Niin sanottuja salaliittoteoreetikkoja ( väärä ilmaisu) ja niitä jotka tutkivat itse asioita, eivätkä usko kaikkea mitä eteemme syydetään on alettu uskovien taholta vainoamaan, eli heidän tapaisista sanotaan että he kärjistävät, pelottelevat, antavat väärää tietoa julkisuuteen, ovat harhassa jne, no niin, nyt ollaan tultu tähän vaiheeseen.
Ihmettelen tätä, kun katsoo missä ajassa nyt juuri elämme. Minkälaiseksi nämä "tärkeät" ja arvostetut arvostelijat sitten kuvittelevat lopun ajan tapahtumien olevan?
Pitääkö sitä vain odottaa hamaan maailman tappiin?
Nythän se on meidän edessämme ja käsillä?
Nyt on todella valvottava, etteivät nämä arvostelijat ja "foliohattuja" halveksien kohtelevat saa ajatuksia pimenemään.
Ajattelevatko he silloinkin kun itse antikristus julistaa olevansa jumala ja asettuu Jumalan temppeliin, että salaliittoteoriaa vaan ja foliohattujen pelottelua?
Nythän pitää avata silmät apposen auki ja seurata aikaa, antikristuksen henkihän on JO vaikuttamassa, eikä se ole mitään salaliittoteoriaa.
Oletteko ajatelleet miten monet ottavat pedon merkin? Uskovatkin, pelon kautta tietenkin, eihän ihmisiä muuten saada sitä ottamaan. Siksi Jumala varoittaa tästä.
"foliohattuja" on alettu vainoamaan.
4
179
Vastaukset 4
- Anonyymi
Missä ovat nyt suomalaiset " david wilkersonit"jotka varoittavat antikristuksen hengestä ja pahuuden voimien ja kulissien takaisesta touhusta? Pelkäävätkö leimaantuvansa ja ovat vain hiljaa ja arvostelevat samassa kuorossa kaikkea mikä ei ole kristillisen valtamedian kertomaa.
- Anonyymi
Lääkäri Reinikaisenkin uusin koronavaroituspuhe seiskalla oli melkoisen pelottava (tarkoituksella), maskipakko ehdottomasti, virus on erittäin vaarallinen, liikkuu ilmassa, omaisia ja sukulaislapsia ei saa tavata, oli katsonut USA, n lehdistä kun johtavia korona-asiantuntija oli haastateltu. Mm Faucia, Faucia joka on niin epämääräinen tyyppi kuin olla voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäri Reinikaisenkin uusin koronavaroituspuhe seiskalla oli melkoisen pelottava (tarkoituksella), maskipakko ehdottomasti, virus on erittäin vaarallinen, liikkuu ilmassa, omaisia ja sukulaislapsia ei saa tavata, oli katsonut USA, n lehdistä kun johtavia korona-asiantuntija oli haastateltu. Mm Faucia, Faucia joka on niin epämääräinen tyyppi kuin olla voi.
Lääkäri ei voi puhua toisin kuin lääkärin opin saanut, olkoonkin vaikka uskovainen lääkäri.
Voisihan Reinikainen tosiaan joskus kertoa Jumalan varjeluksestakin joskus, eikä niin aina, että meitä odottaa kuolema jos emme tee kaikkeamme tämän kaamean viruksen torjumisessa. - Anonyymi
Pahat ihmiset on tosiaan liikkeellä, eivät noudata Suomen lakeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135775Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48632- 70619
- 81561
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489- 21468
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 93434
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86386- 13385
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 29374
- 21372
Kangasluoman kirjoitus Lapuan Sanomissa
Ei voi kun nauraa. Nyt tämä henkilö ajaa säästöjä lakkauttamalla kouluja ja sitä myöten tapetaan sivukyliä. Kyseinen h49365