Raahe-Vimpeli yli 13.5 juoksua -- 1.90
Spezia-Chievo molemmat tekevät maalin KYLLÄ -- 2.00
Tublan kertoimeksi muodostuu 3.80. Kysyttäviä? Eipä tietenkään
Tiistain tubla
3
124
Vastaukset 3
- Anonyymi
lauantai 15.08.
kohde 3061
MuSa - AC Oulu
merkki: X
kerroin: 4,00 - Anonyymi
On kysyttävää: Paljonko hävisit ? Raahe-Vimpeli päättyi "alle 13,5 juoksua".
- Anonyymi
Älä lyö lyötyä. Jokainen vetoja harrastava, tai ammattilainen tietää, että vain 1, siis yksi kohde kannattaa pelata lappuun. On myös niitä, jotka eivät tiedä vedonlyönnistä mitään. Laittavat 3, 4, tai jopa 5 kohdetta suoraan vetoon. Ja sitten jotkun lehdet hehkuttavat ja ylistävät, kun joku on saanut jopa 6 kohdetta kiinni. Kukaan ei vain huomaa kysyä, mitä maksoi aikuisten oikeasti, ennen kuin sai rivin kiinni. Täällä on tätä voittojen rahoittaja porukkaa, voittajat ovat jossain ihan muualla. Ai niin, itse en enää harrasta vedonlyöntiä, syyn varmaan arvaattekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522