sisällä ulkomaille. Toivottavasti se auttaa, että et kokisi minun vainoavan sinua. Pääsyynä on kuitenkin minulla yleinen puhumattomuuden ja joissain asioissa liikaa viranomaisiin nojaamisen kulttuuri tässä maassa, ei koske vain sinua. Se ei kerta kaikkiaan vain henkisesti sovi minulle ja minulla on kokemusta muualtakin, joten tiedän mitä olen tekemässä.
Aion muuttaa vuoden tai kahden
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samat on mietteet ainakin osaksi vuotta mikäli mahdollista.
Väärät firmat on petollisia.........
<3- Anonyymi
Äitiskin sano ku sua synnytti
- Anonyymi
Mee Ruotsiin aewa sama mulle evvk
- Anonyymi
Muutatko itä-vai länsirajan tuntumaan.
- Anonyymi
Rotat jättää uppoavan laivan, ne on fiksuja selviytyjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311805Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357511V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!823949Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063839- 443462
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113237Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳523232- 913098
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033- 361970