Muutin poikaystävän kanssa tänne kuukausi sitten.
Löytyykö täältä gay-baaria?
21
92
Vastaukset
- Anonyymi
Kysäseppä tuolta Pro Alajärvi liikkeen toimistolta.
- Anonyymi
Tottahan siellä liikkeen merkonomin koulutuksen saanut johtaja hallitsee tämänkin alueen.
- Anonyymi
Käyppäs Nellussa jos sieltä apu löytyy?
- Anonyymi
Vimpeli on vapaa Gay pojista, mutta alajärvellä on lähin mistä löytyy tervemenoa
- Anonyymi
Ei helkutti on nämä vimpeliläiset omituisia
- Anonyymi
Pitäkää vaan omat gay pojat siellä omalla alueella, kyllä niitä siellä rittää saarikentän ympärillä
- Anonyymi
Vimpeli on syöpä. Vimpeli elää alajärven pilkkaamisesta.
- Anonyymi
Terävä huomautus eräältä kaiken kokeneelta ylioppilasmerkonomilta.
- Anonyymi
Onko niin että alajärveläiset kirjoittelee pelkästään täällä Vimpelin sivulla, kun Alajärven puolella on niin hiljaista ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niin että alajärveläiset kirjoittelee pelkästään täällä Vimpelin sivulla, kun Alajärven puolella on niin hiljaista ?
On meillä soinissakin homoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuan Vimpelistä Alarvelle muutta TMP provoilee päivätyökseen Vimpelin sivuilla. Mahtaa joku asia kyrsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuan Vimpelistä Alarvelle muutta TMP provoilee päivätyökseen Vimpelin sivuilla. Mahtaa joku asia kyrsiä.
Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäköhän se mun uneni on ennustanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä
" Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä."
"Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä"
Tulihan se sieltä. Pro Alajärvi liikkeen toimisto sijaitsee Alajärvellä . Olenkin ihmetellyt kun Vimpelissä ei juurikaan tapaa liikkeen jäseniä, vaikka liike antaakin ymmärtää toimivansa Vimpelissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Pro Alajärvi liikkeen viirissä kuulemma sateenkaaren värit oikein terävinä."
"Miksi nämä vipeliläiset aina haukkuu alajärvisiä"
Tulihan se sieltä. Pro Alajärvi liikkeen toimisto sijaitsee Alajärvellä . Olenkin ihmetellyt kun Vimpelissä ei juurikaan tapaa liikkeen jäseniä, vaikka liike antaakin ymmärtää toimivansa Vimpelissä.Tämä sivu on ainoa huvimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sivu on ainoa huvimme.
Veturi-iltamat alkavat jälleen Sääskenperällä.
- Anonyymi
Minäkin muutan alueelle poikakaverin kanssa löytyykö toiminta pojille gay-baaria ja missä lähin jos ei vimpelistä löydy
- Anonyymi
Olemme kaapeissa piilossa.
Anonyymi kirjoitti:
Olemme kaapeissa piilossa.
Vimpelin pojat on kovia Hutun keitossa toisten ”mailoista” on niin kiva pitää kiinni ja pussata
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413