Muutin poikaystävän kanssa tänne kuukausi sitten.
Löytyykö täältä gay-baaria?
21
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kysäseppä tuolta Pro Alajärvi liikkeen toimistolta.
- Anonyymi
Tottahan siellä liikkeen merkonomin koulutuksen saanut johtaja hallitsee tämänkin alueen.
- Anonyymi
Käyppäs Nellussa jos sieltä apu löytyy?
- Anonyymi
Vimpeli on vapaa Gay pojista, mutta alajärvellä on lähin mistä löytyy tervemenoa
- Anonyymi
Ei helkutti on nämä vimpeliläiset omituisia
- Anonyymi
Pitäkää vaan omat gay pojat siellä omalla alueella, kyllä niitä siellä rittää saarikentän ympärillä
- Anonyymi
Vimpeli on syöpä. Vimpeli elää alajärven pilkkaamisesta.
- Anonyymi
Terävä huomautus eräältä kaiken kokeneelta ylioppilasmerkonomilta.
- Anonyymi
Onko niin että alajärveläiset kirjoittelee pelkästään täällä Vimpelin sivulla, kun Alajärven puolella on niin hiljaista ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niin että alajärveläiset kirjoittelee pelkästään täällä Vimpelin sivulla, kun Alajärven puolella on niin hiljaista ?
On meillä soinissakin homoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niin että alajärveläiset kirjoittelee pelkästään täällä Vimpelin sivulla, kun Alajärven puolella on niin hiljaista ?
Muuan Vimpelistä Alarvelle muutta TMP provoilee päivätyökseen Vimpelin sivuilla. Mahtaa joku asia kyrsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuan Vimpelistä Alarvelle muutta TMP provoilee päivätyökseen Vimpelin sivuilla. Mahtaa joku asia kyrsiä.
Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä.
Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä.
Sitäköhän se mun uneni on ennustanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä
" Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä."
"Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä"
Tulihan se sieltä. Pro Alajärvi liikkeen toimisto sijaitsee Alajärvellä . Olenkin ihmetellyt kun Vimpelissä ei juurikaan tapaa liikkeen jäseniä, vaikka liike antaakin ymmärtää toimivansa Vimpelissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä."
"Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä"
Tulihan se sieltä. Pro Alajärvi liikkeen toimisto sijaitsee Alajärvellä . Olenkin ihmetellyt kun Vimpelissä ei juurikaan tapaa liikkeen jäseniä, vaikka liike antaakin ymmärtää toimivansa Vimpelissä.Tämä sivu on ainoa huvimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sivu on ainoa huvimme.
Veturi-iltamat alkavat jälleen Sääskenperällä.
- Anonyymi
Minäkin muutan alueelle poikakaverin kanssa löytyykö toiminta pojille gay-baaria ja missä lähin jos ei vimpelistä löydy
- Anonyymi
Olemme kaapeissa piilossa.
Anonyymi kirjoitti:
Olemme kaapeissa piilossa.
Vimpelin pojat on kovia Hutun keitossa toisten ”mailoista” on niin kiva pitää kiinni ja pussata
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673