Ja toinen näistä on jo astunut maaihin. Kumpi?
Luikerteli lakikirjoihin, kassalle ja valvoo jokaista ajatusta.
Vihje: mene kauppaan, vaikka kirjoitustarvikehyllylle tai paristo- osastolle ja katso pakettien merkintöjä.
Taloudellinen kontrolointi on velka valtiolle ja moniko maksaa henkilökohtaista velkaa ihan joka kk ..... lle?
kumpi hyökkää Suomeen saksa vai venäjä?
9
74
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen vihje
mitä seuraavassa artikkelissa kerrotaan?
Miten se vaikuttaa Suomeen nyt?
Ja arvio vaikutuksista?
Ostojen tarkoitus?
https://yle.fi/uutiset/3-11424781
Velkannutuksen vaikutus heti ja ennenkaikkea tarkoitus?
Miksi ...... piip haluaa velkaannuttaa maan?
Miksi ..... piip haluaa luoda SYYN ottaa velkaa?
( velkaa juuri yhdestä paikasta) - Anonyymi
kun saksa epäilee suomalaisten lojaliteettiä ja
... haluaa kurittaa suomalaisia, se
nostattaa venäjäpelkoa
” venäjä hyökkää”
ja taas sale kipittää mama merkkelin helmoihin
Kätevää, ei tarvii lahjoa, pelottelu pitää kansan kuosissa.
ja samalla oikea vihollinen peittää itsensä - Anonyymi
Venäjä hyökkää.
- Anonyymi
Saksahan se. Nämä Eu-pöljät vaan eivät tajua. Neljäs valtakunta nousee, Merkelin eli Hitlerin tyttären johdolla. Goebbelsin perintöä coronapassikin.
Luuletteko kannattajat, että teidät tullaan palkitsemaan? Kusette omiin muroihinne.- Anonyymi
Turvallisuusuhkamme tulee sisältäpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvallisuusuhkamme tulee sisältäpäin.
Onpa täällä huu-haa-kirjoittelijoita. SAKSaa ei tarvitse pelätä, olemme molemmat EU:n kansalaisia eikä Saksalla ole mitään syytä Suomeen hyökätä. TYPERÄ KYSYMYS?
Tokko Venäjäkään hyökkää, mutta hivuttautuu pikku hiljaa ja tekee kenties Krimit. Saamme olla varovaisia.
Nyt näyttää uhkaavan Ukrainaa. Putinin on pakko aiheuttaa hämmennystä, että saa kansalaistensa mielenkiinnon pois oman maan surkeudesta. - Anonyymi
Hulluinta puhetta, mitä maamme päällään kantaa. Tuollaista soopaa tänne syötetään. Saksa on kumppanimme. Kuunaan ei tule hyökkäämään tänne, pöinvaston, apua tulee antamaan, jos naapurimme uhkaa meitä.
Kuka ja mikä se aseitaan kalistelee muitten maitten rajoilla? Se on tuo meidän suuri naapurimme, joten turha pelotella eurooppalaisilla mailla.
- Anonyymi
joo imetään vain kaikki omaisuus suomesta ku tuhkia haluaa
- Anonyymi
Vastaus: CANADA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569