niin paljon, että kirjoitus piti poistaa?
VIhdoinkin! Vihdoinkin! Oikea kunnollinen luterilaisuus tulee takaisin. Hallitus laittaa pakkokaranteenit, ja rikkojaa voi uhata jopa vankeusrangaistus. Tiukan paikan tullen siis kansakunta löytää selkärankansa, joka oli jo tippunut housuihin ja moneen kertaan istuttu päälle.
Kaikkea ymmärtävä, kaikkea hyväksyvä läperöliberalismi väistyy. Meidän ei tarvitse toimia addiktioidensa vietävissä olevien typerysten halujen mukaan, meidän ei tarvitse muuttaa elämäämme nuuskan-, huumeiden-, liiman- ja alkoholinvetäjien tahdon mukaan, vaan nyt on heidän vuoronsa tanssia meidän pillimme mukaan.
Kiitos Sanna Marin! Kiitos suomalaiset sosiaalidemokraatit! Kiitos punamultakeput! Se sama hallituspohja, joka aikoinaan nosti Suomen energiakriisin keskellä Euroopan ja koko maailman huipulle talouskasvussa ja joka parissa vuosikymmenessä otti kiinni elintasoeroa Ruotsiin ja koko läntiseen maailmaan, jotka lähes kaikki Norjaa, Islantia ja Kanadaa lukuunottamatta elävät meitä huomattavasti helpommissa ja halvemmissa oloissa (myös VIro), vaikka kipunat löivät kiivaana Väyrysen Keskustan ja Sorsan SDP:n väillä, oli jälki silti, tai ehkä siitä johtuen, erinomaista. Ja niin on nytkin.
Marinin ja Rinteen SDP on palaamassa kunnolliseksi työväen ja koko kansan puolueeksi Lipposen kulakkivihaisen CIA:n alatoimiston sijasta ja toisaalla Väyrynen, korkeasta iästään huolimatta, on palannut politiikkaan ja uskaltaa puhua suoraan tukien suohon itsensä upottaneelle Keskustalle. Asiapohjainen poliittinen keskustelu käy taas kiivaana, tällä kertaa ei niinkään SDP:n ja Keskustan välillä, vaan vastapainona toimii nyt maamme kaikkien aikojen paras oppositiopuolue Perussuomalaiset. Heidän erittäin aktiiviselle oppositiopolitiikalleen kuuluu myös kiitos, Väyrysen ohella, siitä että nyt tosiaan näyttää siltä, että me tulemme onnistumaan, ja kuten tapoihimme on sitten edellisen vuosisadan alun kuulunut, reilusti muuta Eurooppaa paremmin. Perinteisesti niin on tehnyt myös Ruotsi, mutta tällä kertaa se on toiminut täysin toisin. Rakas naapurimme on tuhoamassa itseään tavalla, niin monella tavalla, josta ei voi tuntea muuta kuin syvää surua.
On tämä ihanaa! Tulevana sunnuntaina Jumalanpalveluksen aikana, mikäli siellä on taas joku liberaalipappi ynisemässä, että kaikki pelastuvat, aion laittaa radiosta äänen pois saarnan ajaksi ja lukea itsensä Lutherin tekstiä siitä, mitä syntisille tapahtuu ja luen sen kovaan ääneen, asunnon ikkunat auki, niin että kuuluu talon tupakkapaikalle asti, jossa huonoryhtiset vetävät cannabissätkiään.
Kun te ateistit aina sitä ihmettelette, miksi 30-vuotinen sota käytiin, niin nyt teidänkin vihdoin luulisi sen ymmärtävän. Kuunnelkaa kuorikatteen kaikua, joka taas raikuu tulevanakin jouluna kirkoissamme, ja ymmärtäkää edes oma historianne!
https://www.youtube.com/watch?v=nDdHtOSHIXE
JUMALA ON, JA ESIVALTAMME ON LÖYTÄNYT HÄNET TAAS OHJAAJAKSEEN. JA MEIDÄN JUMALAMME ON VAHVEMPI KUIN YKSIKÄÄN jumala ON KOSKAAN OLLUT TAI TULEE OLEMAAN
https://www.youtube.com/watch?v=4JnhS8s8AQw
EI MIKÄÄN VIHOLLINEN, EI MAAILMAN MAHTAVIN SOTAVOIMA EIKÄ EDES PIENI VIRUS, joka on nöyryyttänyt koko ihmiskuntaa, VOI VOITTAA MEITÄ, KOSKAAN!
Mikä oikean luterilaisuuden paluussa pelottaa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11486832
Vilkkupipo päähän ja kärsimään paikallaan. Parantuminen on uusi mahdollisuus. - Anonyymi
On kyllä mielenkiintoista, että kommunistit ovat yleensä yhtä autoritäärisiä kuin jotkut tiukat uskonlahkot.
- Anonyymi
Autoritäärisyys ja ääriajattelu on luonteenpiirre.
- Anonyymi
Minä olen ateisti ja näen vain totuuden.
>>Mikä oikean luterilaisuuden paluussa pelottaa>>
Katolilaisena ja punaviinin kuluttajana pelottaisi paljonkin. Onneksi uhka tuskin toteutuu.- Anonyymi
En ota kantaa kirjoituksen sisältöön - kun en tiedä politiikasta tuon taivaallista, en myöskään mainituista paheista, mutta hyvin kirjoitettu ja luistavaa tekstiä.
- Anonyymi
Harmi kun luterilaisuus on pilaantunut, itse olen vanhemmiten kiinnostunut luterilaisuudesta. Minua viehättää luterilaisuudessa yksikertainen koruttomuus, sen totena pitäminen että tarvitsemme Pelastajaa, Jumalan armollisuus, isänmaa, perhekeskeisyys ja ahkera työnteko. Nykyään luterilaisuus on laimentunut niin paljon , siinä ei ole juurikaan suolaa jäljellä.
”Mikä oikean luterilaisuuden paluussa pelottaa…”
Kiitos tämän viikon nauruista! :D
Toisaalta, aika hyvin olen sekoitellut asioita toisiinsa ja saanut niistä jotain aivan uutta ja erilaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003597
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413163- 2212739
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382329- 351646
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241476Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411456- 141351
- 131289
- 221261