Kuortaneelle keihäänheitosta nuorille kaksi suomenmestaruutta viime viikonloppuna, hienoa.
Toivottavasti jaksatte jatkaa urheilua ja onnistutte tavoitteissa, vaatii kovaa työtä.
Miettikää tarkasti kenetkä kelpuutatte valmentajaksi, tälle hetkellä suomen aikuisten keihäänheitto onnistuttu valmentamaan huonolle tasolle. Ei ne Petterin opit taida niin hyviä ollakkaan.
Keihäänheitto
7
193
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaapi Petteri molempia valmentaa/opastaa...
- Anonyymi
Sitten tarina ei ole pitkä, harmillista.
- Anonyymi
Valmentajille luettavaa, liian moni valmentaja ei taida tietää noista asioista paljoakaan ja urheilijoille syötetään vaikka mitä jauhoja. https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/lisaeravinteiden-laatuluokat.2536753/
- Anonyymi
Totta on se vähän tylsää mutta se on ihån tosi jees. Ei valittamista aika hyvälä levelillä ollaan kyllä. Mutta ootappa vain hetkem niin se korjaantuu kyllä niistä peleistä. Nyt pitää vaan lyödä päivä lukkoon muuten se ei tapahdu ikinä
- Anonyymi
Tulevaisuudessa Petterillä aikaa valmentaa kun liiton työt loppuu.
- Anonyymi
Miten näille nuorille kävi ja kenellä jatkui työt?
- Anonyymi
Miul
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171087124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?113479Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2382416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252288Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31650- 1941225
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491204- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591039Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77989