Yhdistäkää voimamme ja äänestäkää joku teistä valtuuston ja muuttakaa tämän pitäjän toiminta terveellisiksi
Paikalliset maahanmuuttajat
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paikallisten veronmaksajien kannattaa myös yhdistää voimansa ja äänestää perussuomalaisia.
- Anonyymi
Tämän tempun jälkeen ei ole töitä mutta veroja on.
- Anonyymi
Persujen äänestämisen jälkeen kunnan rahat on äkkiä loppu, kun rahat paasataan maailmanlopun koulujen ylläpitämiseen. Jos luit tämän päivän IP:n niin jonkun lampun pitäisi syttyä nykyisten ja tulevien päättäjien päässä, kun koulussa on kolme ekaluokkalaista ja luokka-asteilla 1-3 yhteensä kymmenen lasta. Enemmän kuin kalliita oppilaita ilmajokelaisille
- Anonyymi
Sipilän opetuslapset on hukannu paperinsa, ei ne voi äänestää.
Kepu huolehtii verojen korottamisesta, kolmesti pettää vaalilupauksensa. - Anonyymi
Oon kuullu, jotta joku nurmoolaanen rupiaas eherolle ? Terveellisyydestä ei oo takuita....
- Anonyymi
Onko se maharollisesti jotain vierasta lajia, jos se on nurmoolaanen?
- Anonyymi
Peltokangas ilmoitti jo tänään asettuvansa ehdolle Kokkolasta, Mäenpää ilmoittaa asettuvansa ehdolle Seinäjoelta.
Näin se menee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peltokangas ilmoitti jo tänään asettuvansa ehdolle Kokkolasta, Mäenpää ilmoittaa asettuvansa ehdolle Seinäjoelta.
Näin se menee!Muuttako takaasin Nurmoohin ? Hjuva !
Tämä kunta on rampa ankka, äkkiä liitos kurikkaan
- Anonyymi
Kurikka kuppaa ja näivettää, onhan tuo jo nähty.
- Anonyymi
Onko kaupunginjohtan aivan pakko aina olla viinatehtaan mannekiini?
- Anonyymi
No on! Paikallista teollisuutta pitää kaikin voimin mainostaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653