Uimapuku fetissi

Anonyymi

Löytyykö täältä naisia jolla on uimapuku fetissi? Ihan sillä kysyn kun on yleensä meidän miesten juttu. Olisi mielenkiintoista kuulla kun naisille se ei ole mikään ongelma sitä pukea julkisestikin ja nauttia, miehillä taas voi olla.

52

3368

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minusta on ihanaa pukeutua niukkaan ja tiukkaan vartaloa hyväilevän uima-asuun. Varsinkin nämä taas muotiin tulossa olevat korkean lantiokaaren kokouimapuvut ovat koukuttavia ilman vuorikankaita.

    • Anonyymi

      Hyvä että ovat tulleet muotiin uudestaan, kokopuvut yhtä seksikkäitä kuin bikinitkin.

    • Anonyymi

      Mitähän naiset tuumaisivat tämän nähdessään, ja uimapuku vielä hävinnyt.

      • Anonyymi

        Nauraisin paskasen naurun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauraisin paskasen naurun

        En mitään, pakottaisin menemään uimahalliin sen kanssa ;)


      • Anonyymi

        Nähdessään minkä?


    • Anonyymi

      Entä mitä nainen sanoisi jos uimapuvusta löytyykin kuivuneita spermatahroja, vai kenties jopa tuore spermaroiske valuu hiljalleen uimapukua pitkin alas... :D

      • Anonyymi

        AHHHH tykkään


    • Anonyymi

      Ehkä siitä selviäisi neuvottelemalla, ehkä ei :D

    • Anonyymi

      Onko palstalla naisia joita tämä myös kiinnostaa?

      • Anonyymi

        On. Minua kiihottaa nimenomaan valkoinen ohut koko uimapuku ihan tavattomasti. Niitä on tullut ostettua jo useita. Aina päättäessäni hankkia uuden uimapuvun ajattelen ettei se ole nyt valkoinen, mutta kotiin tultuani sellainen kuitenkin kassista löytyy. Aina tosin ei ole kovin helppoa mieleistä mallia valkoisena löytää. Joskus olen kokeillut nettiostoksia, mutta kyllä jo puvun sovittaminen kaupassa kuuluu fetissiini.

        Tietysti kun aina uuden valkoisen hankkii, on sitä rohjettava myös käyttää.

        Kai tämä on minulla jonkinlainen fetissi, mutta myös kovin huomiota herättävä ja kiihottava asu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Minua kiihottaa nimenomaan valkoinen ohut koko uimapuku ihan tavattomasti. Niitä on tullut ostettua jo useita. Aina päättäessäni hankkia uuden uimapuvun ajattelen ettei se ole nyt valkoinen, mutta kotiin tultuani sellainen kuitenkin kassista löytyy. Aina tosin ei ole kovin helppoa mieleistä mallia valkoisena löytää. Joskus olen kokeillut nettiostoksia, mutta kyllä jo puvun sovittaminen kaupassa kuuluu fetissiini.

        Tietysti kun aina uuden valkoisen hankkii, on sitä rohjettava myös käyttää.

        Kai tämä on minulla jonkinlainen fetissi, mutta myös kovin huomiota herättävä ja kiihottava asu.

        Hei, ehdottomasti valkoiset! Uintireissun jälkeen tiukat valkoiset housut paljastavat kyllä
        patukkani! M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Minua kiihottaa nimenomaan valkoinen ohut koko uimapuku ihan tavattomasti. Niitä on tullut ostettua jo useita. Aina päättäessäni hankkia uuden uimapuvun ajattelen ettei se ole nyt valkoinen, mutta kotiin tultuani sellainen kuitenkin kassista löytyy. Aina tosin ei ole kovin helppoa mieleistä mallia valkoisena löytää. Joskus olen kokeillut nettiostoksia, mutta kyllä jo puvun sovittaminen kaupassa kuuluu fetissiini.

        Tietysti kun aina uuden valkoisen hankkii, on sitä rohjettava myös käyttää.

        Kai tämä on minulla jonkinlainen fetissi, mutta myös kovin huomiota herättävä ja kiihottava asu.

        No jei! Pistä joku linkki tai joku että aukee minkälaisesta puvusta puhut? Suomesta tuntuu löytyvän aivan liian vähän valikoimaa näissä muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jei! Pistä joku linkki tai joku että aukee minkälaisesta puvusta puhut? Suomesta tuntuu löytyvän aivan liian vähän valikoimaa näissä muutenkin.

        Parit valkoiset bikinit olen tilannut bik.book. comista, kokouimapukuja olen ostanut yhdet Sokokselta, kahdet LIivikeskukselta Lahdesta, ja kahdet aikuisviihdekaupasta ja ainakin kahdet Inglesissä ja Teneriffalta. Mallejahan on paljon, valkoisia vähemmän ja vuorettomia vielä vähemmän.

        Lomareissujen hankinnat ovat turhankin ohuita, lähinnä vain rannalle ja Liivikeskuksen lähes yhtä ohuita ja tosi seksikkäitä malliltaan. Bikinit ovat mallia narut ja kolmiolaput. Kaikki ilman toppauksia ja vuorikankaita. Sellaiset ovat rumia ohuen vartaloa myötäilevä materiaalin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parit valkoiset bikinit olen tilannut bik.book. comista, kokouimapukuja olen ostanut yhdet Sokokselta, kahdet LIivikeskukselta Lahdesta, ja kahdet aikuisviihdekaupasta ja ainakin kahdet Inglesissä ja Teneriffalta. Mallejahan on paljon, valkoisia vähemmän ja vuorettomia vielä vähemmän.

        Lomareissujen hankinnat ovat turhankin ohuita, lähinnä vain rannalle ja Liivikeskuksen lähes yhtä ohuita ja tosi seksikkäitä malliltaan. Bikinit ovat mallia narut ja kolmiolaput. Kaikki ilman toppauksia ja vuorikankaita. Sellaiset ovat rumia ohuen vartaloa myötäilevä materiaalin kanssa.

        Minä tilasin valkoiset komia bikinit LightinTheBoxista, hinta vain 6.28 € ja toiset myös valkoiset bikinit 13,37 €
        On tosi seksikkäitä ja mukavat käyttää, tosin myös aika ohuita. Toimitus tuli viiden päivän päästää lähipostiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin valkoiset komia bikinit LightinTheBoxista, hinta vain 6.28 € ja toiset myös valkoiset bikinit 13,37 €
        On tosi seksikkäitä ja mukavat käyttää, tosin myös aika ohuita. Toimitus tuli viiden päivän päästää lähipostiin.

        Hitsin upeet ja pienet. Kävin tsekkaamassa. Missä olette ohuita swimmareita ja bikinejä käyttäneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin valkoiset komia bikinit LightinTheBoxista, hinta vain 6.28 € ja toiset myös valkoiset bikinit 13,37 €
        On tosi seksikkäitä ja mukavat käyttää, tosin myös aika ohuita. Toimitus tuli viiden päivän päästää lähipostiin.

        Eihän nuo paljon tosiaankaan peitä ja märkänä varmasti näkyy läpi. Tosi kiihottavaa, varmasti kiihotut itsekin kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Minua kiihottaa nimenomaan valkoinen ohut koko uimapuku ihan tavattomasti. Niitä on tullut ostettua jo useita. Aina päättäessäni hankkia uuden uimapuvun ajattelen ettei se ole nyt valkoinen, mutta kotiin tultuani sellainen kuitenkin kassista löytyy. Aina tosin ei ole kovin helppoa mieleistä mallia valkoisena löytää. Joskus olen kokeillut nettiostoksia, mutta kyllä jo puvun sovittaminen kaupassa kuuluu fetissiini.

        Tietysti kun aina uuden valkoisen hankkii, on sitä rohjettava myös käyttää.

        Kai tämä on minulla jonkinlainen fetissi, mutta myös kovin huomiota herättävä ja kiihottava asu.

        Olisi kiva joskus järjestää uinti-treffit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, ehdottomasti valkoiset! Uintireissun jälkeen tiukat valkoiset housut paljastavat kyllä
        patukkani! M55

        Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla ja uimahalleissa...


    • Anonyymi

      Tietty borat.

    • Anonyymi

      Itse tilasin ulkomailta puvun jossa on string-mallinen takaosa. Aika jumaloitu olo kulkea tämän kanssa.

    • Anonyymi

      Kommentteja naisilta kaivataan?

      • Anonyymi

        Olis mukava kuulla myös miesten kommetteja!


    • Anonyymi

      Kyllä minusta on ihanaa ja kiihottavaa tulla katselluksi ja huomatuksi pienissä bikineissä.
      Kummasti on myös rohkeus lisääntynyt ja sitä uskaltaa ostaakin aika niukkoja asuja.
      Lomareissuilla on kiva kokeilla myös omaa uskallustaan ja jotenkin kun asu pienenee hieman kerrallaan, on helpompi hankkia seuraavaksi hieman niukempi asu.

      • Anonyymi

        Aloittaja saattaa viitata yksiosaisiin pukuihin ei niinkään bikineihin, mutta kyllä bikini tytöille rohkeutta laittaa vaan enemmän Brasilian-tyyppistä kehiin ;)


    • Anonyymi

      On kyllä pukuja täälläkin, enempi kiihottaisi saada joltain "lainaan" uinti reissun ajaksi. Harva taitas lainata..

    • Anonyymi

      Hei! Pelkään että täällä kaikki keskustelijat ovat miehiä, kuten minäkin. Voi olla, että joku nainenkin lukee viestejä mutta hyvin harva joko ei koe mitään erityisiä kiksejä uimapukuun pukeutumisesta tai muutenkaan ”naisten vaatteisiin” pukeutumisesta, sillä eihän se ole heille mikään juttu. Tai sitten he eivät rohkene osallistua keskusteluun. Tai kokevat meidät naisten vaatteista kiinnostuneet miehet (transvetistit) liian oudoiksi.

      Olen itse alle 50-vuotias mies. Haluan aina välillä olla nainen. Se tarkoittaa käytännössä sitä, että minua kiihottaa valtavasti pukeutua naisten vaatteisiin ja laittautua mahdollisimman luonnollisen näköiseksi naiseksi. Sellaiseksi, ettei heti ensimmäinen vastaantulija näkisi, että olenkin valepukuinen, keski-ikäinen mies! Vaatteiden (hame, kengät, sukkahousut, pusero, urheilullinen kokouimapuku tai vaihtoehtoisesti korsetti ym.) lisäksi muuttumisleikissä apuna toki myös mm meikit, peruukki, silikonirinnat. Naiseksi pukeutuneena olen myös lähtenyt julkisesti ulos. Olen ollut kävelemässä kaupungilla, ostoksilla ja käynyt jossain näyttelyssä. Toisinaan yhdistän tyttöilyyn myös toisen itseäni kiihottavan ”harrastukseni”, eli vaatteiden kastelun tai sotkeminen (wet and messy clothes, splosh, food fight, mud). Se teettää enemmän työtä, kun leikin jälkeen on paljon pyykkiä!

      Olisi kiva tietää, tunteeko kukaan toinen - oikea nainen tai mies - kiinnostusta tällaiseen.

      Carine

      • Anonyymi

        Kyllä naisten aluasut ja sukkahousut kiinnostaa ihanasti! M55


      • Anonyymi

        Kyllä vaan olen itse 59 v mies ja pidän kokoajan bikini alaosia vaatteiden alla ja tykkään hyväillä itseäni koko uikkareissa AHHHH olen ehkä jonkun mielestä vanha pervo ja sairas mutta itse tykkään noista jutuista hyvin PALJON


      • Anonyymi

        Olen pukeutuja ja puen ja meikkaankin huolellisesti. Kiihottavaa ulkoilla naisena, olen saanut orgasminkin. Olen kastellut ja spermannut asujani, jopa repinytkin niitä. Hyvin kapeassa hameessa ulkoilu on ihanaa, tietynlainen avuttomus kun liikkuminen hidasta.


    • Anonyymi

      Olin parikymppinen, kun hankin itselleni ensimmäisen naisten uimapuvun. Se oli kokouimapuku, niin kuin kaikki myöhemmätkin. Ensimmäistä ostaessani olin hyvin häpeissäni, kun astuin erääseen naisten alusasuja ja liivejä myyvään liikkeeseen. Varmasti myyjä näki lävitseni, vaikka yritinkin selittää, että olin ostamassa uimapukua tyttöystävälleni. Uimapuku oli vaalean keltainen, ja siinä oli niskan taakse solmittavat nauhat. Sittemmin olen ostanut vain urheilullisia yksiosaisia uimapukuja (esim. Speedo, Adidas). Parhaimmillaan uimapuku tuntuu hirveän kiihottavalta, kun se puristaa tasaisesti koko vartaloa. Saman tunteen ja ehkä vieläkin voimakkaampana olen saanut korsetin kanssa. Sekä uimapuku että korsetti muokkaavat huomattavasti miehenkin vartaloa naisellisemmaksi, jos kiloja ei ole kauheasti liikaa!

      Carine

      • Anonyymi

        Kiva harrastus myös sulla. Nykyään saa tosi ohuita ja tiukkoja legginsejä ne tuntuu ja
        näyttää myös kuumilta päälläni.

        Mukavaa ajella tiukat näyttävät leggarit jalassa. Vieläkö uskaltais käydä lenkillä
        ne jalassa. M55


    • Anonyymi

      Itse tulee joskus pukeuduttua stringeihin, trikoisiin tai uimapukuun. En koe olevani mikään transu, ihan täysi suhteessa elävää hetero-mies. Joku noissa vaan kiehtoo. Tunnistan kyllä tilanteen kun jotain olen ostanut niin saanut ihmetystä ja jopa idioottimaisia kysymyksiä isoon ääneen kassalla. Mielestäni ei ole kenenkään myyjän tehtävä määrätä kuka saa ostaa mitäkin. Eikä kaikki oikeasti tiedä oikeeta tarkoitusta!

      • Anonyymi

        Niin minäkin olen täysin hetero mies ja haluan hyväillä itseäni koko uikkareissa joskus saan jopa vaimolta samoissa uikkareissa AHHHH tykkään siitä että puen sen saman uikkarin pääleni ja tyydytän itseäni tuntuu kivalta kun on mälliä uikkarissa poksahtaa nopeammin OIIIH


    • Anonyymi

      Ootteko kukaan kokeillu noita voimistelijoiden kiiltäviä leotardeja. Onko kokemuksia sellaisista. Itseä voisi kiinnostaa kokeilla päälle.

      • Anonyymi

        Uh en pysty enään kirjottelemaan täytyy vetää piukka Adidas uikkar päälle ja lähteä johonkin runkulle spruiiit.


    • Anonyymi

      Naisten pukuja on tullut testattua. Tuntuvat niin erilaisen hyviltä verrattuna miesten asuihin. Ainut mikä pistää mietityttämään on se, että uimahalliin en ole vielä uskaltautunut.

    • Anonyymi

      Olisiko täällä naisia jotka haluaisivat lainata uikkaria?

    • Anonyymi

      Kävinpä tänään kauppareissulla. Alusasuna oli naisten kokovartalo uimapuku (vuorikangas leikattu pois) ja jalassa housujen alla vielä naisten sukkahousutkin :D
      Päällä siis tavalliset miestenvaatteet.
      Nytkin kotosalla tätä kirjoittaessa alushousuina on naisten satiinipikkarit, joita olen vähän saksilla muokkaillut string-mallisiksi, niiden päällä naisten urheilushortsit (Adidas by Stella McCartney kahisevat, sileäpintaiset ohuet shortsit) ja paitana naisten satiinitoppi :D
      Kaikkea muutakin epätavallista olen kokeillut, olen mm. nukkunut naisten satiinisessa iltapuvussa yön, naisten tuulipuku päällä, ym. ja tuppaahan se menemään runkkailuksi jossain vaiheessa... xD
      Kumminkin kodin ulkopuolella pidän aina asialliset miestenvaatteet päällä.

    • Anonyymi

      Itsekin olen joskus pitänyt naisten kokopukua alla, on mukavan puristava tunne. Parasta päästä kastautumaan johonkin. Tunne aivan erilainen.

    • Anonyymi

      Nostetaan tätä! Itselläni kanssa uikkari fetissi jota pitkään salasin. Nyt olen pari viime typykkää saanut lämpenemään tälle ajatukselle. Nyt taas poikamiehenä metsästämässä hyviä uimapuku-vartaloita :p

    • Anonyymi

      Oioi. Kyllä nämä uima-asut viehättävät ja säväyttävät myös meitä naisia. Vaikka kyllä meilläkin vielä enemmän miestäni. Minä en ole moneen vuoteen ostanut uima-asujani. Mieheni tekee nykyään ostokset paljolti netin kautta.
      Olen jossain vaiheessa lupautunut käyttämään niitä asuja mitä hän hankkii. Silloin ei ollut vielä näitä nettikauppojakaan ja olinkin ajatellut, että jos hänet saa vaatekauppaan ostamaan minulle uima-asuja, niin ostakoon.

      Nyt on kuitenkin muutamassa vuodessa tilanne muttunut ja netin kautta saa vaikka mitä.
      Viimeksi mieheni on tilannut Wish:stä kahteen kertaan useammankin uima-asun. Hinnat ovat melko edukkaita. Mallit vain ovat tosi rohkeita. Voisin sanoa liiankin rohkeita.

      Eka kerralla sain brassityylisen kokouimapuvun. Ohut, vuoreton, tai ei siinä mihinkään vuorikangasta mahtuisikaan. Leikkaus on kyllä seksikäs. Nauha niskan takana, rintoja peittää kaksi suikaletta ja kangas yhdistyy korkealla vyötärön yläpuolella sivuilla jättäen lantion kokonaan ja pakarat paljaaksi. Kapea nauha katoaa pyllyvakoon leviten edesssä hieman, ettei nyt ihan kaikki näy. Olen pitänyt pukua lomamatkoilla ja tulee kyllä aika levoton olo kun huomaa miesten katselevan ahnaasti.

      Nyt viimeksi sain kahdet pikkuruiset bikinit. Narut, pienet kangaspalat nännejä ja pimppaa peittämään, toiset vielä läpinäkyvät. Näitä joudun sitten käyttämään myös ensikesänä rannoilla.

      Nyt mies näki esitteestä pienet bikinit, valkoiset, joissa pieni kangaskaistale rintojen kohdalla, mutta alapuolella aukot, joista ainakin esittelykuvassa nännnipihat, tai nännnitkin tulevat näkyviin. Bikinien alaosa on samaa mallia. Häpykummun päällä pieni kanhaspala, mutta pimppi jää kahden ohuen nauhan väliin paljaaksi. Sanoi tilaavansa.
      Olen sitä mieltä, ettei niitä voi julkisesti käyttää, mutta mieheni tuumasi vain, että paikkoja löytyy.
      Kiihottaviahan nämä ovat, mutta missään tuttujen läheisyydessä näitä ei kehtaa käyttää.

      • Anonyymi

        Kävin wishissä vilkaisemassa. Nyt olet saanut huiseja simmareita. Varmasti kuumottaa ja herättävät huomiota. Ilman muuta kehtaat niitä käyttää. Sitä vartenhan ne ovat ja ei haittaa vaikka ne ovat rohkeita j vähän kangasta.

        Meillä on vaimolle tilattu wishistä muutamia seksikkäitä hepeneitä. Täytyypä laittaa myös bikineitä tilauslustalle. Vaimo jo vieressä punottaa, kun näytin kertomasi ja wishin bikinikuvia. Taitaa itse tilata jotkut bikinit ja sehän sopii.


      • Anonyymi

        No huh. Haluaisin olla näkemässä sinut noissa bikineissä. Yyteri vois olla ainakin hyvä paika niiden kanssa liikkuessa, ennenkuin heität narut kokonaan pois. Varmaan upean näköistä kun kiihotut ja nännit ja klitta nousevat pystyyn.


      • Anonyymi

        Kattelin noita wishin sivuja. Aikas rohkea pitää olla, että uskaltaa noissa minibikineissä näyttäytyä rannalla. Kangasta on kyllä miltei joka mallissa minimaalisesti ja sit niin ohuita ja läpinäkyviä. Tietysti pitää olla vähän kroppaakin mitä sitten verhoaa, tai jättää verhoamatta noilla hepenillä.


    • Anonyymi

      Nuorena tuli harrastettua kilpauintia ja valkeat uima-asut tai kohdat naisten uima-asuissa olivat parhaita. Tissien koko ja muoto tuli tsekattua aina, mutta vaaleista näkyi nännipihatkin läpi.

      Selkäuinti oli haasteellista joskus kun noita liikaa katsoi 😁

    • Anonyymi

      En ole nainen vaan 26vuotias mies jolla on uimapuku ja uimahousu fetissi. Omistan useita adidaksen ja speedon kokouimapukuja joita käytän kotona yleensä, mutta kaks kertaa olen myös käynyt uimassa niiden kanssa kun rannalla ei ollut muita ihmisiä.
      Ei haittaisi vaikka joskus saman fetissin omaava kaveri jostain löytyisi.

      • Anonyymi

        Täällä ois yks


      • Anonyymi

        Täällä ois yks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois yks

        mistähän saisi yhteyttä otettua?


    • Anonyymi

      Näytin tämän ketjun siskolleni. Hänellä oli jo teininä useita uima pukuja. Katsoi hetken ja sanoi voi voi. Monesti vielläkin vaihtaa uimapukua monesti samana päivänä mökillä. On kaiken näköisiä ja värisiä. En muista nähneeni häntä bikineissä koskaan. Mutta bikinimäisiisä uima puvussa kyllä. Mutta yleensä hän käyttää peittäviä ja kirkkaita värejä omaavia pukuja. Välillä ei huomaa onko rantahame vai uimapuku.

    • Anonyymi

      Naisten koko uimapuvut on parhaita. Mulla usein töissä ja muuallakin sellanen vaatteiden alla. Kotosalla useinkin viihdyn pelkässä uimapuvussa ja yöt varsinkin. Kesällä tulee usein ajettua syrjä seuduille iltasin uimaankin. Se että uimapuku myötäilee ihanasti, niin märkänä se vasta onkin jotain ihan hullun siistiä.

    Ketjusta on poistettu 113 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe