Tuli tehtyä liikaa ruokaa. Jätän puistoon padan nii saattekäydä ottamassa Ja olkaa kiitollisia ILMAISESTA RUUASTA.
Jäi ylimääräistä
9
105
Vastaukset
- Anonyymi
Pelastusarmeijalta varastettu. Kiljuako teit? Palauta! Saat pyytämättä silakan.
- Anonyymi
On parempi kun et jätä, sinimustat voi sontia pataasi.
- Anonyymi
Kiitos vaan, oliko tehty tuarehesta uuresta kaalista ko jo toista pävää maha möyryää.
- Anonyymi
me syämmä kaiken mitä etehen tuoraan
oliko viisi leipää ja kaksi kalaa,oletko ehkä jeesus,kiittääkö pitäisi...
elämälleen tarkoitusta ja hyväksyntää,kehuja hakeva persereikä
Luin lehdestä että täällä päin alkoholisteja paapotaan vero euroilla mahtavaa eikö
- Anonyymi
Se sitä kepulaista sosialismia. Kaiken rahansa alkoon vievät saavat palautusta sosiaalihuollosta alkon ostosten verojen verran. Työllistävä vaikutus, pysyy työpaikat kunnassa.
- Anonyymi
Luit jotain. Oletko varma ymmärsitkö mitä luit? Kysy nyt kuitenkin sellaiselta, joka lukee ja ymmärtää, että oletteko luetusta samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962