Viime viikolla uutisoitiin mm Bukarestista tulleesta koneesta jonka matkustajilla monella todettiin korona. Monta huoraa mahtoi tulla kyydissä. Suosin Tsekkejä ja muita Itäeuroopan huoria. Nyt täytyy jättää välistä, kiertävät vielä ympäri suomea tartuttamassa. Toinen varottava on paikkakunnalta toiselle liihottavat suomihuorat. Koronan toinen aalto on alkanut ja ilman huolen häivää nämä naiset vyöryvät etelästä pohjoiseen ja lännestä itään. Saa vinkata huorista jotka ottaa vastaan kiinteässä paikassa max 200 km Hesasta.
Paikkakunnalta toiselle liihottavat huorat
9
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinähän epätoivonen reppana pökit mitä vaan kunhan on mulukun mentävä reikä koronalla tai ilman
- Anonyymi
Nämä suomalaiset reissuhuorat ovat helvetin rahanahneita, ei paljoa paina koronat sun muut. No, onhan taottava kun rauta on kuumaa. He maksimoivat tulonsa uusilla paikkakunnilla. Samassa paikassa et välttämättä saa samaa tuottoa. Toisaalta mikä vaiva, ajankulu, matkustus/majoituskulut, hohhoijaa, paljonko jäädään voitolle? Joku kuvittelee, että ihanat naiset kiertävät Suomea tarjoten hyvää hyvyyttään pimperoa - ei, hehän ovat vain kylmänviileitä rahantekokoneita. Ja puudelit maksaa.
- Anonyymi
Ja epätoivonen luuseri tietysti painaa rahasta jotain piri persettä taudeista ei välitetä paskan vertaa.
Sitten itketään kun mulukku näyttää kukkakaalilta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja epätoivonen luuseri tietysti painaa rahasta jotain piri persettä taudeista ei välitetä paskan vertaa.
Sitten itketään kun mulukku näyttää kukkakaalilta^ Mitä ihmettä sinä sieltä puskista huutelet, asian vierestä vielä? Taidat itse olla se katkera turska, joka on hankkinut mahtavan kukkakaalin terskaansa 🤣🤣🤣
Tässä ketjussa keskustellaan ympäri Suomea liihottavista huorista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
^ Mitä ihmettä sinä sieltä puskista huutelet, asian vierestä vielä? Taidat itse olla se katkera turska, joka on hankkinut mahtavan kukkakaalin terskaansa 🤣🤣🤣
Tässä ketjussa keskustellaan ympäri Suomea liihottavista huorista.Palsta kyylä on niin lääkkeissään ettei edes ymmärrä mistä puhutaan mutta ihmekkös tuo kun kaiket yöt valvoo?Kyylä vois laittaa surisemaan dildon ja ottaa ihan reippaasti niitä bentsoja naamariin että helpottas oikeasti.Vai mitäs mieltä olet miesten vihaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta kyylä on niin lääkkeissään ettei edes ymmärrä mistä puhutaan mutta ihmekkös tuo kun kaiket yöt valvoo?Kyylä vois laittaa surisemaan dildon ja ottaa ihan reippaasti niitä bentsoja naamariin että helpottas oikeasti.Vai mitäs mieltä olet miesten vihaaja?
^ Mene hoitoon, olet pelottava tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
^ Mene hoitoon, olet pelottava tapaus.
Todellakin voit mennä hoitoon muttä tämä on väärä foorumi kertoa omista ongelmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta kyylä on niin lääkkeissään ettei edes ymmärrä mistä puhutaan mutta ihmekkös tuo kun kaiket yöt valvoo?Kyylä vois laittaa surisemaan dildon ja ottaa ihan reippaasti niitä bentsoja naamariin että helpottas oikeasti.Vai mitäs mieltä olet miesten vihaaja?
Näin kertoo itse palsta kyyläri jäikö onanoinnit kesken kun noin ollaan naama norsun vitulla 😠
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065