Edullinen toimiva pankki?

Anonyymi

Mikä pankki olisi toimiva ja edullinen eli pieni kuukausimaksu? minulla oli handelsbanken kunnes kallistui ja s-pankkia minulla oli jo mutta kyllästyin jatkuviin ongelmiin spankissa: tililtä katosi rahaa ja annettiin asiakaspalvelusta tietty aika johon asti sai valittaa muuten summa olisi mennyt kokonaan hukkaan, verkkopankkiin kirjautumisessa ollut häikkää vaikka minulla on uusi puhelin ja numerokin toimi kirjautuessa aiemmin nyt ei enää. En halua monimutkaista ja kallista pankkia, vain peruspankin johon kirjautuminen toimii. Nyt en enää näe vanhan tilini saldoa, haluan toimivan pankin.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tililtä katoaa rahaa, jos ostaa jotain.
      Tänä on ikävä kyllä kaikkien pankkien ominaisuus.

• Anonyymi

Kyllä niistä tapahtumista on tositteet netissä . Kannattaisi pitää itselle rehellistä kirjanpitoa vihkoon tai koneelle ja ajantasaistaa se pari kertaa viikossa.

Itsellä on kokemusta omasta asioinnista vuosikymmeniä eikä penniäkään ole kadonnut kuin oman käden kautta

• Anonyymi

"Itsellä on kokemusta omasta asioinnista vuosikymmeniä eikä penniäkään ole kadonnut kuin oman käden kautta"

En ole aloittajan kanssa samaa tai eri mieltä, mutta kerron kuitenkin, että omalta tililtäni katosi 800 markkaa 80-luvulla. Huomasin asian tietysti tiliotteesta ja menin pankkiin (SYP) kyselemään asiasta.

Kävi ilmi, että summa oli vahingossa veloitettu väärältä tililtä, eli pankki oli maksanut jonkun muun laskun minun rahoillani. Pankki pahoitteli asiaa ja hyvitti minulle 800 markkaa korkoineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1205
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1149
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1080
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      957
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe