästään täällä Vimpelin sivulla, kun Alajärven puolella on niin hiljaista ?

On meillä soinissakin homoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuan Vimpelistä Alarvelle muutta TMP provoilee päivätyökseen Vimpelin sivuilla. Mahtaa joku asia kyrsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuan Vimpelistä Alarvelle muutta TMP provoilee päivätyökseen Vimpelin sivuilla. Mahtaa joku asia kyrsiä.

Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäköhän se mun uneni on ennustanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä

" Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä."

"Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä"

Tulihan se sieltä. Pro Alajärvi liikkeen toimisto sijaitsee Alajärvellä . Olenkin ihmetellyt kun Vimpelissä ei juurikaan tapaa liikkeen jäseniä, vaikka liike antaakin ymmärtää toimivansa Vimpelissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä."

"Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä"

Tulihan se sieltä. Pro Alajärvi liikkeen toimisto sijaitsee Alajärvellä . Olenkin ihmetellyt kun Vimpelissä ei juurikaan tapaa liikkeen jäseniä, vaikka liike antaakin ymmärtää toimivansa Vimpelissä.

Tämä sivu on ainoa huvimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sivu on ainoa huvimme.

Veturi-iltamat alkavat jälleen Sääskenperällä.

• Anonyymi

Minäkin muutan alueelle poikakaverin kanssa löytyykö toiminta pojille gay-baaria ja missä lähin jos ei vimpelistä löydy

• Anonyymi

Olemme kaapeissa piilossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olemme kaapeissa piilossa.

Vimpelin pojat on kovia Hutun keitossa toisten ”mailoista” on niin kiva pitää kiinni ja pussata

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe