Kamala hermostutti Patmoksen

Anonyymi

Patmoksen aamukatsauksessa Ahvio jne ovat kovasti hermostuneet Kamala Lootuksenkukka Harrisiin. Kamala on Trumpin mukaan rumin ja vastenmielisin ja epäluotettavin senaatin jäsen. Ahvio josta yleensä pidän hermostui täysin Kamalasta. Tämä on hyvin kommunisti ja abortoija ja sateenkaariaatteilija. Jos Biden pääsisi valtaan uskovat eivät pääsisi enää kokouksiinsa. Ahvio siis näin 13.1
8. PATMOS RADIOSSA.

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilanne on näköjään niin paha, että valehtelun on oltava systemaattista.

      >Jos Biden pääsisi valtaan uskovat eivät pääsisi enää kokouksiinsa.

      Mikäli Juhis todella sanoi näin, hän ilmeisesti pitää Trumpin häviötä niin varmana että likaisimmatkin paskapuheet voi nyt tuoda ylpeästi kaikkien nähtäville.

      • Anonyymi

        On järkyttävää miten törkeitä valheita kehdataan esittää uskonnollisen ideologian nimessä. Vielä järkyttävämpää on, jos ilmaisen koulutuksen maasta löytyy niitä, jotka näinkin absurdeihin juttuihin uskovat.


      • Anonyymi

        Kuuntele patmoksen arkisto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntele patmoksen arkisto.

        Kuuntele itse, jos sulla on sellaiseen aikaa.


    • Anonyymi

      Luuk.6:13 Ja päivän tultua hän kutsui tykönsä opetuslapsensa ja valitsi heistä kaksitoista, joille hän myös antoi apostolin nimen: Joh.6:70 Jeesus vastasi heille: Enkö minä ole valinnut teitä, te kaksitoista? Ja yksi teistä on perkele.

    • Anonyymi

      Aiemmin huvitti tuo jenkkien kommunismi-pelko ja "salaliittoteoriat", muttei enää.

      Kommunistit ("demokraatit", hah!) todellakin pistävät nyt sitä maata matalaksi, myös tapattaen mahd. tulevia, valkoisia kansalaisia (abortit).

      • Anonyymi

        Trumpin republikaaninen hallinto on ainakin osaltaan vastuussa jo lähes 170 000 jenkin koronakuolemasta. Trumpin vähättely riskin suuruudesta ja taloudellisen toiminnan ylläpito rajusta kuolleisuudesta huolimatta, niittää karvasta satoa.
        USA on maailman johtava maa, mitä tieteeseen tulee ja saman luulisi koskevan lääketieteellistä tietämystä. USA on kuitenkin nyt ylivoimaisesti maailman johtava maa kuolonuhrien lukumäärässä ja vaikka väestön määrä huomioitaisiin, USA on häntäpäässä maailmassa. Siellä on yli 16 000 kuollutta miljoonaa ihmistä kohti, kun Suomessa kuolonuhreja on alle 1400 miljoonaa kohti.

        USA:ssa on kuollut koronaan monin verroin enemmän ihmisiä, kuin Vietnamin sota vaati USA:n sotilaita. Totaalinen epäonnistuminen Trumpilta.

        Kuinka ollakaan helluntailaisen Bolsunaron johtama Brasilia on kuolleisuudessa toinen ja kuolleiden määrä väestön suhteen on myös lähellä maailman kärkeä. Hänkin koronaa aliarvioinut konservatiivi ja Trumpin linjoilla useissa asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumpin republikaaninen hallinto on ainakin osaltaan vastuussa jo lähes 170 000 jenkin koronakuolemasta. Trumpin vähättely riskin suuruudesta ja taloudellisen toiminnan ylläpito rajusta kuolleisuudesta huolimatta, niittää karvasta satoa.
        USA on maailman johtava maa, mitä tieteeseen tulee ja saman luulisi koskevan lääketieteellistä tietämystä. USA on kuitenkin nyt ylivoimaisesti maailman johtava maa kuolonuhrien lukumäärässä ja vaikka väestön määrä huomioitaisiin, USA on häntäpäässä maailmassa. Siellä on yli 16 000 kuollutta miljoonaa ihmistä kohti, kun Suomessa kuolonuhreja on alle 1400 miljoonaa kohti.

        USA:ssa on kuollut koronaan monin verroin enemmän ihmisiä, kuin Vietnamin sota vaati USA:n sotilaita. Totaalinen epäonnistuminen Trumpilta.

        Kuinka ollakaan helluntailaisen Bolsunaron johtama Brasilia on kuolleisuudessa toinen ja kuolleiden määrä väestön suhteen on myös lähellä maailman kärkeä. Hänkin koronaa aliarvioinut konservatiivi ja Trumpin linjoilla useissa asioissa.

        Korjaan. Nuo 16 000 ja vajaa 1400 on tietenkin sairastuneiden määrä.
        Kuolleita USA:ssa on 511 / miljoona, kun luku Suomessa on 60 / miljoona. Brasilia 490/ miljoona noudattelee USA:n lukuja.


      • Kenellekään naiselle ei USA:ssa todellakaan tehdä aborttia vastoin hänen tahtoaan. Jos valkoinen nainen haluaa abortoida alkionsa, se on hänen asiansa eikä sinun. Ehkä hän haluaa lapsensa vasta myöhemmin, esimerkiksi kalliiden opiskelujensa jälkeen joiden keskeyttäminen voisi olla katastrofi, ja sekin on hänen asiansa eikä sinun.


      • Anonyymi

        Eikö tämän tason älyllinen epärehellisyys aiheuta edes pientä pistoa omassatunnossa??


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kenellekään naiselle ei USA:ssa todellakaan tehdä aborttia vastoin hänen tahtoaan. Jos valkoinen nainen haluaa abortoida alkionsa, se on hänen asiansa eikä sinun. Ehkä hän haluaa lapsensa vasta myöhemmin, esimerkiksi kalliiden opiskelujensa jälkeen joiden keskeyttäminen voisi olla katastrofi, ja sekin on hänen asiansa eikä sinun.

        Aborttikommentti on joko tietämättömyyttä tai valhe. Sillä 1) aborttia ei laillistettu USA:ssa pelkästään demokraattien päätöksellä ja 2) korkeimmassa oikeudessa, joka pari kuukautta sitten kieltäytyi rajoittamasta aborttioikeutta, on konservatiivien enemmistö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aborttikommentti on joko tietämättömyyttä tai valhe. Sillä 1) aborttia ei laillistettu USA:ssa pelkästään demokraattien päätöksellä ja 2) korkeimmassa oikeudessa, joka pari kuukautta sitten kieltäytyi rajoittamasta aborttioikeutta, on konservatiivien enemmistö.

        >Aborttikommentti on joko tietämättömyyttä tai valhe.

        Eiköhän se ole hurskas yhdistelmä molemmista. Nuo pystyvät sellaiseenkin. 😬


    • Anonyymi

      Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Aam.3:6 Puhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa pelästy? Tahi tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut? Miik.1:12 Onnea odottaa tuskaisesti Maarotin asujatar; mutta onnettomuus tulee Herralta Jerusalemin portille. Jer.11:11. Kirjoitetaan: pasuunaan.

    • Anonyymi

      Ps.18:42 He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei heille vastaa. Jes.1:13-15. Jer.14:12 Vaikka he paastoavat, en minä kuule heidän huutoansa, ja vaikka he uhraavat polttouhreja ja ruokauhreja, en minä heihin mielisty, vaan miekalla, nälällä ja rutolla minä heidät lopetan. Miik.3:4. Sananl.1:28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.

    • Anonyymi

      Matt.10:9-10. Mark.6:8. Luuk.9:3. 10:4. Luuk.22:35 Ja hän sanoi heille: Kun minä lähetin teidät ilman rahakukkaroa ja laukkua ja kenkiä, puuttuiko teillä mitään? He vastasivat: Ei mitään. Opetuslapsetkin valehtelivat.

      • Anonyymi

        """Patmoksen aamukatsauksessa Ahvio jne ovat kovasti hermostuneet Kamala Lootuksenkukka Harrisiin. Kamala on Trumpin mukaan rumin ja vastenmielisin ja epäluotettavin senaatin jäsen. Ahvio josta yleensä pidän hermostui täysin Kamalasta. Tämä on hyvin kommunisti ja abortoija ja sateenkaariaatteilija. Jos Biden pääsisi valtaan uskovat eivät pääsisi enää kokouksiinsa. Ahvio siis näin 13.1
        8. PATMOS RADIOSSA""".

        Miten niin hermostuneet? "yleensä pidän Ahviosta" Just. Ja mikä on päivämäärä 13.18 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Patmoksen aamukatsauksessa Ahvio jne ovat kovasti hermostuneet Kamala Lootuksenkukka Harrisiin. Kamala on Trumpin mukaan rumin ja vastenmielisin ja epäluotettavin senaatin jäsen. Ahvio josta yleensä pidän hermostui täysin Kamalasta. Tämä on hyvin kommunisti ja abortoija ja sateenkaariaatteilija. Jos Biden pääsisi valtaan uskovat eivät pääsisi enää kokouksiinsa. Ahvio siis näin 13.1
        8. PATMOS RADIOSSA""".

        Miten niin hermostuneet? "yleensä pidän Ahviosta" Just. Ja mikä on päivämäärä 13.18 ?

        Tänään


    • Anonyymi

      Trump pelkää Kamalaa, koska hän on älykäs, vahva ja kovissa paikoissa koelteltu johtaja ja tasapainoinen ihminen. Kaikkea sitä mitä Trump ei ole. Kamalasta on vaikea saada otetta, koska hän edustaa demokraattien maltillista keskustaa.

      Huvittavinta on, että sekä Donald että tytär Ivanka ovat tukeneet takavuosina huomattavilla summilla Kamala Harrisin kampanjoita. Lähipiirin mukaan Trump toivoi kädet ristissä, ettei Biden valitse em. syistä Harrisia, vaan jonkun josta on helpompi keksiä juttuja. Suurin osa amerikkalaisista ei nimittäin edelleenkään ole idiootteja.

      Surkuhupaisaa sen sijaan on, että joku Juha Ahvio kuvittelee voivansa vaikuttaa USA:n vaalikampanjaan puoleen tai toiseen puolivillaisilla huuteluillaan ja suoranaisilla valheillaan.

      • >Surkuhupaisaa sen sijaan on, että joku Juha Ahvio kuvittelee voivansa vaikuttaa USA:n vaalikampanjaan puoleen tai toiseen puolivillaisilla huuteluillaan ja suoranaisilla valheillaan.

        Juhis saattaa oikeasti uskoa, että Jeesus saa raivarin, jos hän ei puolusta Donutia kaikin keinoin. Näistä ei koskaan tiedä, kun se maailmankuva on niin vitun vinksallaan. Tämä selittäisi kaiken.


    • Tuo Ahvion pakkomielle Trumpista alkaa mennä jo mielitaudin puolelle.

      • Anonyymi

        Juhiksen päivä ei ainakaan parantunut. Israel on allekirjoittanut Yhdistyneiden Arabiemiraattien kanssa sopimuksen, jonka mukaan Netanjahu peruu suunnitelmansa liittää miehitetyt alueet osaksi Israelia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juhiksen päivä ei ainakaan parantunut. Israel on allekirjoittanut Yhdistyneiden Arabiemiraattien kanssa sopimuksen, jonka mukaan Netanjahu peruu suunnitelmansa liittää miehitetyt alueet osaksi Israelia.

        Ja Trump kehuu olevansa sopimuksen "kätilö"


    • Anonyymi

      Sananl.17:28 Hullukin käy viisaasta, jos vaiti on; joka huulensa sulkee, on ymmärtäväinen.

    • Tieto on lääke krooniseen päänsärkyyn ja kuukautiskipuihin.

      • Anonyymi

        Älä kuitenkaan sano tuota niille, joilla on parantumaton migreeni ja endometrioosi. Voi johtaa nenäverenvuotoon.:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuitenkaan sano tuota niille, joilla on parantumaton migreeni ja endometrioosi. Voi johtaa nenäverenvuotoon.:)

        Jos haluaa rauhaa, täytyy varautua sotaan.


    • Anonyymi

      ILTALEHTI. Tänään klo 19.05. Israel ja Arabiemiraatit pääsivät historialliseen rauhansopimukseen Trumpin avulla. Raamatusta löytyy toinenkin Rauhanruhtinas. Jes.9:5 Yksi Jeesuksen nimistä, oli Rauhanruhtinas.

      • >Raamatusta löytyy toinenkin Rauhanruhtinas. Jes.9:5 Yksi Jeesuksen nimistä, oli Rauhanruhtinas.

        Kukas hänelle sellaisen nimen antoi vai itsekö otti?


    • Anonyymi

      Miik.3:5 Näin sanoo Herra niistä profeettoja vastaan, jotka eksyttävät minun kansani, jotka huutavat. Rauha! kun heidän hampaissaan on purtavaa, mutta julistavat pyhän sille, joka ei anna mitään heidän suuhunsa.

    • Anonyymi

      Presidentti Trump ajattelee nähdäkseni paljon myös sisäpolitiikkaa. Mutta uudet presidenttiehdokkaat ehkä ajattelevat paljon globaalimmin asioita ja suhteita pelkästään muihin maihin.
      Presidentti Trump on hyvin puolustanut Amerikan kansalaisten etua olla vapaana keskellä kovia painostuksia koventaa linjaa ja olla terrorisminvastaisen sodan kärjessä. Vastustajat ovat ehkä liikaakin painostaneet häntä sisäpolitiikkaan sekaantumaan.
      Mun mielestäni nykypolitiikassa mennään todella perusteellisesti Galatalaiskirjettä mukaillen, mutta kun sen linjat on saatu siedettävälle tasolle siirtyvät isot pojat luultavasti Efesolaiskirjeen teemoja noudattamaan. Tai jotakin muuta kirjettä?

      Ehkä Helluntailaiset tuntevat eniten Korinttolaiskirjettä ja Galatalaiskirje on heille vähemmän tunnettu. Mormonin kirjassahan on sen loppupuolella kova ukaasi Galatalaisille, että heidän pitää ottaa uusi kaste. Helluntailaiset seuraavat linjaa:
      Mormonin kirja - Korinttolaiskirje kun taas muut seuraavat linjaa:
      Galatalaiskirje - Efesolaiskirje?

      Galatalaisten asiat saadan ehkä siedettävän sivistyneelle tasalle, vaikka loppusilaus saattaa jäädä vielä puuttumaan. Jälkeenjääneisyys on ollut tavattoman suurta ja suoranaisia metsäläisiä ja metsän peikkoja ollaan oltu.

    • Anonyymi

      Jer.6:13-14 Sillä kaikki, niin pienet kuin suuretkin, pyytävät väärää voittoa, kaikki, niin profeetat kuin papitkin, harjoittavat petosta. He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: Rauha, rauha! vaikka ei rauhaa ole. Jer.8:10-11 Sentähden minä annan heidän vaimonsa vieraille, heidän peltonsa valloittajille. Sillä kaikki, niin pienet kuin suuretkin, pyytävät väärää voittoa, kaikki, niin profeetat kuin papitkin, harjoittavat petosta. He parantavat kepeästi tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: Rauha, rauha! vaikka ei rauhaa ole. Miik.3:5 Näin sanoo Herra niitä profeettoja vastaan, jotka eksyttävät minun kansani, jotka huutavat: Rauha! kun heidän hampaissaan on purtavaa, mutta julistavat pyhän sodan sille, joka ei anna mitään heidän suuhunsa. 1Tess.5:3 Kun he sanovat: Nyt on rauha, ei hätää mitään, silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.

      • Anonyymi

        Ei raamattu pidä paikkaansa. Mitään väärää voittoa ei ole pyydetty. Kyse on Viisaimman Kuningas Salomon keksimästä laista. Mitä on tapahtunut auringon alla; sitä tulee vastedeskin tapahtumaan. Kyse on siitä, että jos joku keksii synnin jossakin ajassa raiskata vieraan kansan kaikki jäsenet ja ryöstää pellot niin tuon Salomon keksimän periaatteen mukaan sama asia toistuu myöhemmin ja aiemmin säännöllisesti - VAIKKA MITÄÄN SYNTIÄ EI OLE TEHTY. Kyse on sattumasta, tilaisuudesta, kohtalosta, enkelien päätöksestä eikä synnistä.
        Historia toistaa itseään, vaikka syntiä ei ole edes ajateltu tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei raamattu pidä paikkaansa. Mitään väärää voittoa ei ole pyydetty. Kyse on Viisaimman Kuningas Salomon keksimästä laista. Mitä on tapahtunut auringon alla; sitä tulee vastedeskin tapahtumaan. Kyse on siitä, että jos joku keksii synnin jossakin ajassa raiskata vieraan kansan kaikki jäsenet ja ryöstää pellot niin tuon Salomon keksimän periaatteen mukaan sama asia toistuu myöhemmin ja aiemmin säännöllisesti - VAIKKA MITÄÄN SYNTIÄ EI OLE TEHTY. Kyse on sattumasta, tilaisuudesta, kohtalosta, enkelien päätöksestä eikä synnistä.
        Historia toistaa itseään, vaikka syntiä ei ole edes ajateltu tehdä.

        >Mitä on tapahtunut auringon alla; sitä tulee vastedeskin tapahtumaan.

        Tuhannet ratsumiehet rynnistävät siis vastakin toisiaan vasten keihäät tanassa.


    • Anonyymi

      Jes.59:1-4 Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt antamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan: vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuulle. Sillä teidän kätenne ovat tahratut verellä ja sormenne vääryydellä; teidän huulenne puhuvat valhetta, ja kielenne latelee petosta. Ei kukaan vaadi oikeuteen vanhurskaaksi, eikä kukaan käräjöi rehellisesti. He turvautuvat tyhjään ja puhuvat vilppiä, kantavat kohdussaan tuhoa ja synnyttävät turmion. Job.15:35. Ps.7:15

      • Anonyymi

        Niin onhan asiat hyvin ja Jumala on tukenut taloutta ja infrastruktuuria hyvin, mutta minkä tähden? Ehkä sen tähden, että vihollisilla olisi jotakin ryöstettävää. Jotta ylöstemmatut voisivat asettua valmiiksi rakennettuihin hienoihin taloihin.
        Synnistä ei ole tietoakaan. Vaan enkelit ja Jumala tekevät niistä kansoista uhreja, jotka vetoavat Jumalan nimeen ja jotka etsivät apua häneltä.
        2. käsky: JUMALA EI PIDÄ VIATTOMANA SITÄ JOKA HÄNEN NIMEÄNSÄ TURHAAN KÄYTTÄÄ.

        Niin usein uskovilla on tapana saarnata synnistä ja parannuksen tekemisestä, mutta JUURI KOSKAAN HE EIVÄT SAARNAA, ETTÄ PYSYKÄÄ VANHURKAUDESSANNE SIITÄ POIS LIPEÄMÄTTÄ, VAIKKA TUOLLAINEN SAARNA OLISI PALJON ASIALLISEMPI.

        Syntisiä on tuolla kaukana aivan riittämiin. Lähellä olen nähnyt lähinnä niitä jotka vetoavat väärin olevansa kristittyjä, vaikka eivät välitä evankeliumin sanasta tuon taivaallista.
        He noudattavat mielummin omia käsityksiään kunniasta kuin että lähtisivät mukaan mihinkään hullutteluun. He voisivat puhua: Hei me olemme itse Jumalia emmekä tarvitse mitään Kristuksia tai muita Messiaita. Mutta sen sijaan he tarketuvat puhumaan. Hei kyllä me Kristusta ja Jeesusta pidämme parhaina kaikista.


    • Anonyymi

      Jer.15:5-8 Kuka säälii sinua, Jerusalem, kuka surkuttelee sinua, kuka poikkeaa kysymään sinun vointiasi? Sinä olet hyljännyt minut, sanoo Herra, olet kääntynyt pois; niinpä minä olen ojentanut käteni sinua vastaan, ja minä hävitän sinut. En jaksa enää armahtaa. Minä viskaan viskimellä heidät maan porteilla; minä teen lapsettomaksi, minä hukutan kansani, kun he eivät ole teiltänsä kääntyneet. Heidän leskensä on oleva enemmän kuin meren hiekkaa; minä tuon heidän nuorukaisensa äitien kimppuun. Tuomio on peruuttamaton. Profeetta valittaa raskasta kutsumustaan; Herra rohkaisee häntä.

    • Anonyymi

      Saarn.1:9 Mitä on ollut, sitä vastakin on; ja mikä on tapahtunut, sitä vastakin tapahtuu. Ei ole mitään uutta auringon alla. Saarn.3:14-15 Minä tulin tietämään, että kaikki, mitä Jumala tekee, pysyy iäti. Ei ole siihen lisäämistä eikä vähentämistä. Ja Jumala on sen niin tehnyt, että häntä peljättäisiin. Mikä nyt on, sitä on ollut jo ennenkin; ja mitä vasta on oleva, sitä on ollut jo ennenkin. Jumala etsii jälleen sen, mikä on mennyttä. Ps.33:11. Jes.46:10

      • Anonyymi

        Trumpin mukaan Kamala ei ole amerikkalainen vaikka o kin siellä sy tynyt. Trumpin suku on aito amerikkalainen eikä ole tullut koskaan mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumpin mukaan Kamala ei ole amerikkalainen vaikka o kin siellä sy tynyt. Trumpin suku on aito amerikkalainen eikä ole tullut koskaan mistään.

        Trumputtimen suku on tullut saksasta kuten nimikin kertoo. Inkkarit ovat aitoja amerikkalaisia,eivät muut. Ja nekin on joskus tulleet jostakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumpin mukaan Kamala ei ole amerikkalainen vaikka o kin siellä sy tynyt. Trumpin suku on aito amerikkalainen eikä ole tullut koskaan mistään.

        Trump ei ole tosiaan mistään kotoisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trumpin mukaan Kamala ei ole amerikkalainen vaikka o kin siellä sy tynyt. Trumpin suku on aito amerikkalainen eikä ole tullut koskaan mistään.

        Epätoivon huipentuma jos Trump aloittaa taas tämän saman syntymäpaikkapelleilyn, jonka Obama voitti niin 6-0 että Trumpin piti jo selitellä, että HÄNEN ansiostaan voidaan nyt olla varmoja että Obama on syntyperäinen USAn kansalainen.
        :3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumputtimen suku on tullut saksasta kuten nimikin kertoo. Inkkarit ovat aitoja amerikkalaisia,eivät muut. Ja nekin on joskus tulleet jostakin.

        Miksi ei presidenttiehdokkaiksi valita todellisia amerikkalaisia eli intiaaneja?
        Aina on vain valittu mamujen jälkeläisiä.
        Turha heitä on hehkuttaa.


    • Anonyymi

      Sitä järjestöä ei hermostuta muu kuin rahantulon supistuminen. Avaisin kokeeksi sen nettisivun ja rahaahan siellä ensimmäisenä pyydettiin.

    • Anonyymi

      Job.14:1-2 Ihminen, vaimosta syntynyt, elää vähän aikaa ja on täynnä levottomuuutta, kasvaa kuin kukkanen ja lakastuu, pakenee kuin varjo eikä pysy. Job.15:6-7 Oma suusi julistaa sinut syylliseksi, enkä minä; omat huulesi todistavat sinua vastaan. Sinäkö synnyit ihmisistä ensimmäisenä, luotiinko sinut ennenkuin kukkulat? Sananl.8:24-25 Ennenkuin syvyyksiä oli, synnyin minä, ennenkuin oli lähteitä, vedestä rikkaita. Ennenkuin vuoret upotettiin paikoilleen, ennen kukkuloita, synnyin minä.

      • Anonyymi

        Lisää sananlaskuja:

        Anni Tanni talleroinen
        punaposki pulleroinen
        tuli ulos, oven sulki
        yli pihanurmen kulki
        pikku kellariin.

        Anni Tanni talleroinen
        punaposki pulleroinen
        haki kellarista voita,
        maitoa ja perunoita
        pikku kipposiin.


    • Anonyymi

      Netanjahu on kutsunut nyt solmittua sopimusta "täydeksi ja viralliseksi rauhaksi". 5Moos.20:10 Kun lähestyt jotakin kaupunkia sotiaksesi sitä vastaan, tarjoa sille ensin rauhaa. Hes.13:10 Koska he, koska he vievät minun kansani harhaan, sanoen: rauha!, vaikka ei rauhaa ole, ja katso, koska he, kun kansa rakentaa seinän, valkaisevat sen kalkilla.... Jer.6:14. 8:11. Miik.3:5-7

      • Anonyymi

        Rauhansopimus on liioiteltu termi, sillä Israelin ja Arabiemiraattien välillä ei ollut sotaa. Mailla ei ollut muodollisia diplomaattisuhteita.. Mutta esim. alueelliseen turvallisuuteen liittyvää yhteistyötä tehtiin koko ajan. Sopimus ja diplomaattisuhteet vakinnuttavat käytännöt ja edistävät taloussuhteita. Tästä pisteitä Netanjahulle heru ainakaan siirtokuntien juutalaisilta. Emiraattienkin motiivit liittyvät todennäköisesti enemmän sopimuksen kätilönä toimineeseen USA:an kuin Israeliin. Kylkiäisenä todennäköisesti asekauppaa tms.


    • Anonyymi

      1Tess.5:3 Biblia (1776) Sillä kuin he sanovat: nyt on rauha ja ei mitään hätää, silloin kadotus lankee äkisti heidän päällensä, niinkuin raskaan vaimon kipu, ja ei he suinkaan saa paeta.

    • Anonyymi

      Suurella järkytyksellä olen seurannut näitä Trumpin lumoihin joutuneita uskovaisia!

      Jos joku, niin DT on hullupaimen!!

      Hänen sanansa ja tekonsa ovat olleet niin yksilöille kuin kansakunnalle sekä kansainväliselle yhteisölle suuresti haitallisia ja jopa vaarallisia!

      Nämä hörhöt näkevät DTn vain sen kautta, miten hän on Israelystävällinen, joka toki on hyvä asia, mutta ei poispyyhi hänen narsistista tyyliään ja sen seurauksia!

      • Anonyymi

        Trump sanoo mm Kamalan johtavan rajaturvallisuuden luhisrumiseen ja talouden romahtamiseen ja kaiken huonon alkamiseen.


    • Anonyymi

      Amerikan Yhdysvaltain demokraatit ovat todellakin paniikissa. Nyt jo syytellään postilaitosta että heillä ole aikomustakaan toimittaa postiääniä perille säällisessä ajassa. Kamala Harris on todellakin kamala ihminen. Hänestä on todistettu ja sanottu hänen olevan Amerikan Yhdysvaltain järkyttävin tuomari kautta aikain. Hänen vallankäyttönsä on ollut niin ailahtelevaa, että on antanut aihetta olettaa hänen korruptoituneen jo varhain. Toisaalta hänestä ei ole BLM- porukan esikuvaksi, koska on puolustanut johdonmukaisesti poliisiväkivaltaan syyllistyneitä oikeudenpalvelijoita. Hän on myös ollut innokas tuomitsemaan kuolemaan mustia rikollisia. On näin ollen turha luulla, että Amerikan Yhdysvaltain värilliset olisivat menossa äänestämään Bidenia riemusta kiljuen. Lisäksi Amerikan Yhdysvaltain vaalitavasta johtuen gallupit johtaa pahasti harhaan. Niin sanotut vaa’ankieliosavaltiot ovat paljon vartioina. Näissä Trump on vahvoilla, ja valitaan näin ollen myös uudelle nelivuotiskaudelle. Aamen

      • >Nyt jo syytellään postilaitosta että heillä ole aikomustakaan toimittaa postiääniä perille säällisessä ajassa.

        Jassoo.

        "Trump kertoi, ettei hän halua antaa postilaitokselle demokraattien vaatimaa 25 miljardin dollarin koronarahoitusta ja erillistä 3,6 miljardin vaalitukea, jotta demokraatit eivät saisi läpi hanketta ”universaalista postiäänestämisestä”.

        "...postilaitoksen virkamieskunta on varoittanut 46:tta osavaltiota ja Washington DC:tä kirjeellä, ettei kaikkia postiääniä välttämättä ehditä toimittaa ajoissa laskentaan."

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006603985.html


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Nyt jo syytellään postilaitosta että heillä ole aikomustakaan toimittaa postiääniä perille säällisessä ajassa.

        Jassoo.

        "Trump kertoi, ettei hän halua antaa postilaitokselle demokraattien vaatimaa 25 miljardin dollarin koronarahoitusta ja erillistä 3,6 miljardin vaalitukea, jotta demokraatit eivät saisi läpi hanketta ”universaalista postiäänestämisestä”.

        "...postilaitoksen virkamieskunta on varoittanut 46:tta osavaltiota ja Washington DC:tä kirjeellä, ettei kaikkia postiääniä välttämättä ehditä toimittaa ajoissa laskentaan."

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006603985.html

        Jonninjoutava vaalirahan vaatiminen osoittaa juuri paniikin tason Amerikan Yhdysvaltain demokraattien keskuudessa. Saman tien vaatimuksen tasoa voisi nostaa siihen pisteeseen, joka on kerjäämisen tarkoituskin: Liittovaltion tulisi varmistaa ja kustantaa jokaisen potentiaalisen demokraattiäänestäjän kuljettamisen kotiovelta äänestyspaikalle ja takaisin.


      • Anonyymi

        Että tällainen pietarintrolli tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonninjoutava vaalirahan vaatiminen osoittaa juuri paniikin tason Amerikan Yhdysvaltain demokraattien keskuudessa. Saman tien vaatimuksen tasoa voisi nostaa siihen pisteeseen, joka on kerjäämisen tarkoituskin: Liittovaltion tulisi varmistaa ja kustantaa jokaisen potentiaalisen demokraattiäänestäjän kuljettamisen kotiovelta äänestyspaikalle ja takaisin.

        Pelkäätkö demokraattikansalaisten äänestämistä vai mitä tarkoitat? Trumppiko ei voi voittaa rehellisesti? Republikaanit yrittävät aina vaikeuttaa köyhien ja vaivaisten äänestämistä, niin nytkin. Varakkaammilla ei ole koskaan ongelmaa äänestämisessä maassa missä rahalla saa mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö demokraattikansalaisten äänestämistä vai mitä tarkoitat? Trumppiko ei voi voittaa rehellisesti? Republikaanit yrittävät aina vaikeuttaa köyhien ja vaivaisten äänestämistä, niin nytkin. Varakkaammilla ei ole koskaan ongelmaa äänestämisessä maassa missä rahalla saa mitä vaan.

        Mitäs ongelmaa äänestämisessä on? Amerikan Yhdysvalloissa täytyy tosin rekistoröytyä äänestäjäksi hyvissä ajoin. Se on ilmaista niin köyhille kuin rikkaille. Äänestyspaikkoja on osavaltioissa niin tiuhaan, että kävellen olisi jo perillä.


      • Anonyymi

        Voi voi. Onneksi siellä on hyvä trump


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe