Siis ajeltiin kaverin kanssa kylillä ja sitten ajoin hiukan liian lähellä erästä mummelia ja epähuomiossain ajoin turhan lähelle ja jarrutin äkäsesti ja kaveri ajo perään. Osaisitteko auttaa että kumman syy tää niiku oid
Kaverin kanssa kolari
5
72
Vastaukset
- Anonyymi
Syy on aina jalankulkijan, mikäli tämä on alle 100 m lähimmästä ajoradasta.
- Anonyymi
Heti ilmottumaan poliisille ja pyytämään sakkoa.
- Anonyymi
Kannattaa ensin itse opetella liikennesäännöt.
Oikeuskäytännössä on tavaksi tullut, että peräänajaja maksaa. - Anonyymi
Peräänajaja on syyllinen. Tosin vakuutusyhtiöt ottautuvat näihin, kavereiden onnettomuuksiin, "lievällä" varauksella. Saattaavat jututtaa useamman kerra tapahtumista. Vakuutusyhtiöillä on omat sääntönsä.
Minä peruutin erääseen autoon veljeni omistamalla autolla. Uhrille jätin heippalapun ikkunaan ja vakuutusyhtiölle tein vahinkoilmoituksen. Siitäpä se leikki alkoi. Vaikka myönsin olevani syyllinen tapahtumaan. Peruutin pysäköityyn autoon.
OP-Pohjlasta sitten soitti joku minulle ja kyseli kaikkea mahdollista. Miksi minä ajoin sitä autoa? Vastasin ettei veljelläni ole ollut milloinkaan ajokorttia. Vakuutukset olivat tietysti auton omistajan, veljeni nimissä. Tulipa sitten kirjeitse kutsu keskusteluun OP-Pohjolan toimistolle. Sinne mentiin porukalla, me kaksi syntistä. Virkailija, kuivahkon olinen naisoletettu alkoi heti vittuilemaan. He eivät vakuutusyhtiönä hyväksy, että ajokortiton ottaa liikenne vakutuksen tahikka Kaskon. Vakuutukset lopetetaan heti, ellei autolle tule ajokortin omaavaa henkilöä haltijaksi. Vähän vittuiltiin tuolle naisoletetulle, sehän alkoi käymään kierroksilla jo kovastikkin.
Käytiin sitten veljeni kanssa katsastukonttorilla ja tehtiin minusta, ajokortillisesta, auton haltija. Vakuutukset minulle asia oli OK.
Olisihan siin bonukset menneet veljeltäni. Lopetettiin vakuutukset ja siirrettiin minulle. Outoa käytöstä vakuutusyhtiöltä. Laki sanoo, auton omistajan tai haltian on otettava liikennevakuutus autoon. Laki ei puhu ajo-oikeudesta mitään.
Näillä nyt on menty jo vuosia, bonuksiakin on kertynyt muistaakseni viime vakuutuslaskussa oli 53%.
Terveiset OP-Pohjolavakuutus Kuopio - Anonyymi
Jatkoa edelliseen. Tapahtuman hetkellä vein veljeäni työpaikka lääkäriin. Tämä auto johon peruutin oli tämän lekurin auto. Voi sentään. Arvostettu veljeni kehui kyllä minua kaikista osa-alueistani, miään poisjättämättä tai unohtamatta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227