Joni sai koronaviruksen keväällä ja kärsii yhä kipukohtauksista

Anonyymi

"sadat suomalaiset sairastuneet vetoavat nyt päättäjiin: "En olisi uskonut maaliskuussa, että vielä elokuussa olen kipeänä".

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/joni-sai-koronaviruksen-kevaalla-ja-karsii-yha-kipukohtauksista-sadat-suomalaiset-sairastuneet-vetoavat-nyt-paattajiin-en-olisi-uskonut-maaliskuussa-etta-viela-elokuussa-olen-kipeana/7894202

Keuhko-ongelmia, lihas- ja nivelkipuja, lihasnykimistä ja erilaisia sähkömäisiä iskuja esimerkiksi ohimoon, jalkoihin ja reisiin. Erilaisia kovia kipukohtauksia on esimerkiksi pohkeissa ja reisissä, Savolainen luettelee.

Tavoitteena on saada päättäjät antamaan nopealla aikataululla lisää tutkimusrahaa eri sairaanhoitopiirille. Valtion tulisi rahoittaa tutkimukset.

– Haluamme herätellä päättäjiä huomaamaan, että tämä ei ole mikään perusflunssa, vaan koronaviruksesta paraneminen kestää hyvin pitkään. Vetoomus lähetettiin, jotta pääsisimme tutkimuksiin selvittämään, miten meidät saataisiin kuntoon.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sadat vetoavat päättäjiin, sillä koronan jälkioireet ovat vieneet työkyvyn kuukausiksi: "Me tarvitsemme kiireellisesti tutkimusta" | Yle Uutiset | yle.fi

https://yle.fi/uutiset/3-11489088

• Anonyymi

Muistuttaa jokseenkin punkin aiheuttamaa porrelioosia jonka olen varmasti sairastanut
        joskus vuosikymmen sitten kun muutimme maalle ja aloin elämään heinien kanssa pellolla.
        Kovia kuumeita ,lihassärkyjä,pyörrytystä,väsymystä.Onneksi silloin vielä ei puhuttu pahemmin punkin vaarallisuudesta ja jatkoin töissä päivittäistä taistelua vaikka olo oli molo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistuttaa jokseenkin punkin aiheuttamaa porrelioosia jonka olen varmasti sairastanut
        joskus vuosikymmen sitten kun muutimme maalle ja aloin elämään heinien kanssa pellolla.
        Kovia kuumeita ,lihassärkyjä,pyörrytystä,väsymystä.Onneksi silloin vielä ei puhuttu pahemmin punkin vaarallisuudesta ja jatkoin töissä päivittäistä taistelua vaikka olo oli molo!

Luulotautisen leiman sait oireinesi?
        Selkeä nuppivika, kun ei mitään vikaa todennettavissa.

• Anonyymi

Samanlaisia oireita kuin herpesvirus aiheuttaa hevosille.

• Anonyymi

Niin vielä tuo myyräkuumekin on varsinkin kaupunkiväestölle joskus hengenvaarallista,koska yhteys maahan ja luontoon on läheskatkennut!

• Yhden lajin edustajia nyt hiukan koetellaan, Mietippä kuinka ihminen on koetellut muita eläinlajeja 🤷‍♂️
      Molemmissa tapauksissa valitettavan ikävää 🤷‍♂️

• Anonyymi

ihminen on luomakunnan kaitsija ja siitä vastuullinen. Jos olisi jokin eläinlaji, vastuuta ei olisi.

• Anonyymi kirjoitti:

ihminen on luomakunnan kaitsija ja siitä vastuullinen. Jos olisi jokin eläinlaji, vastuuta ei olisi.

Lähinnä tuhonnut joten hyvä että saa nokkiinsa ✌️

• Anonyymi

Olisipa tumputsuoranahallitus alkuvuonna jättänyt viruksen teholevittämättä

Koronamöhlyyn alkusoitto oli rajojen sulkeminen vasta 5 vrk Tanskan jälkeen

Emämoka, kun annettiin altistuneiden tuoda korona Suomeen Alpeilta ja Espanjasta. Karanteeni kentältä eikä kotoa, olisi estänyt laajan levityksen.

Raju valehtelu suojavälineistön valmiudesta ja mokat niiden hankkimisessa.
      Hurja töppäys avustusrahojen villi jakaminen.
      Kruununa talouden turha pysäyttäminen kun ei viitsitty testata.

• Anonyymi

Joillakin on varsin heikko vastustuskyky ja immuunijärjestelmä.

• Anonyymi

Lääkärin mukaan ei ole muuta vaihtoehtoa kuin elämän lopettaminen tai loppuminen.
      Ei kannata lähteä sinne ulkomaille riskimaihin koronaa hakemaan, tuossa tulos.

• Anonyymi

vähättelyä? Kuulostaa tutulta.

TKt ovat surullisessa tilassa.

Valtiolta on hillot totaalisen loppu ja tahtotila auttaa paikallisia on vähissä.

Kiitos koronapotilaat, tuokaa näitä esille.
      Hallitus pitää saada katsomaan lähelle, auttamaan paikallisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      53
      1934
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1649
    Aihe