Siis ajeltiin kaverin kanssa kylillä ja sitten ajoin hiukan liian lähellä erästä mummelia ja epähuomiossain ajoin turhan lähelle ja jarrutin äkäsesti ja kaveri ajo perään. Osaisitteko auttaa että kumman syy tää niiku oid
Kaverin kanssa kolari
5
143
Vastaukset
- Anonyymi
Syy on aina jalankulkijan, mikäli tämä on alle 100 m lähimmästä ajoradasta.
- Anonyymi
Heti ilmottumaan poliisille ja pyytämään sakkoa.
- Anonyymi
Kannattaa ensin itse opetella liikennesäännöt.
Oikeuskäytännössä on tavaksi tullut, että peräänajaja maksaa. - Anonyymi
Peräänajaja on syyllinen. Tosin vakuutusyhtiöt ottautuvat näihin, kavereiden onnettomuuksiin, "lievällä" varauksella. Saattaavat jututtaa useamman kerra tapahtumista. Vakuutusyhtiöillä on omat sääntönsä.
Minä peruutin erääseen autoon veljeni omistamalla autolla. Uhrille jätin heippalapun ikkunaan ja vakuutusyhtiölle tein vahinkoilmoituksen. Siitäpä se leikki alkoi. Vaikka myönsin olevani syyllinen tapahtumaan. Peruutin pysäköityyn autoon.
OP-Pohjlasta sitten soitti joku minulle ja kyseli kaikkea mahdollista. Miksi minä ajoin sitä autoa? Vastasin ettei veljelläni ole ollut milloinkaan ajokorttia. Vakuutukset olivat tietysti auton omistajan, veljeni nimissä. Tulipa sitten kirjeitse kutsu keskusteluun OP-Pohjolan toimistolle. Sinne mentiin porukalla, me kaksi syntistä. Virkailija, kuivahkon olinen naisoletettu alkoi heti vittuilemaan. He eivät vakuutusyhtiönä hyväksy, että ajokortiton ottaa liikenne vakutuksen tahikka Kaskon. Vakuutukset lopetetaan heti, ellei autolle tule ajokortin omaavaa henkilöä haltijaksi. Vähän vittuiltiin tuolle naisoletetulle, sehän alkoi käymään kierroksilla jo kovastikkin.
Käytiin sitten veljeni kanssa katsastukonttorilla ja tehtiin minusta, ajokortillisesta, auton haltija. Vakuutukset minulle asia oli OK.
Olisihan siin bonukset menneet veljeltäni. Lopetettiin vakuutukset ja siirrettiin minulle. Outoa käytöstä vakuutusyhtiöltä. Laki sanoo, auton omistajan tai haltian on otettava liikennevakuutus autoon. Laki ei puhu ajo-oikeudesta mitään.
Näillä nyt on menty jo vuosia, bonuksiakin on kertynyt muistaakseni viime vakuutuslaskussa oli 53%.
Terveiset OP-Pohjolavakuutus Kuopio - Anonyymi
Jatkoa edelliseen. Tapahtuman hetkellä vein veljeäni työpaikka lääkäriin. Tämä auto johon peruutin oli tämän lekurin auto. Voi sentään. Arvostettu veljeni kehui kyllä minua kaikista osa-alueistani, miään poisjättämättä tai unohtamatta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182820Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu106744Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713