Ei nyt ihan hirveän paljon säväyttänyt tämän Kuortaneen ruokatarjonta. Urheiluopistolla, jossa yövyin, olisi ollut todella kallista päivällistä (mitä lie makaronimössöä) ja pakko oli turvautua johonkin bensa-aseman pitsaan, että vatsaansa sai klo 17 jälkeen edes hieman maistuvaa täytettä järkihintaan. Tätäkö teillä urheilijanuorukaisille syötetään ja onko heille hinta sama 12€?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Syä kuule vaan keskenäs soosiperunoota kotonas äläkä täälä valita
- Anonyymi
Niitä annoksia on oikeesti kiva kahtoa
- Anonyymi
Joo, samat kokemukset. Kuivaneita hampurilaisia ja lohikeittoa, jossa ei ollut edes lohta. Jotain kiisseliä jälkiruuaksi. Ennen vanhaan oli kunnon ruokaa. On kai nykyään talous tiukalla ja suuret velat.
- Anonyymi
No joo éi kai tässä sitten muuta sitä on niin ku moititu siitä mutta minäpä tsekkaan. Sen takua måen varmaan näin ilmaistuna niin hirveän usein käyny sielä istuskeleen. En mä haluu tollasia kalliita.
Ei ne mamut osaa kokata
- Anonyymi
Voi kun tänne tulisi samanlainen kupoli Tervatupa aikoinaan jota Harjut pyöritti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun tänne tulisi samanlainen kupoli Tervatupa aikoinaan jota Harjut pyöritti.
Hui
- Anonyymi
Nokiottas yks miäs söi aina rankalaisia ja pihvin. Ja keptsuppia päälle.
- Anonyymi
Olisit syönyt opistolla, niin kuin urheilijanuorukaisetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483