Myin itseäni 5 vuoden ajan -80luvun puolestavälistä 91 asti.
Kun kasvoin " aikuiseksi" asiakkaat loppuivat.
Turskat olivat n.35-65v, ja en ollut ronkeli.
Eli SM jutut ei olleet mun, ei myöskään transuilu.
Mutta kaikkia ressukka-aviomiehistä läskien kautta upeisiin johtajatyyppeihin oli hoidossa.
Muutamia silloisia julkkiksiakin, ja yksi Leijonamiehistön tunnettu naistenmies. (Hyvä kroppa, iso peenis, tyhmä kun saapas, mutta kiltti)
En häpeä enkä kadu.
Ja kiersin maailmaa niillä rahoilla.
Olin poikahuora.
18
2212
Vastaukset
- Anonyymi
Kun prostituutio kielletään nykyhallituksen päätöksellä lailla, niin homobaarit ja Keltaisen ruusun tapaiset paikat joudutaan myös sulkemaan, koska niiden toimintaan liittyy niin paljon prostituutiota.
- Anonyymi
Miten prostituutio ilmenee Keltaisessa ruusussa?
- Anonyymi
Vai semmoisia leijonamiehiä todellako, panee näköjään kaikkea liikkuvaa
- Anonyymi
Maksulliset saunan taakse ja nirri pois
- Anonyymi
Saunan taakse myös asiakas vai mitä
- Anonyymi
Viiden vuoden ajan. Kerkesitkö olla sakkolihaa siinä alussa?
Itse aloitin yläkoululle menoa edeltävänä kesänä. Ihan vaan kavereille antamalla kun ne pyysi. Itse en vielä ollut niin kiinnostunut. Kaverit sitäkin enemmän. Pienessä porukassa eikä ketään ihan vieraita. Kesä oli vapaata menoa. Mitään kesätöitä ei siinä iässä saatu. Mutta tarpeeksi vanhoja ollaksemme päivät kotona yksin. Monesti kävin kavereiden kotona kun niiden vanhemmat oli töissä. Pyysivät käymään, pelataan tiedät kyllä mitä. Niillä kun kivekset lämpeni liikaa niin soittivat mulle. Nyt sanoisin "tilasivat kotikäynnille". Ne oli miettinet koko edellisen yön. Aprikoineet aamun soittaako vai ei. Kun pääsin perille ne oli jo niin kuumana että hätäisimmät oli eteisessä odottamassa kikkeli pystyssä. Yksi kävi meillä kun sen äiti? (vai oliko isä) teki töitä kotona.
KoulunKivoinKaveri - Anonyymi
Homot hoitoon!
- Anonyymi
Susta se olis hyvä aloittaa.
- Anonyymi
Hoidettu on. Joskus ope yksin joskus isommalla porukalla. Mutta vielä en ole oppinut sanomaan ei enää.
- Anonyymi
Olet nähnyt paljon nuoresta iästäsi saakka. Varmasti kaikkiin vuosiin mahtui paljon, en yhtään epäile. Miten kestit? Jollain lailla tarinastasi kuvastaa ihminen joka ei ollut siellä missä hän oli.
- Anonyymi
Terveisin, Nainen.
Jos viesti oli osoitettu minulle.
Pidin kaikesta mitä tapahtui. Vielä nytkin tuntuu että oltiin yhtä porukkaa vaikka roolini oli aivan päinvastainen kuin muiden.- Anonyymi
Näin jälkikäteen miettiessä en voi sanoa muuta kuin että pidin siitä. Se oli sitä mitä halusin. Tiesin kyllä muutaman kaverin jotka oli samassa roolissa. Oli surullista katsoa kun ne eivät kestäneet. Eivätkä toisaalta päässeet irtikkään.
KoulunKivoinKaveri
- Anonyymi
Kyllä miehet itsensä niin häpäisee! Naisilta ei tipu kunnioitusta tolla.. Ei sitten yhtään!!!! Varmaan hyvä isä sulla ollut. xDDDDD
- Anonyymi
Itsen hoidan asuntoni vuokran huoraamalla omistajalle.
- Anonyymi
Et ollut mikään isän poika :,( Otan osaa suruusi. Mokomat sinua raiskailivat. Älä ylistä heitä.
- Anonyymi
Minultakin teinityttönä osti entinen NHL pelaaja seksiä. Hän oli sosiaalisesti todella kömpelö, haisi aina paskalle ja vanhalle talolle ja tuli rönttövaatteissa ja halusi lipittää aina teinitytön vittua ja oli siinä traumatisoivan kovakourainen, ihan kärsin siitä joka kerta. Olin kaltoinkohdeltu, enkä osannut pitää puoliani.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091